جستجو کردن

شرکت پخش لوله آبیاری کشاورزی

کشاورزان برای آبیاری گیاهان و صیفی جات خود نیاز دارند تا لوله هایی را تهیه کنند که به کمک آن هم محصولات را آب بدهند و هم در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

مزیت استفاده از لوله آبیاری در کشاورزی

این لوله ها از جنس پلی اتیلن هستند که همین امر باعث شده تا دوام و طول عمر بالایی داشته باشند. این شرکت پخش با توزیع لوله ها و چسب سیلیکون ویتو توانسته است دسترسی مصرف کنندگان را در هر نقطه ای که هستند آسان تر کند. پخش این محصول به صورت عمده انجام می شود. لوله آبیاری کشاورزی براساس سفارش و درخواست مشتریان نیز توزیع می گردد تا مطابق با نیاز آنان باشد.

شرکت پخش لوله آبیاری کشاورزی

لوله های آبیاری و چسب سیلیکونی آنتی باکتریال مزیت های فراوانی دارند که همین ویژگی ها آنها را نسبت به دیگر نمونه ها متمایز کرده است. از این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبک
  • حمل آسان
  • نصب راحت
  • صرفه جویی در آب
  • روشی آسان برای دادن سموم به گیاهان

با مصرف این لوله ها می توان در زمان خود نیز صرفه جویی نمود زیرا نیازی به آبیاری طولانی مدت و زمان گذاشتن نیست. پلی اتیلنی که در ساخت این لوله ها به کار رفته است باعث شده تا در برابر سرما، گرما، نور خورشید مقاوم باشند. این لوله ها در دو نمونه درز دار و پلاکدار تولید می شوند که هر کدام به گونه ای آبیاری را انجام می دهند. این لوله ها به خاطر ماندگاری زیادی که دارند توانسته اند جایگاه ویژه ای را به دست بیاورند و مصرف بالایی را از آن خود کنند.

مزیت استفاده از لوله آبیاری در کشاورزی

صادرکننده لوله آبیاری کشاورزی

بالا بودن کیفیت و مناسب بدترین لوله های آبیاری ایرانی باعث شده تا کشور های زیادی خواهان آنها شوند و زمینه صادرات آن فراهم گردد. این صادر کننده با مهیا کردن بهترین و با کیفیت ترین لوله ها مطابق با نیاز کشور ها توانسته است جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد. با صادرات این محصول پرمصرف و منحصر به فرد هم برای جوانان ایجاد اشتغال می شود زیرا تولید کننده برای تولید انبوه نیاز به نیروی بیشتر دارد، شود بالایی را به همراه دارد و اقتصاد کشور را هم دچار تحولات می کند و رونق می بخشد.

صادرکننده لوله آبیاری کشاورزی

شرکت های بازرگانی در زمینه صادرات و واردات نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند، آنها لوله هایی را برای صادرات حهیا می کنند که از نظر کیفیت دارای مهر استاندارد باشد. صادرکننده لوله با افزایش تعداد مصرف کنندگان توانسته است کار خود را نیز گسترش بدهد. صادرات یکی از شاخه های اصلی تجارت می باشد که بر روی اقتصاد کشور ها نقش به سزایی می گذارد.

تماس با ما