جستجو کردن

شرکت تولید نوار آبیاری درزدار در کشور

نوار آبیاری درزدار نوعی نوار از جنس پلی اتیلن و دارای طرحی شبیه زیپ  می باشدکه در صنعت کشاورزی کاربرد بسیار زیادی دارد و کشاورزان زیادی به خرید این نوع نوار روی آورده اند.

کارایی نوار آبیاری درزدار چیست؟

شرکت تولید کننده نوار درزدار در کشور با توجه به استقبال گسترده کشاورزان و با پیشرفت تکنولوژی اقدام به تولید این نوع نوار به صورت انبوه کرده است و می توان گفت تولید نوار درزدار تا حدودی جایگزین آبیاری سنتی شده است.

با توجه به اینکه کشور ایران جزو مناطق گرم و خشک می باشد و خشکسالی های مکرر این چند سال اخیر صنعت کشاورزی را با مشکلات زیادی روبرو کرده است،  کشاورزان زیادی نیز در کشت بسیاری از محصولات خود با مشکل مواجه هستند و خشکسالی باعث خشک و بایر ماندن بسیاری از زمین های کشاورزی شده است، از طرفی هر ساله با برداشت آبهای زیرزمینی و پایین رفتن سطح آبهای زیرزمینی مشکلی به این مشکلات افزوده می شود.

کارایی نوار آبیاری درزدار چیست؟

اما آیا راه حلی برای جبران و مقابله با خشکسالی و کمبود آب در کشاورزی وجود دارد؟

این روزها یا پیشرفت تکنولوژی نوارهایی در بازار عرضه می شود که سروصدای زیادی بپا کرده و کشاورزان زیادی را تشویق به استفاده از آن کرده است.

نوار آبیاری درزدار در صنعت کشاورزی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و با آبیاری زمین های کشاورزی و به صورت یکدست به کمک کشاورزان آمده است.

این نوارها دارای فواصل مشخصی از درزها بر روی خود هستند و آب را با فشار یکسان به محصولات کشاورزی می رساند، معمولا فواصل این درزها 10، 20 و 30 سانتیمتری هستند و کشاورزان بسته به سلیقه و محصولی که قصد آبیاری آن را دارند خریداری می کنند.

کارایی نوار درزدار بیشتر برای محصولاتی که به صورت فصلی و یا به صورت ردیفی مانند گوجه، خیار، کاهو، کلم، بادمجان و… کشت می شوند، می باشد.

 شرکت تولید نوار آبیاری درزدار در کشور

فروشنده نوار آبیاری درزدار در کشور

نوار آبیاری درزدار یکی دیگر از محصولات تولید داخل می باشد که دارای کاربرد مفیدی در کشاورزی می باشد و از این جهت با تولید گسترده آن فروشندگان زیادی در سطح کشور کار فروش و عرضه این نوع نوار را انجام می دهند.

فروشنده نوار آبیاری درزدار در کشور

فروشنده نوار آبیاری جهت حمایت از صنعت کشاورزی اقدام به فروش نوار آبیاری درزدار کرده و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه آن را در اختیار کشاورزان و مشتریان قرار داده، همچنین جهت رفاه حال کشاورزان و خریداران با راه اندازی سایت فروش اینترنتی به صورت اینترنتی نیز کار فروش و عرضه این محصول به سراسر کشور فراهم شده است و خریداران می توانند با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری از طریق تلفن و یا اینترنت محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

تماس با ما