جستجو کردن

فروش لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آب

لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر دارای ساختاری منحصر به فرد است و از مواد پلیمری و پلی اتیلن ساخته شده است.

مزیت استفاده از لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

مزیت استفاده از لوله پلی اتیلن 40 آب بسیار زیاد بوده و همین امر هم باعث شده تا صنایع از آن استقبال زیادی کنند.

در زیر به دیگر مزیت ها اشاره می کنیم:

  • اول اینکه این لوله ها با قطرهای متنوع ساخته می شوند بدین ترتیب کارایی های مختلفی هم دارند و شما می توانید برای انتقال سیالات مختلف از جمله رقیق و غلیظ و گاز و مایع از آن استفاده کنید.
  • سطح داخلی این لوله ها کاملا مسطح بوده و به صورت کاملا بهداشتی ساخته می شود بدین ترتیب برای انتقال دارو و همچنین آب آشامیدنی و مواد خوراکی بهترین گزینه به شمار می رود و می تواند آن را بدون افت فشار منتقل کند.
  • از دیگر مزیت ها می توان به وزن سبک اشاره کرد که علاوه بر حمل و نقل آسان نصب و اجرای راحتی هم دارد و شما می توانید در محیط های مختلف از آن استفاده کنید.
  • مزیت دیگر این لوله انعطاف پذیری زیاد لست که باعث شده تا در سطوح مختلف بهترین پوشش دهی را داشته باشد.
  • سطح داخلی و خارجی آنها اغلب به صورت مسطح و گاهی مواقع موجدار است که در این صورت کارایی متفاوتی هم خواهد داشت.
  • جنس این لوله به گونه ای است که در مقابل مواد شیمیایی هم مقاوم بوده و دچار خوردگی و افت کیفیت نمی شود.
  • از دیگر مزایا می توان به سایزبندی این لوازم اشاره کرد که سیالات از داخل لوله به خوبی عبور می کنند و دچار افت فشار نمی شوند.

در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی دارد و دچار پوسیدگی و افت کیفیت نمی شود و بدین ترتیب در صنایع مختلف استفاده می شود.

فروش لوله پلیکا 125 فشار قوی و لوله پلی اتیلن با متراژ های مختلف باعث شده تا سطح کاربری گسترده ای داشته باشد.

هر چه حجم فروش بیشتر باشد نرخ کمتری را به خود اختصاص می دهد.

فروش لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آب

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آب

این مرکز با ارائه انواع لوله پلی اتیلن 4 اینچ اصفهان و همچنین  لوله پلی اتیلن به بازار توانسته نیاز مصرف کنندگان را به بهترین شکل برطرف سازد. این مصنوعات بر اساس سایز و مدل دارای تنوع بالایی هستند و بدین ترتیب سطح کاربری گسترده ای هم دارند. تنوع بالا نشان می دهد که تولیدی دارای فعالیتی گسترده ای بوده و می تواند تمام مدل ها را روانه بازار کرده و رضایت مشتری را جلب کند.

انواع لوله پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن را در چند دسته بندی کلی می توان طبقه بندی نمود:

  • لوله پلی اتیلن تک جداره که ضخامت کمتری دارد و لوله‌های پلیمری است كه می توان در فشار های مختلف از آن استفاده کرد و بیشتر برای روی کار مناسب می باشد که عملکردهای مختلفی هم دارد.
  • لوله پلی اتیلن دوجداره دارای ضخامت بیشتری هستند و می توانند فشار وارده را تا حد زیادی تحمل کند بدین ترتیب برای استفاده در زیر خاک هم مناسب است.

امروز این لوله ها برای انتقال آب آن هم در خطوط اصلی، گازرسانی، شبکه های فاضلاب، انتقال مایعات سنگین، آبیاری زمین های کشاورزی و شبکه های زهکشی استفاده می شود. این لوله ها از جنس ترموپلاستیک می باشند و به دلیل نفوذ ناپذیری بسیار بالا و بافت متراکم برای استفاده در خطوط لوله تحت فشار بسیار مناسب می باشند.

مزیت استفاده از لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

بررسی سایزبندی لوله پلی اتیلن

لوله‌های پلی‌اتیلن بر اساس اندازه تقسیم می‌شوند که هر یک در مکان و جاهای خاصی استفاده می‌شود.

  • لوله پلی‌اتیلن ۳/۸ اینچ که کوچک‌ترین سایز را به خود اختصاص داده و بیشتر در سایز ۱۶ میلی‌متر است. این نمونه کاربرد گسترده‌ای در صنعت کشاورزی دارد و بیشتر برای آبیاری قطره‌ای خصوصا در گلخانه‌ ها و اتصالات به صورت قطره چکان استفاده می‌شود که از دوام و ماندگاری بالایی در مقابل فشار برخوردار است‌.
  • لوله پلی‌اتیلن ۱/۲ که بیشتر در کشاورزی و برای آبیاری به‌ کار می رود. این نمونه به لوله تک جداره هم معروف است که ضخامت کمتری نسبت به مدل های دیگر دارد.
  • لوله پلی‌اتیلن ۳/۴ که اغلب سایز ۲۵ دارد و با کلاف‌های ۱۰۰ و ۱۵۰ متری روانه بازار می شود و به دلیل مقاومت زیادی که دارد و از قدرت آب‌ بندی خوبی هم برخوردار است در باغ‌ها و آبیاری کم حجم کاربرد فراوانی دارند.
  • لوله پلی‌اتیلن ۱۱/۴ اینچ که دارای شاخه های ۶ متری بوده و برای انتقال آب بهترین گزینه به شمار می رود.
  • لوله پلی‌اتیلن ۳ اینچ که با فشار ۵ و ۲۵ تولید می شوند و برای انتقال آب و گاز مناسب هستند که کار خود را به خوبی انجام می دهند.
  • لوله پلی‌اتیلن ۵ اینچ برای انتقال آب در شب مناسب بوده و با کلاف های ۵۰ و ۱۰۰ متری روانه بازار می شود.‌

لوله پلی اتیلن کشاورزی

خرید لوله پلی اتیلن در سایزبندی مختلف

بیشتر صنایع برای خرید لوله پلی اتیلن از روش های اینترنتی استفاده می کنند.

امروزه مردم برای خرید و برطرف کردن نیاز های خود حتما اجباری نیست که به روش های سنتی روی بیاورند چه بسا با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن اینترنت و همه گیر شدن آن این امر بسیار ساده شده است و مردم می توانند به وسیله اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی محصولات خود را خرید کرده و نیاز های خویش را برطرف کنند.

کیفیت این محصول در مقایسه با نمونه های تولید شده در کشور های دیگر که به نوعی بزرگترین رقیب لوله ایرانی بشمار می رود بسیار بالا تر بوده همین امر در خواست های بسیاری برای خرید این محصول را از سوی کشور های مصرف کننده به ارمغان آورده است و باعث شده تا بازار هم رونق پیدا کند.

یکی از روش های خرید به طور عمده و یا کلی صورت می پذیرد.

مرکز های متعددی در کشور مان دایر شده اند که به عرضه و فروش عمده به قیمت کارخانه اقدام می نمایند.

به این ترتیب مشتری ها می توانند مقدار مورد نیاز خود از این کالا را با نرخ کارخانه یعنی به قیمت تولید تهیه کنند.

افرا زیادی هستند که ترجیح می دهند که کالا هایی که احتیاج دارند را به این روش خریداری نمایند.

بدون شک مشتری های زیادی در تمام کشور های دنیا بهرامی فروشگاه هایی رهسپار می گردند که محصولات خود را به این طریق می فروشند.

این امر باعث سود آوری بسیار زیاد برای فروشنده ها می شود.

تماس با ما