جستجو کردن

عرضه کننده لوله پلی اتیلن نخدار درکشور

لوله پلی اتیلن نخ دار از جمله لوله هایی می باشد که در آبیاری ها نقش اساسی و مهمی را ایفا می کند.

این لوله انعطاف پذیری بالا و مقاومت زیادی دارد از این رو با استقبال زیادی روبه رو شده است.

در کشور به خاطر همین استقبال ها عرضه لوله پلی اتیلن نخدار به صورت عمده انجام می شود. با عرضه عمده این محصول هم دسترسی ها برای تهیه آسان می شود و هم قیمت های پرداختی کاهش می یابند. این مرکز وظایف مختلفی را به عهده دارد که از مهمترین آنها می توان به عرضه یا کیفیت ترین و بهترین لوله ها اشاره کرد.

عرضه کننده لوله پلی اتیلن نخدار درکشور

ضخامت لوله پلی اتیلن نخدار

ضخامت لوله پلی اتیلن نخدار لوله های پلی اتیلن نخدار بین سه تا پنج لایه تولید می شود که مسلما هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد ضخامت ها نیز افزایش پیدا می کند. دلیل تنوع در سایز ها و ضخامت ها این است که هر کدام برای مصرفی کاربرد دارند و قدرت آبیاری گیاهان و درختانی را به خود اختصاص داده اند. با مراجعه به این سایت می توان انواع سایز ها و ضخامت های لوله های پلی اتیلن نخدار را مشاهده کرد.

بالا بودن ضخامت لوله پلی اتیلن نشان دهنده مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما و اشعه خورشید می باشد. خاصیت منعطف بودن این لوله ها باعث شده تا جای کمی را به خود اختصاص بدهند و حمل آسانی داشته باشند. ضخامت ها بر وزن لوله ها نیز موثر است اما در کل وزن سبک آنها باعث شده تا حمل راحت و نصب آسانی داشته باشند.

قیمت خرید لوله پلی اتیلن نخدار

قیمت خرید لوله پلی اتیلن نخدار مقایسه نرخ به روز لوله پلی اتیلن نخدار نشان می دهد که تورم تاثیر زیادی بر روی قیمت ها گذاشته است و باعث شده تا در سال های اخیر قیمت ها افزایش زیادی پیدا کند. نوسانات و شرایط حاکم بر بازار و نرخ مواد اولیه ای که برای ساخت محصول به کار می رود همگی در قیمت گذازی موثر هستند که تولیدی با در نظر گرفتن این شاخصه ها در فرآیند تولید نرخ نهایی را مشخص می کند. عوامل زیادی وجود دارد که قیمت لوله نخدار را تغییر می دهد.

از عوامل گفته شده می توان به نحوه و میزان خرید و فروش، کیفیت، کارایی و میزان تولید اشاره کرد. مثلا با خرید و فروش محصول به صورت عمده و با تناژ بالا به صورت آنلاین مسلما نرخ ها تا حدودی کاهش پیدا می کند. بالا رفتن میزان تولیدات نیز نرخ ها را کمتر می کند تا مشتریان در هزینه های پرداختی خود صرفه جویی نمایند.

تماس با ما