جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن 300 از درب کارخانه

لوله پلی اتیلن 300 یکی از محصولات پلی اتیلن هستند. مواد پلی اتیلن دارای مقاومت بالا، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر خوردگی، غیر سمی، سایش و سایر خصوصیات هستند. لوله پلی اتیلن به انواع مختلفی تقسیم می شود که می توان آنها را به لوله آبرسانی، لوله گاز، لوله معدن، لوله فاضلاب و لوله نخ متقاطع غیر حفاری تقسیم کرد. موارد زیر در مورد کاربردهای مختلف لوله پلی اتیلن است.خرید لوله پلی اتیلن 300 از درب کارخانه

انواع قطرهای لوله پلی اتیلن

انواع قطرهای لوله پلی اتیلن کاربرد اتصالات: تزریق اتصالات تزریق عمدتا برای خطوط انتقال آب برای مصارف کشاورزی استفاده می شود و در خطوطی که فشار و اندازه خیلی زیاد نباشد و خط تحت استرس زیاد نباشد. استفاده از اتصالات تزریق در خطوط حساس مانند خطوط آتش نشانی اشتباه است و این اتصالات ممکن است به دلیل فرایند تولید آنها دارای مشکلاتی باشند که از نظر ظاهری مشخص نیست و با آزمایش های بعدی مشخص نشده اند.

توصیه می شود از اتصالات تزریق برای خطوط حساس و فشار بالا استفاده نشود و برای پروژه های آبیاری در اندازه های زیر 90 میلی متر، از این نوع اتصالات باید استفاده شود. اتصالات تزریق نیز دارای مزایایی، بسیار فراگیر و به راحتی در اندازه مخالف است، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است، آنها ارزان هستند، تولید آنها بسیار سریع است و نسبت به انواع دیگر اتصالات پلی اتیلن سبک تر هستند و به همین دلیل، نصب این اتصالات بسیار آسان است.

اتصالات پلی اتیلن کاربرد اتصالات پیچ کاربرد اتصالات پیچ کاملاً محدود به سیستم های آبیاری است که در فشار کم و کم و در سیستم های توزیع کشاورزی استفاده می شود. این اتصالات برای انواع لوله های پلی اتیلن نرم با قطر خارجی 20 تا 125 میلی متر استفاده می شود.

این نوع اتصالات به طور گسترده در شبکه توزیع آب و کشاورزی کاربرد دارد و فقط برای این کاربرد توصیه می شود (اتصالات پلی اتیلن پیچ برای سیستم های آبیاری و آبپاش آبپاش و سیستم های آبیاری قطره ای تحت فشار استفاده می شود).

استفاده از اتصالات پیچ پلی اتیلن بسیار سریع و بدون نیاز به دستگاه جوش پلی اتیلن انجام می شود. علاوه بر این، اتصالات پیچ پلی اتیلن در صورت آسیب دیدن، با وجود انواع قطرهای لوله پلی اتیلن به راحتی قابل تعویض است.

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن 300

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن 300
لوله آبرسانی پلی اتیلن محصولی جایگزین از لوله های فولادی سنتی و لوله آب آشامیدنی پلی وینیل کلراید است. این لوله دارای دیوار داخلی صاف، مقاومت در برابر اصطکاک کم، مقاومت در برابر درجه حرارت پایین، مقاومت در برابر خوردگی، ایمنی و سلامتی، انعطاف پذیری خوب و سایر ویژگی های عالی است.

علاوه بر این، محصول دارای وزن سبک، نصب آسان، نصب، اتصال، ساخت و ساز مناسب و قابل اعتماد، عمر طولانی بیش از 50 سال است. این ماده عمدتاً در دمای بیش از 40 درجه، حمل و نقل عمومی آب و حمل و نقل آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد، که عمدتاً در آبرسانی شهری دفن شده، آبرسانی ساختمانی، آبیاری زمین های کشاورزی، محله های مسکونی، سیستم های آبرسانی دفن گیاه استفاده می شود.

لوله های معدن پلی اتیلن باید در برابر فشار خاصی مقاومت کنند. معمولاً از رزین با وزن مولکولی بالا و خواص مکانیکی خوبی استفاده می شود. مقاومت در برابر سایش در بسیاری از مواد فلزی (فولاد کربن، استیل ضد زنگ، برنز و غیره) در شرایط خوردگی و شرایط سایش زیاد فراتر است.

طول عمر لوله 4-6 برابر لوله های فولادی است و می توان 50 سال در استفاده ایمن از آن استفاده کرد و دارای مزایای اقتصادی قابل توجهی است. برای مکانهایی که دارای منبع آب زیرزمینی، تخلیه هوا، فشار هوا، شلیک گلوله و دبی گاز هستند در جایی که دمای زیرزمینی از 40 درجه تجاوز نکند، مناسب است.

بهترین مرجع تهیه ی این محصولات خود نمایندگی فروش لوله ها هستند.

تماس با ما