جستجو کردن

شرکت عرضه لوله 16 پلی اتیلن در بازار

لوله 16 پلی اتیلن از مهمترین انواع لوله پلی اتیلن هایی می باشد که در شهرسازی کاربردهای گوناگونی دارد، معمولا با این لوله ها می توانند به خوبی انواع مواد را جابه جا کنند زیرا این محصولات به شکلی هستند که از بهترین و محکم ترین متریال ها ساخته شده اند و از این رو در مقابل عبور مواد شیمیایی خورنده و آسیب زا مقاومت بسیار عالی از خود نشان می دهند که مثال زدنی می باشد.

شرکت عرضه لوله 16 پلی اتیلن در بازار

مواداولیه ساخت لوله 16 پلی اتیلن

مواداولیه ساخت لوله 16 پلی اتیلن برای ساخت لوله پلی اتیلن همانطور که از اسمش پیداست از تکنولوژی پلیمری استفاده می کنند؛ پلیمرها ترکیبی از کربن ها و هیدروژن ها هستند که با همدیگر در طی شرایطی خاص ایجاد می شوند و در نتیجه چنان ساختاری را ایجاد می کنند که بسیار محکم و مقاوم می باشند.
مواداولیه لوله پلی اتیلن همانطور که گفتیم ترکیبات شیمیایی هستند که در نهایت اگر در هر محصولی به کار روند در نتیجه مقاومت بالای آنها را رقم می زنند.
ما از این لوله ها برای جابه جایی سیالات مختلفی استفاده می کنیم که اکنون به آنها اشاره ای مختصر می کنیم:

  1. آب شهری
  2. مواد شیمیایی کارخانه ها و صنایع
  3. سیالات آسیب زا
  4. فاضلاب
  5. کارخانه ها
  6. صنایع مختلف
  7. شبکه های گازرسانی شهری
  8. صنایع کشاورزی و آبیاری قطره ای
  9. سیستم های زهکشی
  10. در برخی موارد ممکن است از این لوله ها به عنوان پوشش های مختلف استفاده کنند، برای مثال ممکن است در برخی مناطق که بسیار گرم هستند و یا کابل های برق و تلفن آنها تحت حرارت زیاد می باشند، از لوله های پلی اتیلنی استفاده کنند تا این کابل ها درون محفظه ای امن قرار بگیرند.

پس همانطور که می بینید این لوله ها می توانند استفاده های مختلفی داشته باشند.

قیمت خرید لوله 16 پلی اتیلن

قیمت خرید لوله 16 پلی اتیلن قیمت خرید این لوله ها بسته به مواردی مختلفی تعیین می شود، علت این مسئله نیز واضح است این لوله ها می توانند کیفیت های مختلفی داشته باشند و همچنین در سایزهای متنوعی تولید شوند که این خود نیز یکی از المان های مهم تعیین قیمت می باشد.
لوله های پلی اتیلن هر چه قدر سایز بیشتری داشته باشند، طبیعتاً از لحاظ بهایی نیز افزایش می یابند.
کارخانه های ایرانی انواع لوله های پلی اتیلن را تولید می کنند و از این رو سبب می شوند که ما در ایران به راحتی بتوانیم از انواع محصولات ایرانی استفاده کنیم، به همین خاطر با حضور محصولات ایرانی شاهد کاهش چشمگیر هزینه ها به نسبت محصولات خارجی خواهیم بود.
از طرفی به دلیل ایرانی و تولید داخلی بودن این نمونه ها خدمات پس از فروش خوبی نیز خواهند داشت.

تماس با ما