جستجو کردن

شرکت پخش لوله پلی اتیلن درجه دو

لوله پلی اتیلن درجه دو نیز یکی از نمونه های این محصول با مشخصات و کیفیت خوربی است و مصارف متنوعی دارد که کیفیت مطلوب و قیمت پایین آن سبب شده که خریداران زیادی را به خود اختصاص دهد. شرکت های پخش آن نیز در سراسر کشور وجود دارند که این لوله را در اقصی نقاط کشور توزیع نموده و دسترسی تمام مشتریان را راحت می کنند.

شرکت پخش لوله پلی اتیلن درجه دو

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن درجه دو

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن درجه دو لوله پلی اتیلن درجه دو محصول تولید شده با استاندارد است که طی فرایند تولید آن از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده و تمام آزمایشات لازمه جهت تایید کیفیت برروی آن انجام می شود و بعد وارد بازار خواهد شد و در مصارف مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این لوله در صورتی که از مواد اولیه باکیفیت تولید شود دارای رنگ مات، یکدست و مخملی بوده و به هیچ عنوان براق نخواهد بود، از جمله مشخصات فنی لوله پلی اتیلن دارای وزن سبک و قابلیت جابجایی راحتی است و در برابر مواد اسیدی، شیمیایی و ضربه مقاوم می باشد و دارای استحکام، دوام و طول عمر بالایی است.

لوله پلی اتیلن سهولت نصب آسانی داشته و در دمای سرد دچار آسیب نخواهد شد، همچین در برابر فرسایش و فشارهای بالا مقاوم بوده و ضد ضربه است چون دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد. این لوله در دو نوع تک جداره و دو جداره وارد بازار می شود که نوع تک جداره فشار بین ۲۰ تا ۴۰ بار را تحمل می کند و نوع دو جداره عبور سیالات را آسان نموده و مقاومت و استحکام دو برای نسبت به دیگر مدل ها دارد.

عرضه لوله پلی اتیلن درجه دو

عرضه لوله پلی اتیلن درجه دو عرضه لوله پلی اتیلن درجه دو در بازار توسط مراکز مختلفی صورت می گیرد که در کار خرید و فروش این محصول بوده و با فعالیت گسترده خود به رفع نیاز های بازار می پردازند. آنها با شناخت کم و کیف بازار و شناسایی انواع لوله و مشخصات آن اقدام به فروش این محصول به صورت تخصصی و حرفه ای می کنند.

لوله پلی اتیلن بسته به کیفیت و دو جداره و تک جداره بودن دارای نرخ های مختلفی بوده و نوع دو جداره گرانتر می باشد و قطر و سایز و ابعاد لوله نیز در قیمت تاثیر گذار خواهد بود که به طور کلی این لوله به صورت متری قیمت گذاری خواهد شد.

پلی اتیلن به علت مزایای زیادی که دارد دارای مصارف گسترده ای بوده و در شبکه های آبرسانی در کل جهان مورد استفاده قرار می گیرد که در آبیاری های قطره ای، تهویه مناطق، پوشش انواع کابل و پسماندهای شیمیایی و … مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مزایایی آن این است که پلی اتیلن نیز دوستدار محیط زیست است.

تماس با ما