جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلی اتیلن خرطومی

هم اکنون لوله پلی اتیلن خرطومی با کیفیت و مقاومت بسیار بالا در اندازه های مختلف به فروش می رسد. قیمت فروش لوله پلی اتیلن خرطومی بسیار مناسب است و به صورت عمده و خرده به سراسر کشور ارسال می گردد. در صورتی که شما خریدار این محصول هستید جهت اطلاع از قیمت فروش می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن خرطومی

مقاومت لوله پلی اتیلن خرطومی

مقاومت لوله پلی اتیلن خرطومی لوله پلی اتیلن خرطومی در سه لایه از جنس PVC  تشکیل شده است که در ترکیب با روغن صنعتی از درجه مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

مقاومت لوله خرطومی را از چند جنبه می توان مورد بررسی قرار داد:
قدرت مکانیکی در این لوله بسیار بالاست که سبب می شود در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی دچار پارگی و شکستگی نشود.
در برابر خوردگی و سایش مقاوم است و به افزایش عمر مفید لوله ها کمک می کند به همین دلیل می توان از این لوله ها برای چندین سال متوالی استفاده کرد.
به دلیل مواد اولیه ای که در تولید لوله پلی اتیلن خرطومی به کار می رود دارای وزن سبکی است و استحکام کششی بالایی دارد.
در برابر برق و رسانای الکتریکی بسیار مقاوم است و از خطرات احتمالی پیشگیری می کند.
ساختار این لوله ها بسیار صاف و یکدست است و به دلیل مقاومت بالا از هر گونه نشتی در امان اند.
این لوله ها در برابر نوسانات دمایی و یا در برابر حرارت مقاومت خوبی دارند و پایداری خود را حفظ می کنند.

از ویژگی های دیگر لوله پلی اتیلن خرطومی می توان به انعطاف پذیری بالا و خاصیت الاستیکی و عدم زبری آن اشاره کرد. این لوله ها به طور کلی در بسیاری از امور ساختمانی، سیستم های آبیاری، امور کشاورزی، انتقال مایعات و سیالات، انتقال پودر و ذرات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
یکی از مزایای استفاده از لوله های خرطومی در کشاورزی صرفه جویی در هزینه است چرا که با انتقال آب به یک نقطه مشخص از میزان هدر رفت آب به نقاط دیگر جلوگیری می کند و به این صورت هم سبب کاهش هزینه می شود و هم با عدم انتقال آب به مناطق دیگر سبب رشد علف های هرز نمی گردد.

سازندگان لوله پلی اتیلن خرطومی در کشور

سازندگان لوله پلی اتیلن خرطومی در کشور سازندگان لوله پلی اتیلن خرطومی در کشور توانسته اند با استفاده از مواد اولیه درجه یک و بهترین دستگاه ها و عایق های روکش دار قوی، با کیفیت ترین لوله ها را تولید نموده و آنها را به بازار عرضه نمایند.

این لوله ها با وزن سبک و قابلیت فشردگی بالا به راحتی قابل انتقال و جابجایی هستند و با تضمین کیفیت و قیمت روانه بازار می گردند.

تماس با ما