جستجو کردن

خرید نوار آبیاری قطره ای ارزان قیمت

روش هایی که امروزه به منظور آبیاری در امر کشاورزی مورد توجه قرار می گیرد بسیار است و در این زمینه از ابزار های خاصی استفاده می شود و از این موارد می توان به آبیاری قطره ای اشاره کرد. خرید نوار آبیاری قطره ای ارزان قیمت اغلب به صورت عمده انجام می شود تا محصولات در دسترس خریداران قرار بگیرد.

خرید نوار آبیاری قطره ای ارزان قیمت

ویژگی نوار آبیاری قطره ای

ویژگی نوار آبیاری قطره ای با پیشرفت علم و تکنولوژی از گذشته تا به حال در زمینه کشاورزی و فعالیت کشاورزان تغییرات چشمگیری مشاهده می شود که از این موارد می توان به روش آبیاری اشاره کرد. با توجه به اینکه روز به روز میزان ذخایر آبی در جهان کاهش پیدا می کند باید تدابیری اندیشیده شود تا این بحران برطرف گردد.

کشاورزی از جمله فعالیت هایی است که بیشتر فعالیت هایش با آب سرو کار دارد. به همین سبب به منظور آبیاری محصولات به صورت مداوم و صرفه جویی در مصرف آب امروزه از ابزار هایی استفاده می شود که اصطلاحا به آنها نوار آبیاری قطره ای می گویند.

بنا به نام این محصولات می توان ویژگی نوار قطره ای و کارایی شان را حدس زد. با این تولیدات آب به صورت قطره قطره به پای گیاه می چکد که با این وجود همیشه خاک پای گیاه نمناک و مرطوب است و خشک نمی شود و همچنین در مصرف آب زیاده روی نمی گردد.

نوار آبیاری قطره ای را در دو نوع پلاک دار و درز دار می توان یافت کرد که با کارایی عالی که دارند مورد توجه اکثر خریداران هستند. محصولات مورد نظر اغلب از جنس پلی اتیلن هستند که در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید، تغییرات آب و هوایی و … مقاوم هستند.

روزنه های که در نوار ها وجود دارد اغلب در فواصل 10، 20، 30 سانتی متری هستند که اغلب برای آبیاری صیفی جات و گیاهانی چون نخود، عدس، لپه و … مورد کاربری قرار می گیرند و عمده کارایی شان را در گلخانه ها مشاهده می کنیم.

شرکت فروش نوار آبیاری قطره ای ارزان

شرکت فروش نوار آبیاری قطره ای ارزان نوار آبیاری قطره ای را وقتی می خواهیم تهیه کنیم با تنوع بسیار مواجه هستیم که همین امر سبب می شود بتوان محصولات را در رنج قیمتی متفاوتی تهیه کرد. نوار های ارزان قیمت مورد توجه خریداران زیادی است و البته لازم به ذکر است که ارزان بودن نوار ها دلیل بر بی کیفیت بودن شان نیست. بلکه با فروش عمده محصولات قیمت شان به نصف کاهش می یابد که به نفع خریداران می باشد.

فروش نوار آبیاری به طرق مختلفی امکان پذیر است با این وجود مشتریان می توانند نیاز های خود را با توجه به شرایط خود خریداری کنند.

تماس با ما