جستجو کردن

تولید کننده لوله آب کشاورزی فشار قوی

امروزه تولید کنندگان توانسته اند با ساخت لوله آب کشاورزی فشار قوی مخاطبین زیادی را به سمت محصول خود جذب کنند. تا این محصول استقبال بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. اگر دقت داشته باشید. این محصول مزایای دیگری را هم دارد و باعث می شود. تا در مزارع و کشاورزی که آبیاری قطره ای می باشد. صرفه جویی شود.

تولید کننده لوله آب کشاورزی فشار قوی

سایز های مختلف لوله آب کشاورزی فشار قوی

سایز های مختلف لوله آب کشاورزی فشار قوی می خواهیم در این مقاله سایز های مختلف لوله آب فشار قوی را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که این لوله ها پلی اتیلن هم نامیده می شوند.
این موارد عبارتند از، 1 لوله آب پلی اتیلن در سایز 16، معمولا از لوله 16 میلی متری در سیستم های آبیاری قطره ای استفاده می شود.
همچنین کاربرد این لوله برای محصولات گلخانه ای بوده و اتصال قطره چکان را هم می توان به آن وصل کرد. این لوله با اتصال پیچی و جوشی که به همراه دارد. به سایر لوله های دیگر نیز متصل می شود.
این نوع لوله عمر طولانی دارد و هزینه کمتری را به افراد کشاورز تحمیل می کند. . لوله پلی اتیلن در سایز 20 میلی متر: لوله 20 میلی متر لوله تک جداره ای می باشد.
که در سیستم های مختلف آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین فشار های 6 حداکثر 40 را تولید می کند. که آن هم بستگی به فشار آب در داخل لوله دارد.
.
لوله آب در سایزهای 25 میلی متر . لوله آب پلی اتیلن در سایز 32 میلی متر . لوله آب فشار قوی در سایزهای 40 میلی متر،
. لوله پلی اتیلن در سایز 50 میلی متر، همچنین به طور خلاصه در سایز های . 63 میلی متر . سایز 75  میلی متر . سایز 90 میلی متر، کاربرد بسیار بالایی در کشاورزی و مزارع به همراه دارند.

مرکز فروش عمده لوله آب آبیاری

مرکز فروش عمده لوله آب آبیاری مرکز فروش لوله آب در تهران می باشد. بعد از این که تولید محصول در کارخانه پایان یافت. آنها را به وسیله ماشینهای حمل و نقل به مرکز برای فروش انتقال می دهند.
این مرکز دارای فروشگاه هایی می باشد. که در کنار هم گرد آمده اند و محصولات خود را با هماهنگی همدیگر به فروش می رسانند.
همچنین خوبی این مرکزها در این می باشد. که محصول را می توان به شهر های دیگر ارسال کرد. و هزینه کمتری را صرف آن کرد.
بنابراین اگر می خواهید. محصول با کیفیتی را همراه با قیمت مناسب به دست آورید. از این مرکز بازدید کنید. تا با انواع محصولات لوله آبیاری آشنا شوید.

تماس با ما