جستجو کردن

عرضه لوله آبیاری بارانی با قیمت مناسب

در ایران به دلیل رشد صنعت کشاورزی نیاز به انواع لوله آبیاری بارانی جهت صرفه جویی در آب و بهتر آب دادن زمین روز به روز بیشتر می شود.

نحوه کار با لوله آبیاری بارانی

شما می توانید انواع لوله وارداتی با جنس پلی اتیلن مقاوم را که در سایت های اینترنتی با قیمت مناسب برای فروش عمده عرضه می شوند را خریداری نمایید.

این روز ها درصد زیادی از آبیاری زمین های کشاورزی به روش آبیاری بارانی انجام می شوند. آبیاری بارانی در واقع پخش قطرات ریز آب به سطح کل زمین کشاورزی شبیه پخش شدن دانه های باران می باشد که این کار به وسیله فشار آب در لوله های کوچک روزنه دار انجام می شود.

همچنین می توان برای محلول پاشی باغ های کشاورزی و حتی برای آبیاری دانه های که در ابتدا در خاک کاشته شده اند و نیازمند آبیاری هر روزه برای جوانه زدن می باشند استفاده کرد.

نحوه کار با لوله آبیاری بارانی

بد نیست بدانید که خود روش آبیاری بارانی دارای انواع مختلفی به شرح زیر می باشد:

  • آبیاری بارانی ثابت
  • آبیاری بارانی نیمه ثابت
  • آبیاری بارانی با جابجایی متناوب
  • آبیاری بارانی با جابجایی مداوم

لوله ها به صورتی موازی بر روی زمین یا به صورت عمودی در هوا با ارتفاعی نزدیک به یک متر قرار می گیرند. کار کردن با این لوله های چندان سخت نمی باشد، تنها اهمیت دارد که آرایش اولیه را به طور دقیق برای زمین خود انتخاب کنید تا آب به تمام قسمت های زمین برسد.

معمولا از لوله های پلی اتیلن محکم و مقاوم دارای فشار قوی برای این کار استفاده می شود. نحوه کار به این شکل است که آب بعد از وارد شدن به لوله ها از روزنه های ریز با شدت بالایی خارج می شود و اصولا این لوله ها به صورت چرخشی کار می کنند تا آب به طور مرتب همه ی قسمت های خاک را خیس و آب رسانی کند.

عرضه لوله آبیاری بارانی با قیمت مناسب

واردکننده لوله آبیاری بارانی به کشور

لوله های آبیاری که عموما از جنس پلی اتیلن هستند از کشور های مختلفی به بازار مصرف ایران وارد می شوند. هر واردکننده لوله تمامی تجهیزات لازم برای آبیاری بارانی زمین های کشاورزی را وارد می کند.

می توان لوله ها را حتی در سایز های مختلفی خریداری کرد و حتی قیمت ها را به راحتی در فضای اینترنت با یکدیگر مقایسه نمود که بتوانید منصف ترین مراکز عرضه کننده را پیدا کنید.

واردکننده لوله آبیاری بارانی به کشور

اکثر واردکننده های این محصول در استان تهران فعالیت خرید و فروش خود را انجام می دهند اما در صورتی که دسترسی به این شهر ندارید می توانید با خرید اینترنتی سفارش خود را از شهر تهران دریافت کنید.

تماس با ما