جستجو کردن

شرکت فروش نوار آبیاری دریپر دار

کاربرد نوار آبیاری دریپر دار جهت استفاده بهینه از آب برای کشاورزی صورت می پذیرد و امروزه با توجه به مزایای استفاده از آبیاری قطره ای در بالا بردن کارایی محصولات کشاورزی بسیاری متقاضی این محصولات شده اند، در نتیجه شرکت فروش نوار آبیاری دریپر دار جهت رفع نیازها و پاسخگویی به این متقاضیان، آماده ارائه هرگونه خدمات می باشد.

شرکت فروش نوار آبیاری دریپر دار

روش کار نوار آبیاری دریپر دار چگونه است؟

روش کار نوار آبیاری دریپر دار چگونه است؟ امروزه استفاده از این لوله ها به دلیل این که به خوبی در برابر انواع فشارها مقاوم هستند و علاوه بر انعطاف از استحکامی خوبی نیز برخوردار می باشند. رواج یافته است و کشاورزانی که از این لوله ها جهت آبیاری باغات و زمین های کشاورزی یا گلخانه ها استفاده می کنند شاهد افزایش بهره وری بیشتر زمین های کشاورزی خود بوده اند.

روش کار نوار آبیاری بسیار ساده است و نیاز به تخصص زیاد پیچیده ای ندارد و با کمی آموزش به راحتی می توان آن را فرا گرفت در این روش ابتدا لوله های پلی اتیلن را در فواصل مناسب قرار می دهیم، لوله پلی اتیلن آبیاری دریپر از قسمت های مختلفی مانند  روزنه های ورودی آب، لوله زیگزاگی کناری، دریپر تشکیل شده است.

روزنه های آب موجود در لوله ها از طریق روزنه های ورودی وارد لوله های زیگزاگی می شود، از لوله های زیگزاگی برای کنترل فشار خروجی آب استفاده می شود و استفاده از آن موجب می شود تا آب وقتی وارد لوله ها می شود کاهش می یابد و به صورت قطره ای به درون خاک و ریشه گیاه نفوذ می کند.

اهمیت روزنه های آب به این دلیل است که از ورود انواع ذرات به درون لوله های زیگزاگی جلوگیری می نماید و در واقع به عنوان یک فیلتر عمل می نماید.  قطره چکان های موجود در دریپر پلی اتیلن به شکل مستقل فعالین می کنند و موجب کاهش فشار در لوله های زیگزاگی می شود و موجب می شود تا فشار آب ثابت بماند. این لوله ها در زمین های کشاورزی به صورت موازی و با فاصله های معین کنار یکدیگر قرار می گیرند و مورد استفاده واقع می گردند.

مراکز پخش نوار آبیاری دریپر دار

مراکز پخش نوار آبیاری دریپر دار مراکز پخش نوار دریپردار برای این که این محصول را به دست متقاضیان این کالاها در اسرع وقت برسانند نمایندگی هایی را در سراسر کشور به وجود آورده اند، به جز نمایندگی این مراکز محصولات خود را نیز از طریق اینترنت به فروش می رسانند.

استفاده از شیوه مناسب توزیع موجب می شود تا محصولات به سرعت و کیفیت بالایی به دست مشتریان این نمونه از لوله ها برسد و رضایت آن ها را فراهم سازد. ارائه خدمات بهتر در دراز مدت موجب می شود تا شود این مراکز بیشتر شود و مشتریان زیادی خواهان خرید از این مراکز باشند. این مرکز نیز توانسته است با استفاده از بهترین روش های توزیع، محصولات مورد نیاز متقاضیان این کالا را در اسرع وقت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت و در محل مورد نظر به دست آن ها برساند.

تماس با ما