جستجو کردن

مرجع خرید نوار آبیاری پی وی سی

نوار آبیاری پی وی سی محصولی است که می توان از آن برای انتقال آب به پای محصولات کشاورزی استفاده کرد. خرید این محصول ارزشمند و کاربردی در بازار به شیوه های گوناگونی انجام می شود که از راحت ترین آنها می توان به خرید آنلاین اشاره کرد. این شیوه خرید باعث می شود تا افراد بتوانند محصول مورد نیاز خود را به قیمت بسیار منصفانه ایی تهیه کنند.

محصولات لوله پلی اتیلن سایز 50 میلیمتر در کشاورزی چگونه کاربری را دارد که ما در اینجا به بخشی از آن پرداختیم.

مرجع خرید نوار آبیاری پی وی سی

مقاومت نوار آبیاری پی وی سی

مقاومت نوار آبیاری پی وی سی نوار های آبیاری یا همان تیپ به محصولاتی گفته می شود که از آنها برای آبیاری قطره ای استفاده می شود. آبیاری قطره ای یکی از جدید ترین سیستم های آبیاری در صنعت کشاورزی هستند که برای انجام آنها به نوار های تیپ احتیاج است. این محصولات از جنس پی وی سی هستند و از میزان مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه برخوردار می باشد. پی وی سی استفاده شده در این محصولات باعث می شود تا این کالا در اثر برخورد با مواد شیمیایی گوناگون هیچ گونه واکنشی را نشان ندهد.

مقاومت فیزیکی این کالا موجب شده تا میزان استفاده از آن در صنعت کشاورزی و باغداری تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. از دیگر مواردی که این امکان را فراهم کرده تا نوار پی وی سی مخصوص آبیاری تا حد بسیار بالایی مقاوم باشد، انعطاف پذیر بودن آنها است. این محصولات به گونه ای ساخته شده اند که بسیار نرم و منعطف می باشند و خم شدن آنها در هنگام آبیاری محصولات کشاورزی موجب شکسته شدن آنها نخواهد شد.

در ساخت این کالا از چندین لایه استفاده شده است. وجود این لایه ها باعث می گردد تا ضخامت این محصول تا حد قابل توجهی بالا رود و استحکام و دوام آن بیشتر از لوله های دیگر باشد. اگر به دنبال نوار های آبیاری با کیفیت و مقاوم هستید، می توانید از لوله های پی وی سی استفاده کنید.

برای آبیاری قطره ای از لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 در چه مواردی استفاده می شود.

کارخانه تولید نوار آبیاری پی وی سی

کارخانه تولید نوار آبیاری پی وی سی کارخانه تولید نوار آبیاری پی وی سی در ایران این محصولات را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب به دست مشتریان گرامی می رساند. مقاومت نوار آبیاری ساخته شده در ایران در سطح مناسبی قرار دارد و این عامل موجب شده تا این محصولات علاوه بر بازار داخلی به دیگر کشور ها نیز ارسال گردد.

در خط تولید این محصول ارزشمند و کارآمد در کشور از مرغوب ترین و برترین مواد اولیه استفاده می شود. استفاده از این مواد باعث شده تا سطح کیفی نهایی این کالا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. مشتریان گرامی می توانند با خرید این محصول ایرانی به تولید هر چه بهتر آن کمک کنند.

تماس با ما