جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر با ارزانترین قیمت

لوله های پلی اتیلن به منظور جابه جایی انواع مایعات و گاز استفاده می شوند و دارای قطرهای مختلفی می باشند. از این لوله ها در صنایع مختلفی بهره برده می شوند و کمک می کند در کمترین زمان حجم زیادی از مایعات در خط تولیدات جابه جا شوند.

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتری یکی از نمونه قطرهای پر کاربرد لوله های پلی اتیلن است که در این مقاله می خواهیم در مورد آن بیشتر صحبت کنیم.

خرید لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر با ارزانترین قیمت

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر

موارد استفاده از لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر

لوله های پلی اتیلن با ورود خود فرایند جابه جایی مایعات در صنایع مختلف را تحت تاثیر قرار دادند، به گونه ای که مواد مختلف به راحتی از جایی به جایی دیگر انتقال داده می شوند.

از لوله های پلی اتیلن در حوزه های مختلف استفاده می شود، مانند:

  • آبیاری زمین های وسیع کشاورزی و باغات
  • جابه جایی مواد شیمیایی در کارخانه
  • جابه جایی نفت و دیگر آلاینده های شیمیایی در پالایشگاه ها
  • فاضلاب ها

برای هر کدام از این حوزه ها شایسته است از نوع مخصوص آن استفاده کرد. لوله های پلی اتیلن از نظر کیفیت جنس، قطر و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند.

به منظور آبیاری از لوله پلی اتیلن با قطر کم استفاده می کنند و با نصب آن در جاهای مختلفی زمین از آن جهت آبیاری قطره ای بهره می برند. این نوع لوله ها دارای درز یا پلاک برای این نوع آبیاری به روی خود دارند.

صنایعی که بخش از خط تولیدشات وابسته به انتقال حجم زیادی از مواد و آلاینده های شیمایی است از لوله های پلی اتیلن با قطر متوسط بیشتر استفاده می نمایند. علاوه بر قطر جنس این لوله ای که به کار گرفته می شود بسیار مهم است تا جداره آن در اثر عبور مواد دچار خوردگی نشود.

پالایشگاه های نفت و گاز جزو مکان هایی هستند که لوله های پلی اتیلن در قطر و ضخامت مختلف یکی از نیازهای اصلیشان است، به ویژه زمانیکه استخراج صورت می گیرد نیاز است از طریق معبری ماده استخراج شده را به سطح بیاورند.

از جمله استفاده مهم دیگری که از این لوله ها می شود فضالابی های شهری و صنعتی است. بدین منظور سعی می شود لوله پلی اتیلن با قطر بیشتر استفاده کنند.

قیمت امروز انواع لوله پلی اتیلن در تهران

قیمت امروز انواع لوله پلی اتیلن در تهران قیمت روز انواع لوله های پلی اتیلن وابسته به عوامل مختلفی دستخوش تغییر قرار می گیرد به همین دلیل قبل از خرید نیاز است از قیمت آن روز مطلع شوید. لوله پلی اتیلن تهران و قیمت آن معیاری برای قیمت گذاری این محصول در سایر استان ها می باشد.

به منظور اطلاع از قیمت لوله پلی اتیلن می توانید از طریق سایت با مسئولان مربوطه ارتباط بگیرید.

تماس با ما