جستجو کردن

نمایندگی فروش نوار تیپ TFP در تهران

بسیاری از باغداران و کشاورزان، برای این که بتوانند میزان مصرف آبیاری را به حداقل برسانند، از نوار تیپ TFP استفاده می نمایند. اما اگر شما هم مشتاق هستید تا از این محصول کار بگیرید، می توانید به نمایندگی فروش آن در تهران مراجعه کرده و خرید را به هر میزانی که نیاز دارید، انجام دهید. این محصول، ویژگی های منحصر به فردی دارد.

محصولات لوله پلی اتیلن سایز 50 میلیمتر در کشاورزی چگونه کاربری را دارد که ما در اینجا به بخشی از آن پرداختیم.

نمایندگی فروش نوار تیپ TFP در تهران

نحوه کار نوار تیپ TFP

نحوه کار نوار تیپ TFP از لوله هایی که به عنوان نوار تیپ یاد می شود، بیشتر برای سیستم آبیاری قطره ای بهره می برند. نحوه کار نوار تیپ TFP نیز به مانند سایر لوله های دیگر است. به گونه ای که آن را روی سطح یا زیر زمین نصب کرده و سپس سوراخ هایی را به وسیله دستگاه پانج، روی آن ایجاد می کنند تا آب به مرور زمان از آن خارج شود.

نوارهای آبیاری این برند معروف، از پلیمرهای مرغوب ساخته می شود و در زمینه آبدهی متنوع به کار گرفته می شود. با آن می توان سالیانه با حجم بالای 150 میلیون متر را آبیاری کرد. عرضه کننده چنین محصولاتی را در کلاف های 1000 متری برای مشتریان خود عرضه می کند که در بسته بندی های مخصوص قرار گرفته اند.

برای آبیاری قطره ای از لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 در چه مواردی استفاده می شود.

باید گفت، این نوارها از جمله مشهورترین نوع به شمار می روند و حتی مشتریان در خارج از کشور نیز دارند. لوله های این شرکت مشهور، طبق استانداردها ساخته می شود.

قیمت خرید نوار تیپ TFP در بازار داخلی

قیمت خرید نوار تیپ TFP در بازار داخلی برای این که بهتر از قیمت خرید نوار TFP در بازار داخلی مطلع شویم، نیاز است ابتداء به نحوه قیمت گذاری آن دقت کنیم. برای مثال، شرکت سازنده، محصول خود را از نظر کیفی متفاوت می سازد و همین امر سبب می شود تا ما با نرخ های متغیری مواجه شویم. بهترین نوار تیپ، طبعاً از نظر قیمت نیز بالاتر ارائه می گردد.

از سویی، نحوه عرضه و تقاضا نیز می تواند روی مسئله ارزش گذاری تاثیر بگذارد. عموماً کسانی که به صورت عمده ای کالا را می خرند، می توانند از تخفیف های ویژه عرضه کننده بهره مند شوند به این صورت، کالایی با هزینه های کم و به صرفه را بخرند.

نوارها از نظر قطر و ضخامت نیز با یکدیگر ممکن است متفاوت باشند که این نیز، عامل دیگری در زمینه متغیر بودن قیمت ها می باشد. ولی بگذارید اندکی درباره ویژگی های این محصول برای ‌تان بگوییم که عبارت می باشند از:

  • مقاومت بالا
  • کاهش مصرف آب
  • منعطف بودن
  • مقرون به صرفه بودن
  • بهبود تهویه خاک
  • از بردن بردن علف های هرز

در سیستم های آبیاری نوین، بیشتر از چنین محصولاتی بهره می برند که با چند ویژگی اصلی آن آشنایی حاصل کردید.

تماس با ما