جستجو کردن

مرکز فروش لوله پلی اتیلن 4 بار ارزان قیمت

مرکز فروش لوله پلی اتیلن 4 بار، انواع لوله های شاخه ای پلی اتیلن که دارای کیفیت درجه یک می باشند و از مواد اولیه مرغوب تولید شده اند را در قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند. این لوله ها از مواد پلی اتیلن سخت ساخته شده و در دمایی بین۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد و فشار ۴ بار قابل استفاده می باشند. این محصول کاربرد بسیار زیادی دارد و بیشتر در لوله کشی آب آشامیدنی ساختمان ها به کار می رود.

محصولات لوله پلی اتیلن سایز 50 میلیمتر در کشاورزی چگونه کاربری را دارد که ما در اینجا به بخشی از آن پرداختیم.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن 4 بار ارزان قیمت

طول عمر لوله پلی اتیلن 4 بار چقدر است؟

طول عمر لوله پلی اتیلن 4 بار چقدر است؟ لوله های پلی اتیلن ۴ بار برای سیستم آبرسانی و آب آشامیدنی داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل برای تولید آن ها از مواد پلیمری درجه یک استفاده شده است و دارای نشان استاندارد می باشند. استفاده از مواد اولیه درجه یک باعث افزایش طول عمر این محصول شده و مقاومت آن ها را افزایش می دهد.

تولید کنندگان لوله های پلی اتیلن شاخه ای۴ بار موظف به استفاده از مواد آنتی یو وی هستند تا مقاومت این لوله ها را در برابر پوسیدگی و تابش نور خورشید افزایش دهند. این لوله ها به دلیل مقاومت بالا از نظر هزینه های نگهداری و تعویض بسیار مقرون به صرفه می باشند و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند.

برای آبیاری قطره ای از لوله پلی اتیلن فاضلابی 250 در چه مواردی استفاده می شود.

این لوله ها به دلیل کاربرد در انتقال آب آشامیدنی پس از انجام آزمایش های گوناگون مورد تأیید اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی می باشد و سازمان نظارت بر استانداردها دوام و طول عمر این محصول را مورد تأیید قرار داده است. سایز این لوله ها پنجاه الی شصت میلی متر می باشد و قیمت آن ها با توجه به مواد اولیه به کار رفته متفاوت می باشد.

طبق جداول استاندارد اگر لوله های پلی اتیلن ۴ بار برای سیستم آب رسانی در دماهای زیر پنجاه درجه استفاده گردد، دارای طول عمر مفید تا پنجاه سال نیز می باشد و افزایش دما باعث کاهش طول عمر لوله پلی اتیلن می گردد.

شرکت تولید لوله پلی اتیلن 4 بار در ایران

شرکت تولید لوله پلی اتیلن 4 بار در ایران شرکت تولید لوله پلی اتیلن ۴ بار در ایران برای تولید این لوله از مواد پلیمری درجه یک استفاده نموده و طبق استانداردهای بهداشتی مواد و غذا موظف به رعایت کلیه اصول بهداشتی می باشد.

شرکت تولیدی، این لوله ها را با بهترین کیفیت تولید نموده و به صورت مستقیم و یا از طریق نمایندگی های خود در سراسر کشور این محصول را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رساند. برای آشنایی با انواع این محصول همچنین مشاوره و خرید می توانید به سایت شرکت مراجعه نموده و پس از کسب اطلاعات لازم خرید خود را انجام دهید.

تماس با ما