جستجو کردن

صادرات لوله پلی اتیلن کشاورزی به خارج کشور

در کشاورزی به روش قدیمی که آب از چشمه به زمین کشاورزی می رسید آب زیادی در مسیر به هدر می رفت که عبور آب را سخت می کرد و همچنین دلیل هزینه زیادی بر دوش کشاورز بود.
ولی امروزه روش های مدرنی وجود دارد که کار را برای کارگران آسان کرده. روش آبیاری قطره ای با لوله پلی اتیلن کشاورزی برای آبیاری  استفاده می کنند. همچنین صادرات لوله پلی اتیلن کشاورزی به خارج کشور به خاطر مرغوبی که دارد نیز صورت می گیرد. 

صادرات لوله پلی اتیلن کشاورزی به خارج کشور

کارایی لوله پلی اتیلن کشاورزی

کارایی لوله پلی اتیلن کشاورزی کارایی لوله پلی اتیلن کشاورزی برای آبیاری قطره ای است با این روش آبیاری محصول سیراب می شود و بازدهی زیاد می شود و علف های هرز دیگر مجال رشد کردن پیدا نمی کنند تا مزاحم کار کشاورز نباشد و اتلاف وقت و هزینه برای کشاورز ندارد برای استفاده از سم و کود نیز می توان از این لوله ها بهره گرفت.

به این دلایل لوله پلی اتیلن کارایی مختلفی دارد چون لوله پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و بازی دارند بسیار انعطاف پذیر هستند و در اثر ضربه نمی شکنند و رنگ این لوله بر اثر تابش مستقیم خورشید بی رنگ نمی شود و عمر ماندگاری بالایی دارد به طوری که یک بار هزینه می کنید و تا چند سال از آن بهره می برید.

لوله پلی اتیلن برای انتقال آب آشامیدنی نیز مصرف دارد چون در سازمان جهانی امنیت و بهداشت این محصول اثبات شده است و مواد استفاده شده در آن هیچ ضرری برای انسان ندارد و درون لوله صاف و صیقلی است و هیچ گونه موادی در آن رسوب نمی کند و این از بارزترین مزیت لوله پلی اتیلن است.

فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی شاخه ای

فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی شاخه ای فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی شاخه ای در مراکز فروش محصولات کشاورزی انجام می گیرد که قیمت گذاری بر روی این محصول بر حسب وزن این کالا می باشد که فروش لوله شاخه ای با لوله کلافی فرقی ندارد چون این لوله ها بر اساس وزن قیمت گذاری می شوند و ربطی به شکل و ساختار آنها ندارد . قیمت این لوله بستگی به مواد اولیه دارد که با آن تولید شده است جنس مواد و پروژه ساخت مواد نیز در این قیمت گذاری سهیم می باشند.

کشاورزان می توانند برای اینکه هزینه کمتری داشته باشند ولی در عوض سود آوری زیادی کسب کنند به مراکز فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی شاخه ای بروند و این محصول را خریداری کرده و در آبیاری از این کالا استفاده کنند و کار خود را آسان تر کنند.

تماس با ما