جستجو کردن

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 4 اینچ در بازار

در گذشته تمامی لوله له‌های مورد استفاده در ساختمان‌ها و غیره از جنس فلز تولید می‌شدند ولی امروزه این لوله‌های فلزی با پا گذاشتن لوله‌های پلی اتیلن در بازار جای خود را به آنها داده‌‌اند و دیگر کمتر از لوله‌های فلزی استفاده می‌شود. لوله‌های پلی اتیلن در قطرهای مختلف تولید می‌شوند که لوله پلی اتیلن 4 اینچ نمونه‌‌ای از آنها می‌باشد. مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 4 اینچ در بازار

مواداولیه تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن

مواداولیه تشکیل دهنده لوله پلی اتیلن لوله‌های پلی اتیلن با مواد اولیه با پایه پلیمر تولید می‌شوند.

این مواد که به صورت گرانول به دست تولید کنندگان می‌رسد پلی اتیلن نام دارد.

پلی اتیلن‌ها در ۳ گرید دسته بندی می‌شوند که هر کدام خصوصیات خود را دارد.

گریدهای PE100، PE80، PE63 سه گرید مواد پلی اتیلن هستند که توسط پتروشیمی‌ها تولید می‌شوند.

پلی اتیلن‌ها در تولید پلاستیک برای صنایع مختلف و متفاوتی کاربرد دارن که یکی از آنها تولید لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد. لوله‌های پلی اتیلن تولید شده از خواصی نظیر غیر سمی بودن، عایق بودن در برابر حرارت و برق، مقاومت شیمیایی، ضربه پذیر بودن، مقاوم در برابر خورندگی، انعطاف پذیری بالا و سبک بودن برخوردارند که خود عواملی بسیار مهم هستند.

یک ویژگی مهم این لوله‌ها خاصیت آرام ترک بردن آنها است به نحوی که اگر در بدنه آنها نقصی مانند ترک و یا سوراخ ایجاد شود به یکباره کل لوله را تحت شعاع قرار نمی‌دهد، همچنین امکان تعمیر آن به سادگی امکان پذیر است.

لوله‌های پلی اتیلن خود در سه گرید تولید می‌شوند.

گرید A که از مواد اولیه لوله پلی اتیلن خود رنگ وارداتی تولید می‌شود و بیشتر در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌ها کاربرد دارد.

گرید B، از مواد پلی اتیلن تولید داخل که به رنگ سفید هستند و هنگام تولید لوله رنگ سیاه گرانول به آنها افزوده می‌شود تهیه می‌شوند.

گرید H که معمولا کارخانه‌های تولیدی لوله از مواد حاصل از آسیاب نمودن لوله‌های پلی اتیلن دست دوم و ضایعاتی که به همراه مواد نو مخلوط می‌نمایند برای تولید لوله پلی اتیلن استفاده می‌کنند که این نوع لوله‌ها از کیفیت پایین‌تری برخوردارند.

ارائه کننده لوله پلی اتیلن 4 اینچ

ارائه کننده لوله پلی اتیلن 4 اینچ لوله‌های پلی اتیلن به طور معمول بر اساس وزن قیمت گذاری می‌شوند و به صورت کیلویی فروخته می‌شوند.

بیشترین کاربرد لوله‌های پلی اتیلن ۴ اینچ در گاز رسانی می‌باشد.

این لوله‌ها در این وب سایت با قیمت مناسب عرضه می‌شوند و خریداران می‌توانند کلیه نیاز‌های خود در رابطه با لوله‌های پلی اتیلن را در همین سایت مرتفع نمایند.

این سایت ارائه کننده لوله‌های پلی اتیلن در گریدهای مختلف می‌باشد که مورد نیاز در امور گاز رسانی، لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب و غیره می‌باشد.

تماس با ما