جستجو کردن

مرکز فروش لوله پلی اتیلن 800 در تهران

لوله محصولی است که از آن برای انتقال آب به مکان های مختلف استفاده می شود. این کالا به مدل های متنوعی تقسیم بندی می گردد که از کاربردی ترین آنها می توان به لوله پلی اتیلن 800 اشاره کرد. این مدل لوله از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد و استفاده از آن مزایای گوناگونی را برای مصرف کنندگان ایجاد خواهد کرد. این امر باعث شده تا تقاضا برای خرید و سفارش آن در بازار تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن 800 در تهران

مواداولیه در ساخت لوله پلی اتیلن 800

مواداولیه در ساخت لوله پلی اتیلن 800 لوله های پلی اتیلن 800 از کارایی بسیار زیادی برخوردار هستند و می توان از آنها در صنایع نفت، گاز و کشاورزی استفاده کرد. ضریب امنیت این کالا در مقایسه با لوله های دیگر در سطح بالایی قرار دارد و مهمترین دلیل آن نیز استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت آن می باشد.

استفاده از این مواد باعث شده تا مدت زمان به کارگیری این مدل لوله تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. از مواد اولیه استفاده شده در ساخت لوله های پلی اتیلنی 800 می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • مواد PE 63
  • مواد PE 80
  • مواد PE 100

مواد اشاره شده در بالا همه در زمره مواد پلیمری طبقه بندی می شود که قدرت و ساختار آنها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال مواداولیه ساخت لوله از نوع پلیمری PE 100 از قدرت و استحکام بیشتری در مقایسه با سایر مواد پلیمری برخوردار است.

استفاده از این مواد باعث می شود تا دوام و قدرت فیزیکی این محصولات تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و از طرفی تحمل فشار قوی آب را نیز داشته باشد. نگه داری و نصب این مدل لوله بسیار ساده است و می توان از آن هم در زیر خاک و هم در روی خاک استفاده کرد.

صادرات لوله پلی اتیلن 800 با قیمت عالی

صادرات لوله پلی اتیلن 800 با قیمت عالی تولید بالای لوله های با کیفیت و درجه یک 800 در کشور باعث شده تا حجم گسترده ایی از این محصولات به نقاط مختلف جهان صادر گردد. صادرات لوله پلی اتیلن در کشور علاوه بر منافع اقتصادی منافع سیاسی بسیار زیادی را برای کشور به ارمغان آورده است.

در حال حاضر ایران یکی از بزرگترین کشور های صادر کننده این نمونه در منطقه محسوب می شود که محصولات خود را با قیمت بسیار عالی در دسترس سایر کشور ها قرار می دهد. کشور های خریدار این کالا لوله های ساخت ایران را به صورت کلی و در حجم بسیار زیاد تهیه می کنند که از این کشور ها می توان به عراق و ترکیه اشاره کرد.

تماس با ما