جستجو کردن

فروشنده نوار آبیاری دریپردار در کشور

نوار آبیاری دریپردار که از نوارهای پلی اتیلن به حساب می آید؛ مناسب جهت آبیاری قطره ای بوده و علاوه بر اینکه باعث آبیاری انواع اقلام کشاورزی به شکلی بهینه می شود؛ صرفه جویی در مصرف آب را هم موجب خواهد گشت. حال اگر تصمیم به تهیه این محصول دارید؛ می توانید از بهترین فروشنده تجهیزات آبیاری که در مراکز فروش فعالی همچون این مرکز حضور دارند؛ آن را با کیفیت و قیمت تضمینی خریداری نمایید.

فروشنده نوار آبیاری دریپردار در کشور

قطر و ضخامت نوار آبیاری دریپردار

قطر و ضخامت نوار آبیاری دریپردار نوار آبیاری دریپردار برای آبیاری قطره ای در انواع باغ ها، مزارع و گلخانه ها که از کشت ردیفی برخوردار می باشند؛ مورد استفاده قرار گرفته و آبیاری با این نوار در چند سال اخیر، تبدیل به مرسوم ترین روش ها شده است.
با توجه به اینکه ایران از نواحی کم آب و نیمه خشک به شمار می آید؛ بنابراین روش آبیاری با استفاده از نوار دریپردار، بسیار برای آن پاسخگو بوده و نتایج خوب و پر بازدهی را به ارمغان آورده است؛ بخصوص مناطقی که با کمترین میزان آب در مقایسه با سایر نقاط ایران مواجه هستند؛ از این روش استقبال زیادی را به کرده اند.

حال در کنار فواید نوار آبیاری دریپردار و نتایج مربوط به آن؛ لازم است اطلاعاتی را هم در رابطه با قطر و ضخامت نوار آبیاری بیان نماییم که در گزینه های زیر به این موضوعات پرداخته شده است:

  1. این نوارها دیواره ای نازک با ضخامت کم را به همراه داشته که این میزان ضخامت به طور دقیق بین 0/1 تا 0/6 میلیمتر می باشد.
  2. قطر این نوارها معمولاً نیز معمولاً از 16 تا 17 میلیمتر را در بر می گیرد.

قیمت خرید نوار آبیاری دریپردار

قیمت خرید نوار آبیاری دریپردار با توجه به اینکه نوار آبیاری دریپردار از قطر و ضخامت های مختلفی تشکیل یافته و طول و اندازه آن نیز متغیر می باشد؛ بنابراین می توان قیمت خرید نوار دریپردار را نیز در سطوح مختلفی مشاهده کرد؛ البته یکی از عوامل دیگری که روی قیمت این نوار، تاثیر خواهد گذاشت؛ نوع کیفیت آن است که اگر از نوارهای آبیاری درجه یک باشد؛ مسلماً قیمت آن با نوع معمولی این نوار فرق خواهد داشت.
به طور کلی می توان اعلام داشت که قیمت انواع نوار آبیاری دریپردار از سطح مناسبی برخوردار بوده و می توان به راحتی آنها را سفارش داده و تهیه نمود.

حال شاید بهتر باشد در انتها کمی هم با ویژگی های مطلوب نوار آبیاری دریپردار آشنا شوید که عبارتند از:

  • این نوارها در برابر انواع عواملی همچون مواد شیمیایی، اسیدها و حتی نور خورشید مقاوم می باشند و واکنش پذیری منفی از خود نشان نخواهند داد.
  • دارای کارکرد و دوام طولانی مدت می باشند.
  • در عمق و سطح خاک می توان آنها را به خوبی نصب و اجرا نمود.
  • با توجه به اینکه این لوله ها منعطف بوده و به صورت لول جمع می شوند؛ بنابراین کمترین فضا را برای نگهداری اشغال خواهند کرد.
تماس با ما