جستجو کردن

عرضه کننده لوله پلی اتیلن 6 اینچ در بازار

لوله پلی اتیلن 6 اینچ یکی از مدل های لوله در بازار است که بسته به سایزی که دارد در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد این لوله در مراکز تولیدی در برندها و کیفیت های مختلف ارائه شده و بسته به همین موارد دارای نرخ های متنوعی است که نیازهای همه مشتریان را پوشش می دهد که مراکز عرضه کننده زیادی نیز هستند و در کار خرید و فروش این محصول و رفع نیاز بازار می باشند.

عرضه کننده لوله پلی اتیلن 6 اینچ در بازار

کاربرد لوله پلی اتیلن 6 اینچ چیست؟

کاربرد لوله پلی اتیلن 6 اینچ چیست؟ کاربرد لوله پلی اتیلن ۶ اینچ در حمل و انتقال مواد شیمیایی، صنعت کشاورزی سیستم آبیاری و آبرسانی شهری و روستایی است و این لوله در دو نوع تک لایه و دولایه تولید و وارد بازار می شود که هر کدام دارای کیفیت ها و کاربردهای مختلفی می باشد.

لوله پلی اتیلن تک جداره بیشتر در کارهای ساده تر استفاده شده مانند آب کشی شهری و کشاورزی

در صورتی که نوع دو لایه با نام کاروگیت یااسپیرال معروف است که برای شبکه های بزرگ و کوچک انتقال آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند همچنین این لوله دارای قطرهای مختلفی بوده که هر کدام مشخصات مختلفی دارد.

لوله پلی اتیلن دارای مقاومت بالای شیمیایی و سایشی، عایق صوتی، حرارتی و الکتریکی، مقاومت در برابر اشعه خورشید، طول عمر مطلوب، خاصیت بهداشتی و غیر سمی بوده، مصون از زنگ زدگی، انعطاف پذیری عالی، فساد ناپذیر، حمل و نقل و جابجایی آسان، زبری کم،  تنوع در سایز، مقاومت در برابر زلزله از ویژگی آن می باشد.

شرکت تولید لوله پلی اتیلن 6 اینچ

شرکت تولید لوله پلی اتیلن 6 اینچ شرکت تولید لوله 6 اینچ پلی اتیلن در بازار فعالیت گسترده ای دارد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص خود و با بکار گیری مواد اولیه باکیفیت و مرغوب به تولید بهترین لوله مشغول است و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع می کند.

قیمت های خرید لوله در تولیدی بسیار ارزان و باصرفه است چون علاوه بر اینکه عمده ارائه می شود و قیمت های عمده از خرده ارزانتر است این محصول مستقیم و بدون واسطه نیز به دست مشتری می رسد، همچنین قیمت لوله پلی اتیلن بسته به کیفیت و مدل متفاوت می باشد.

مشخصات لوله پلی اتیلن از نظر ابعاد و اندازه و قطر متفاوت است که فشار اسمی، دبی، سختی، استحکام و ضخامت در هر مدل لوله ای مختلف است مثلا نوع لوله دو جداره دارای مقاومت حلقوی می باشد که برای خرید لوله باید آن را متناسب با کاربردش خریداری نمود و باید از مشخصات هر مدلی از آن نیز قبل از خرید اطلاع کسب نمود.

تماس با ما