جستجو کردن

فروشنده نوار آبیاری 20 سانتی در بازار

یکی از روش های آبیاری گیاهان زراعی، آبیاری قطره ای بوده که با استفاده از نوارهای آبیاری تحت عنوان نوار تیپ انجام می گیرد. این محصول در سایزهای مختلف و به صورت درز از بغل، درز از وسط و پلاک دار تولید و ارائه می گردد که از جمله آن می توان به نوار آبیاری 20 سانتی اشاره نمود. نوار آبیاری یا همان نوار تیپ 20 سانتی در واقع لوله های ظریف آبیاری از جنس پلیمر بوده که دارای روزنه هایی جهت خروج آب به صورت قطره ای جهت آبیاری گیاهان و محصولات کشاورزی می باشد. در رابطه با فروش این محصول نیز روش های متفاوتی در بازار ارائه می گردد.

فروشنده نوار آبیاری 20 سانتی در بازار

نوار آبیاری 20 سانتی مناسب چه کشتی است؟

نوار آبیاری 20 سانتی مناسب چه کشتی است؟ ممکن است این سوال برای افراد پیش آید که نوار آبیاری ۲۰ سانتی مناسب چه کشتی است؟ در پاسخ به این سوال می توان اظهار داشت که این لوله ها مختص آبیاری گیاهان ردیفی مانند انواع صیفی جات، سبزی جات از قبیل کاهو، کلم، ذرت و سایر محصولات طراحی و تولید گشته اند و در این زمینه کاربردهای بسیار وسیعی را در کشاورزی شامل می شوند.

کاربرد این نوارها در زمین های کشاورزی به این شکل بوده که نزدیک گیاه به کار گذاشته می شوند تا آب عمیقا به لایه های زیرین خاک و ریشه گیاه نفوذ کرده و از این طریق نیز، کود و املاح معدنی جذب محصول شود. به طور کلی می توان گفت استفاده از این نوع نوارها در آبیاری از مزیت های ویژه ای برخوردار بوده که به شرح زیر می باشند:

  • دارای وزن سبک و کمی هستند.
  • قابلیت نصب سریع و آسانی دارند.
  • از مقاومت بالایی در برابر اشعه uv برخوردار می باشند.
  • در برابر سموم و کودهای شیمیایی مقاومت خوبی دارند.

لازم به ذکر است که با توجه به مصارف گسترده و نیز بهره مندی از مزایای متعدد نوارهای آبیاری ۲۰ سانتی، تقاضاها و درخواست های متعددی برای این محصولات در بازارها ارائه می گردد.

استعلام قیمت نوار آبیاری 20 سانتی

استعلام قیمت نوار آبیاری 20 سانتی در رابطه با قیمت نوار آبیاری ۲۰ سانتی نیز، می توان اظهار داشت که قیمت های متفاوتی برای این محصول با توجه به فاکتورهای متعدد در بازار وجود داشته که بر حسب این موضوع نمی توان به طور قطع قیمتی را برای آن در نظر گرفت.

بر این اساس و با توجه به نوسانات بازار، قیمت نوارهای آبیاری به صورت روز در بازار تهیه و تنظیم می گردد. لذا چنانچه قصد تهیه و خرید این محصول را دارید می توانید از طریق این مجموعه نیز اقدام نموده و با استعلام قیمت نوار آبیاری ۲۰ سانتی از نماینده فروش مربوطه، در صورت تمایل این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

تماس با ما