جستجو کردن

صادرات لوله پلی اتیلن آبیاری به خارج

لوله پلی اتیلن آبیاری از جمله یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز در صنایع کشاورزی محسوب می شود. این محصول به دلیل مزایا و ویژگی‌ های منحصری که دارد، طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. امروزه تولید کنندگان بسیاری به تولید انواع لوله های پلی اتیلن به ویژه لوله های پلی اتیلن آبیاری در ایران فعالیت دارند و کیفیت محصولات شان به حدی است که در بازار خاورمیانه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. لذا صادرات این محصول امروزه در حال اقدام است.

صادرات لوله پلی اتیلن آبیاری به خارج

مقاومت لوله پلی اتیلن آبیاری چگونه است؟

مقاومت لوله پلی اتیلن آبیاری چگونه است؟ لوله های پلی اتیلن آبیاری همان طور که از نامشان پیدا است از مواد پلی اتیلن ساخته شده اند. در واقع پلی اتیلن خواص منحصر به فردی را در این محصول ایجاد کرده است. وجود این خواص در ساختار لوله باعث شده است تا این محصول همواره مزایایی را با خود به همراه داشته باشد. از همین جهت این محصول جزو محبوب ترین لوله ها به شمار می رود.

لوله های پلی اتیلن آبیاری وزن بسیار سبکی دارند و جابجایی آن ها بسیار راحت است. از جمله یکی از مهم ترین خصوصیات لوله پلی اتیلن که موجب شده است این محصول مورد توجه بسیاری از صنعت گران فعال در صنایع مختلف قرار بگیرد مقاومت و عدم آسیب رسیدن به آن در برابر محیط های اسیدی، مواد شیمیایی، فشار و ضربه است.

استحکام و مقاومت لوله پلی اتیلن در برابر مواد شیمیایی و همچنین مقاومت در برابر خوردگی و نیز وزن کم آن باعث شده است تا مناسب ترین انتخاب جهت امور لوله کشی گازی و مایعات به حساب بیاید.

با به کار گرفتن این لوله های قدرتمند دیگر احتیاجی به مهر و موم های لاستیکی و یا اتصالات با مواد شیمیایی نیست. زیرا با استفاده از لوله های پلی اتیلن می‌ توان حتی در زمین ها و خاک های نا پایدار خط لوله ای یکپارچه را احداث کرد.

این محصولات در دما های بسیار پایین هیچ آسیبی نخواهند دید و همچنین مقاومت بالایی جهت تحمل تنش های دمایی دارند. لذا در فصل ‌های سرد سال و در یخبندان های شدید دچار ترک و یا ترکیدگی نمی ‌شوند.

قیمت خرید لوله پلی اتیلن آبیاری

قیمت خرید لوله پلی اتیلن آبیاری قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری به عوامل متعددی وابسته است. از جمله مهمرترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول، نوع مواد اولیه ای است که در این لوله ها به کار می رود.

همان طور که می دانید ماده پلی اتیلن از جمله اصلی ترین مواد به کار رفته در این محصول می باشد و از آن جایی قیمت پلی اتیلن در بورس جهانی همواره متغیر است، لذا قیمت این محصول نیز با توجه به این موضوع در نوسان است و به صورت هفتگی و ماهانه تغییر می کند.

لازم به ذکر است قیمت خرید لوله آبیاری معمولا توسط تولید کنندگان آن محاسبه و تعیین می‌ شود و در نهایت به نمایندگی ‌های فروش ابلاغ می‌گردد.

از همین جهت اکثر خریداران ترجیح می ‌دهند از طریق درگاه های ارتباطی با نمایندگی فروش این محصول تماس برقرار کنند تا بتوانند دقیق ترین قیمت انواع لوله های آبیاری را استعلام کنند.

تماس با ما