جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی

بیشترین سهم محصولات پلیمری جهت تولید لوله های پلی اتیلن در مدل های مختلف است که مزایای زیادی دارد. جهت اطلاع از لیست قیمت فروش لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی با ما در تماس باشید.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی

ضخامت لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی

ضخامت لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی لوله پلی اتیلن از نظر سایز و ضخامت انواع مختلفی دارد که به دو دسته زیر تقسیم می شود:

  • لوله پلی اتیلن دو جداره
  • لوله پلی اتیلن تک جداره

به طبع ضخامت لوله پلی اتیلن دوجداره از نوع تک جداره بیشتر است و به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر و نوع طراحی آن می باشد. این نوع لوله جهت آبرسانی در شبکه های بزرگ و کوچک فاضلابی به کار می رود. مهم ترین کاربرد آن انتقال آب به مقاصد گوناگون است.

لوله دوجداره فاضلابی وزن کمی دارد و حمل و نقل آن راحت است. ضخامت لوله پلی اتیلن بسیار متنوع است و از لحاظ اندازه معمولا به صورت 6 متر و 12 متری تولید می شود. اطلاع از ضخامت و ابعاد لوله و دیگر مشخصات فنی آن، هنگام لوله کشی کمک می کند که چه نوع لوله ای باید انتخاب نمود.

در روند تولید این لوله ها از مواد مضر استفاده نشده و در برابر مواد شیمیایی مختلف مقاومت بالایی دارد. لوله های فاضلابی که معمولا در زیر زمین نصب می شوند به دلیل سطح تماس آن با خاک و فشار وارده بر آن، استفاده از لوله های دوجداره یا کاروگیت بهترین گزینه می تواند باشد.

ارائه کننده لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی

ارائه کننده لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی این مجموعه مفتخر است که به ارائه انواع لوله پل اتیلن دوجداره فاضلابی در سراسر کشور می پردازد. این ارائه کننده به صورت اینترنتی محصولات خود را به مشتریان و خریداران در هر کجای کشور ارسال می کند.

قیمت های مناسب و تنوع بالای لوله از نظر کارایی و مشخصات فنی در فروشگاه، موجب شده است تا مشتریان به این طریق خرید خود را انجام دهند. افرادی که تمایل به خرید این محصول در تناژ بالا دارند می توانند سفارشات خود را با کارشناس فروش هماهنگ نموده و در عرض چند روز محصولات خود را در اختیار داشته باشند.

فروشگاه های خرده فروش از بزرگ ترین خریداران عمده این محصول هستند که به دلیل سفارشات بالای خود، از تخفیفات شگفت انگیز برخوردار می شوند. ارسال بموقع لوله پلی اتیلن برای این دست از مشتریان عمده مقدور می باشد که بسیار خوشایند است.

تصاویر، مشخصات، جدیدترین قیمت، نام برند تولیدی و… برای هر محصول ذکر شده است و روند خرید را سرعت می بخشد. دیگر محصولات مانند لوله های تک جداره را می توان به این طریق تهیه نمود.

تماس با ما