جستجو کردن

شرکت پخش لوله آب کشاورزی مقاوم

لوله آب کشاورزی و چسب سیلیکون ویتو یکی از مهمترین ابزارهایی است که در زمین های کشاورزی گوناگون می توانیم آنها را به وفور ببینیم، در سال هایی که مسئله کم آبی بسیار مطرح بود استفاده از لوله های کشاورزی جهت آبیاری قطره ای نیز افزایش یافت؛ بعدها محققان فهمیدند که با آبیاری قطره ای می توانیم نه تنها در زمان صرفه جویی کنیم بلکه می توانیم به بهترین شکل ممکن انواع گیاهان را آبیاری کنیم.

شرکت پخش لوله آب کشاورزی مقاوم

استحکام لوله آب کشاورزی چگونه باید باشد؟

استحکام لوله آب کشاورزی چگونه باید باشد؟ لوله آب های کشاورزی و چسب سیلیکونی آنتی باکتریال باید از مشخصه های مهمی برخوردار باشند تا بتوانیم آنها را به کار گیریم، برای مثال مهمترین آنها این است که باید استحکام بالایی داشته باشند.
استحکام لوله آب مزایای زیادی دارد که اکنون اشاره ای مختصر به آنها می کنیم تا با آنها آشنا شوید:

  • همانطور که می دانید این لوله ها در زیر خاک و یا در بین خاک جای می گیرند، از طرفی فاکتورهایی که سبب پوسیدگی می شوند در خاک بسیار زیاد است، از این رو در به کارگیری این لوله ها باید از متریال هایی استفاده کنیم که از لحاظ کیفی در بهترین رده ممکن هستند.
    در صورتیکه این لوله ها خیلی سریع پوسیده شوند و المان های مورد نظر برای خاصیت ضد پوسیدگی در آنها رعایت نشده باشد، نمی توانیم آنها را به کار ببریم.
  • مسئله دیگر در مورد این نمونه ها این است که آنان باید به خوبی در مقابل اشعه خورشید مقاومت ایجاد کنند، زیرا ممکن است آنان ساعت ها و سال ها در زیر نور خورشید باشند، و خود اشعه خورشید یکی از مهمترین عوامل تسریع تخریب این لوله ها می باشد.
  • این لوله ها به دو شکل درزدار و بدون درز عرضه می شوند، تولیدکنندگان باید به این شکل عمل کنند که این درزها کاملا باز باشد و از صحت آبیاری و عملکرد این محصولات مطمئن شوند.

قیمت فروش لوله آب کشاورزی

قیمت فروش لوله آب کشاورزی قیمت فروش لوله آب کشاورزی بسته به موارد مختلفی تعیین می شود و می توانیم برای این نمونه ها قیمت های مختلفی را ذکر کنیم.
این لوله ها دارای ضخامت های مختلف هستند و اغلب به صورت نواری به فروش می روند، هر چه قدر این محصولات دارای متراژ بیشتری باشند از لحاظ قیمتی نیز افزایش می یابند.
انواع درز دار و بدون درز این نمونه ها نیز از قیمت های مختلفی برخوردار هستند.
پس قیمت نهایی این نمونه ها کاملاً بستگی به این دارد که شما قرار است کدام یک از انواع این نمونه ها را تهیه کنید! پس می توانید قبل از خرید در این حیطه مشورت کنید و سپس اقدام به خرید این نمونه ها بکنید.
خوشبختانه به این دلیل که خود ایران یکی از تولیدکننده های این لوله ها می باشد می توانیم انواع این نمونه ها را با قیمت های بسیار پایین خریداری کنیم.

تماس با ما