جستجو کردن

قیمت خرید لوله 200 پلی اتیلن با کیفیت

لوله 200 میلیمتری لوله اتیلن از پر کاربرد ترین لوله ها می باشد که به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالا، نیاز به انواع اتصالات را در امر لوله کشی کاهش داده است و در نتیجه در هزینه ها صرفه جویی می کند. قیمت خرید لوله 200 پلی اتیلن با کیفیت همواره در نوسان است. اما برای اطلاع از نرخ روزانه و آپدیت شده این محصول، می توانید به سایت فروش آنلاین مراجعه کنید و اطلاعات کاملی از این مورد بدست آورید.

قیمت خرید لوله 200 پلی اتیلن با کیفیت

کاربرد لوله 200 پلی اتیلن

کاربرد لوله 200 پلی اتیلن با ابداع لوله های اتیلن، تغییرات وسیعی در صنعت آب و فاضلاب پدید آمد و می توان گفت انقلابی در این صنعت بوده است که به سرعت بخشیدن این امر و کاهش هزینه های جاری، کمک شایانی کرده است.

این لوله 200 میل یا 8 اینچی در شاخه های شش و دوازده متری تولید می شود و معمولا در شاه راه ها و مسیر های اصلی استفاده می شود.

از اصلی ترین کاربرد لوله 200 میل پلی اتیلن می توان به مصرف آن در لوله کشی های آب فاضلاب شهری و روستایی، انتقال آب رودخانه ها به جاهای مختلف، هدایت سیلاب ها، آبیاری های کشاروزی و … اشاره کرد که با توجه به فشار زیاد آب در این مسیر لوله، پیشنهاد می شود حتما از فشار شکن استفاده شود.

البته قابل به ذکر است که این مواردی که نام برده شده همگی از کاربرد لوله نوع یک است. اما انواع دیگری از لوله پلی اتیلن وجود دارد که برای مصارف صنعتی مانند انتقال فاضلاب صنعتی، گاز کشی خطوط کارخانه ها، لایه روبی رودخانه و دریا ها، لوله کشی پالایشگاه های نفت و ده ها مورد دیگر که جز اقلام صنعتی می شوند.

شرکت تامین لوله 200 پلی اتیلن

شرکت تامین لوله 200 پلی اتیلن خوشبختانه در ایران کارخانه های متعدد و درجه یکی برای تولید این لوله ها وجود دارد که در پِی تولیدات گسترده، علاوه بر تامین نیاز داخلی، به خارج از کشور نیز صادرات انجام می دهند.

امروزه این لوله ها در اکثر فعالیت های صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب پیمانکاران و مهندسان از این لوله های ارزان قیمت و مقاوم در فعالیت خود بهره می برند. مصرف این نوع لوله ها واقعا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیز می باشد.

شرکت های تامین کننده لوله ٢۰۰ پلی اتیلن، موفق شده اند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کار گیری جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا، اقلامی با بهترین کیفیت را نازل کند که در برابر شرایط جوی بسیار مقاوم است و همین امر سبب فروش بالای هر روزه این محصول باشد.

تماس با ما