جستجو کردن

تولید کننده لوله پلی اتیلن 500

لوله پلی اتیلن 500 یکی از انواع لوله های پلی اتیلن است که قطری به طول 500 میلیمتر دارد. با پیشرفت صنعت و تکنولوژی معماران زیادی به استفاده از این محصول می پردازند و در ساختمان های خود به کار می برند. این لوله ها هم به در سطح زمین و هم در درون زمین به کار گذاشته می شوند و از درجه مقاومت بالایی برخوردار هستند.

تولید کننده لوله پلی اتیلن 500

کاربرد لوله پلی اتیلن چیست؟

کاربرد لوله پلی اتیلن چیست؟ امروزه لوله های پلی اتیلن جایگاه ویژه ای در صنعت و زندگی روزمره پیدا کرده اند. این لوله ها دارای سایز بندی های متنوع و مختلفی هستند. از این رو در بخش های زیادی کاربرد دارند. از کاربرد لوله پلی اتیلن می توان به زهکشی زمین های کشاورزی، خطوط انتقال آب تحت فشار مانند آبیاری قطره ای و بارانی، پوشش کابل های برق، انتقال گاز شهری، انتقال مایعات و فاضلاب های شهری و صنعتی، مخابرات و فیبر های نوری، پوشش لوله ها و وسایل فلزی، شبکه های آب رسانی شهری و روستایی و… اشاره کرد.
این لوله ها بسیار سبک وزن هستند. از این رو به راحتی حمل می شوند و نقل و انتقال آن ها برای مشتریان بسیار آسان است. از آن جا که مقاومت فیزیکی این محصول بسیار بالا می باشند، لوله های پلی اتیلن در برابر فشار، ضربه، تغییرات دمایی، اسیدهای خورنده مقاوم هستند و تغییر شکل نمی دهند.

فروش لوله پلی اتیلن 500 میلیمتر

فروش لوله پلی اتیلن 500 میلیمتر فروش لوله 500 میلیمتر به صورت کلی و جزئی انجام می شود. فروش کلی این محصول باعث می شود قیمت هر عدد لوله برای مصرف کنندگان ارزان تر باشد.

لوله های پلی اتیلن به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می شوند. این لوله ها طول، قطر و ضخامت های متنوعی دارند. از این رو قیمت آن ها نیز با یک دیگر متفاوت است‌.

با افزایش طرفداران خرید آنلاین و غیر حضوری، امکان فروش این محصول به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است. مشتریان می توانند از طریق همین سایت، لوله مورد نظر خود را با ابعاد دلخواه انتخاب کنند و پس از تماس با کارشناس مربوطه، سفارش خود را ثبت کنند.

فروش این محصول به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه نیز انجام می شود. فروش مستقیم واسطه های فروش را از میان حذف می کند و باعث می شود سود کمتری به کالا تعلق بگیرد. در نتیجه قیمت نهایی آن برای مصرف کنندگان ارزان تر می شود. بنابراین به مشتریان توصیه می شود برای کاهش هزینه های مالی خرید خود را به صورت مستقیم و عمده انجام دهند تا با هزینه کم، به محصول مرغوب دست پیدا کنند.

تماس با ما