جستجو کردن

صادرات لوله قطره ای با کیفیت مطلوب

لوله هایی که به منظور آبیاری در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند در نمونه های متنوع هستند که هر کدام از آنها در سطح کیفی خاصی می باشند. لوله قطره ای و لوله پلی اتیلن رام پلاست با کیفیت مطلوب در کارخانه های ایرانی به طور عمده  آماده فروش می شود و این محصولات به کشور های خارجی صادر می شوند تا سود بسیاری ایجاد کنند.

صادرات لوله قطره ای با کیفیت مطلوب

ضخامت انواع لوله قطره ای

ضخامت انواع لوله قطره ای در زمینه کشاورزی برای رشد محصولات می دانیم که فعالیت های بسیاری انجام می شود که مهمترین آن را اگر بخواهیم بگوییم آبیاری است که به طرق مختلفی انجام می شود.

در گذشته آبیاری گیاهان و درختان با روش غرقابی بود که با این رویه مصرف آب بیش از حد است و در مصرف آب صرفه جویی نمی شود. زیرا وقتی آب در حجم زیاد به پای گیاه می رود با سیراب شدن گیاه آب اضافی خشک شده که این امر اصلا مقرون به صرفه نیست.

با وجود بحران کمبود آب روش های مدرنی ایجاد شد که با این کار همیشه پای گیاه نمناک و در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود. استفاده از انواع لوله قطره ای روش مورد نظر است که کار را برای کشاورزان نیز آسان کرده است.

لوله های قطره ای در پای هر درخت و یا گیاه مورد نظر سوراخی دارد که در طول روز آب را به صورت قطره قطره به گیاه می رساند. لوله های قطره ای را در نمونه های متنوع می توان یافت کرد که از نظر ضخامت با همدیگر فرق دارند.

به طور کلی ضخامت انواع لوله در دو نوع 1/2 و 2/4 هستند که در کلاف های 200 و 400 متری در کارخانه های تولیدی آماده فروش می شوند.

لازم به ذکر است که به منظور لوله های قطره ای بیش تر لوله های 16 میلیمتری مطرح می باشد.

شرکت فروش لوله قطره ای در بازار

شرکت فروش لوله قطره ای در بازار لوله قطره ای و فوم لوله آب  با توجه به اینکه از جنس پلی اتیلن ساخته می شود آزمایش خود را پس داده و از نظر کیفی کاملا می شود به آنها اعتماد کرد. محصولات مورد نظر با تنوع بسیار عرضه می شود تا مشتریان بتوانند آنها را با قیمت های متفاوتی تهیه کنند.

شرکت فروش لوله محصولات را در نمونه های متنوعی ارائه می دهد تا از این طریق تاثیر مثبت خود را بر معاملات بگذارد و سوددهی آنها را  افزایش دهد. فروش محصولات اغلب به صورت عمده انجام می شود که با این وجود افراد می توانند آنها را با قیمت ارزان تری تهیه کنند.

وقتی لوله ها با قیمت مقرون به صرفه در دسترس قرار بگیرد مسلما میزان تقاضا افزایش یافته که به طبع آن بر میزان تولیدات افزوده می شود.

تماس با ما