جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن 150 بدون واسطه

لوله های ساخته شده از مواد پلی اتیلنی بسیار محکم بوده و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی نسبت به لوله های فلزی داشتند. این لوله ها در انواع سایز ساخته شده است.

کاربرد متفاوت لوله پلی اتیلن 150

هر یک موارد کاربرد خاص خود را دارند. لوله پلی اتیلن 150 به عنوان یکی از این لوله ها چه کاربردی دارد و چگونه می توان این محصول را با قیمت مناسب و بدون واسطه تهیه نمود؟

در گذشته انتقال آب برای امور کشاورزی و غیره از طریق جوی آب سیمانی یا لوله های فلزی انجام می شد و این در حالی است که این سیستم انتقال اولا هزینه بالایی دارد و در ثانی به زودی مستهلک شده و هزینه نگه داری بالایی دارند. با ایجاد صنایع پتروشیمی و تولید مواد پلی اتیلن، ساخت انواع لوله از این مواد آغاز شد.

استاندارد سایز لوله های پلی اتیلنی در همه جهان تقریبا به یک شکل است و تنوع سایز بسیار زیادی در مورد این لوله ها وجود دارد که هر یک برای مصارف خاصی تولید شده اند.

خرید لوله پلی اتیلن 150 بدون واسطه

یکی از انواع لوله که نسبت به سایر لوله های پلی اتیلنی در مقادیر بسیار کمتری تولید و استفاده می شود سایز 150 میلی متر آن می باشد. کاربرد متفاوت این لوله آن را از سایر لوله ها متمایز کرده است.

این لوله جز لوله های با قطر متوسط به حساب می آید و از جمله کاربردهای معمول آن در انتقال آب و مواد شیمیایی و انتقال گاز است. اما یک نوع کاربرد این لوله ها آنها از سایر لوله ها متمایز می کند و آن استفاده از این لوله ها به عنوان پوشش و محافظ  کابل های فشار قوی و فیبر نوری می باشد.

بر خلاف تصور ما که فکر می کنیم همه لوله های پلی اتیلن برای انتقال آب یا مایعاتی مانند آب یا گاز مورد استفاده قرار می گیرند کاربرد متفاوت لوله پلی اتیلن 150 برای موارد ذکر شده آن را از سایر لوله ها متمایز می کند.

کاربرد متفاوت لوله پلی اتیلن 150

صادرات لوله پلی اتیلن 150 به خارج

با توجه به این که موارد مصرف لوله پلی اتیلن 150 نسبت به سایر لوله ها محدودتر است بنابراین مصرف آن در داخل کشور هم کمتر بوده و می توان با صادرات این محصول به خارج زمینه کسب درآمد بیشتری را فراهم آورد.

صادرات لوله پلی اتیلن 150 به خارج

خرید لوله های پلی اتیلن 150 بدون واسطه و به صورت مستقیم می تواند گزینه بسیار مناسبی برای بازاریابی این محصول در خارج کشور و صادرات لوله پلی اتیلن 150 باشد.

علاوه بر این با خرید عمده این محصول ویژه می توانید از تخفیف ویژه نیز برخوردار شوید.

تماس با ما