جستجو کردن

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن که تبدیل به رایج ترین لوله های کاربردی در فرآیند انتقال انواع سیالات شده است؛ انواع مختلفی را همچون لوله پلیکا 125 فشار قوی و لوله پلی اتیلن تک جداره در بر می گیرد. این لوله اگر در زیر زمین هم نصب گردد؛ تا حدود یک قرن یعنی صد سال هم دارای بازدهی و کارکرد موثر خواهد بود. همین ویژگی مطلوب در کنار سایر مشخصات آن باعث استقبال زیاد از این لوله و در نتیجه عرضه آن در برترین فروشگاه لوله و اتصالات شده مانند این مرکز شده است.

 

 

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن تک جداره

ویژگی های لوله پلی اتیلن تک جداره

ویژگی های لوله پلی اتیلن تک جداره لوله تک جداره که در خطوط انتقال گاز و شبکه های آبرسانی، مهم و مورد استفاده واقع شده است؛ از ویژگی های بسیار منحصر به فردی برخوردار بوده و همین ویژگی ها به رواج کاربرد آن دامن زده اند؛ اگر بخواهیم به تمامی ویژگی لوله تک جداره اشاره کنیم؛ شامل موارد زیر خواهند شد:

  1. لوله های تک جداره در مقابل فشارهای متعدد و شرایط دمایی مختلف، انعطاف پذیری بسیار خوبی را از خود نشان می دهند.
  2. این لوله ها از خاصیت آب بندی قوی برخوردار بوده و در نتیجه دچار نشتی نخواهند شد؛ باید گفت که این ویژگی در آنها نسبت به لوله های چدنی و پی وی سی نیز بیشتر است.
  3. انواع فشارهای هیدرواستاتیک که باعث ترکیدگی لوله های دیگر می شوند؛ در این لوله اثر نداشته و این نشان از مقاومت فشاری زیاد آن دارد.
  4. لوله های تک جداره پلی اتیلن در برابر حرکات مختلف خاک نیز مقاوم بوده و از استهلاک نیز به دور می باشند.
  5. از استحکام ضربه ای بالایی برخوردار بوده و حتی این مشخصه از لوله های جی آر پی نیز قوی تر است؛ این ویژگی باعث می شود تا در زمان نصب یا حمل و نقل،  آسیبی به آنها وارد نشود.
  6. همچنین از قابلیت اتصال پذیری سریع تر و ارزان تری نیز برخوردار گشته اند.

ارزانترین قیمت لوله پلی اتیلن تک جداره در بازار

ارزانترین قیمت لوله پلی اتیلن تک جداره در بازار لوله پلی اتیلن 4 اینچ اصفهان و لوله های پلی اتیلن تک جداره با وجود اینکه از مشخصات فنی برتری نسبت به لوله های دیگر برخوردار بوده و عملکرد بهتری را نیز از خود نشان داده اند؛ اما باز قیمت آنها نسبت به کارکرد و ویژگی های موجود در آنها خیلی مناسب به نظر می رسد.

اصلاً یکی از عواملی که باعث هجوم خریداران بسیار سمت این محصول شده؛ قیمت می باشد که قطعاً بیشترین تاثیر را  در تحریک آنها به همراه داشته است.
با وجود این شرایط می توان به ارزانترین قیمت لوله پلی اتیلن تک جداره دست پیدا کرده و آن را اینگونه تهیه و خریداری نمود:

  • انواع لوله پلی اتیلن تک جداره در ابعاد و اندازه های مختلف
  • لوله پلی اتیلن تک جداره با قطرهای متعدد مانند لوله پلی اتیلن 700 و …
  • لوله تک جداره با بهترین کیفیت و بیشترین دوام
تماس با ما