جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطر ای در قیمت های مختلف به فروش می رسد و یکی از لوله های پر فروش است.

وزن لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر چقدر است؟

هر کدام از لوله های لوله پلی اتیلن سایز 500  که در بازار مورد عرضه قرارمی گیرند اندازه قطر مخصوص به خود را دارند برخی از آنها بزرگتر بوده و برخی دیگر کوچکتر هستند.

هر کدام از این لوله ها نیز مناسب آبیاری مخصوصی در کشاورزی می باشند، همانطور که گفتیم هر کدام از لوله های پلی اتیلن اندازه خاص خود را دارند، این اندازه می‌ تواند مربوط به قطر لوله و یا طول آن باشد، به طور حتم هرچه میزان قطر و طول لوله افزایش پیدا نماید وزن لوله پلی اتیلن نیز بیشتر می گردد.

امروزه دیگر در صنعت کشاورزی اکثرا از تجهیزات قدیمی و یا لوله های مورد استفاده در زمان های قدیم استفاده نمی شود، زیرا دیگر این تجهیزات و لوله ها کارایی خود را از دست داده‌ اند و عملکرد خوبی را از خود نشان نمی دهند.

یکی از لوله هایی که مخصوص صنعت کشاورزی است و طراحی آن نیز بسیار مناسب و استاندارد می باشد و باعث افزایش کارایی آن می گردد لوله پلی اتیلن سایز 6   می باشد که در اندازه های مختلف جهت آبیاری قطره ای و سایر آبیاری های دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری می باشد که موارد مصرف بسیار فراوانی دارد این لوله در کلاف های متعدد عرضه می گردد.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که وزن لوله پلی اتیلن 16 آبیاری دقیقا چه مقدار است، پاسخ به این سوال به صورت دقیق قابل انجام نیست زیرا این امر کاملا بستگی به طول لوله ای دارد که مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفتیم هر چه طول لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر بیشتر باشد به طور حتم وزن آن نیز افزایش پیدا می نماید، شما مشتریان می توانید در هنگام خرید لوله پلی اتیلن اندازه ۱۶ میلیمتر با توجه به مقداری که از این لوله خریداری می کنید وزن آن را از طریق فروشنده به دست آورید و با اعتماد به این وزن خرید خود را انجام دهید.

فرمول اختصاصی ای نیز وجود دارد که با توجه به ضخامت لوله و همچنین قطر لوله وزن تقریبی لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر را برای شما به دست می‌ آورند، در محاسبه باید اندازه های دقیق مورد نیاز مورد استفاده قرار گیرند تا نتیجه حاصل شده دقیق باشد.

در هنگام خرید نیز می توانید وزن لوله های پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر را با استفاده از ترازو های دقیق به راحتی به دست آورید.

وزن لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر چقدر است؟

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آبیاری

لوله های پلی اتیلن از لوله هایی است که این روز ها در صنعت کشاورزی موارد استفاده فراوانی پیدا نموده است و انواع مختلفی را دارا می باشد.

شاید آشنایی با انواع این لوله ها برای شما مفید واقع گردد و بتوانید در هنگام انتخاب این محصولات با توجه به به نیاز خود انتخاب بهتری را داشته باشید، در ادامه انواع این لوله ها را معرفی خواهیم نمود.

دسته بندی انواع لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری بر اساس اندازه

  • لوله آبیاری پلی اتیلن اندازه ۱۰ میلیمتر: این لوله‌ ها در کلاف ها و اندازه‌ های مختلف عرضه می‌ شوند، عرضه این لوله به صورت کلاف با اندازه ای بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ متر می باشد، این لوله ها در آبیاری به عنوان لوله های فرعی استفاده می گردند.
  • لوله آبیاری پلی اتیلن اندازه ۱۶ میلیمتر: استفاده از این لوله ها سبب صرفه جویی در هزینه ها می گردد، این لوله جهت انتقال آب، آبیاری قطره ای و انتقال سموم مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لوله آبیاری پلی اتیلن اندازه ۳۲ میلی متر: این لوله ها نیز مناسب آبیاری قطره ای و یا انتقال آب و همچنین استفاده به عنوان لوله فرعی هستند.
  • لوله آبیاری پلی اتیلن اندازه ۵۰ میلیمتر: این لوله در کلاف های متعددی عرضه می‌ شود و همانند سایر لوله های دیگر مناسب انتقال آب، آبیاری قطره ای می باشد و همچنین به عنوان لوله فرعی نیز استفاده می گردد.

تمام لوله های پلی اتیلنی که بر اساس اندازه دسته بندی نموده ایم از لحاظ جنس و کیفیت یکسان هستند پس مقاومت بالایی دارند این مشتریان هستند که با توجه به کارایی ای که از این لوله ها خواهند داشت می توانند اقدام به انتخاب هر کدام از انواع این لوله‌ ها نموده و آنها را تهیه کنند.

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آبیاری

خرید بی واسطه لوله پلی اتیلن درجه یک

در صنعت کشاورزی خریداران اکثرا در تعداد بالا اقدام به خرید کلاف های متعدد لوله پلی اتیلن درجه یک می نمایند بنابراین خریداران ترجیح می دهند تا هزینه کمتری بابت تهیه این لوله ها بپردازند و بتوانند مقادیر بیشتری از این لوله ها را تهیه نمایند.

برای اینکه مشتریان بتوانند به صورت عمده انواع لوله های پلی اتیلن باکیفیت تهیه شده از مواد اولیه مرغوب را خریداری کنند باید به سراغ مرکز اصلی عرضه این محصول بروند، مراکزی که به صورت مستقیم انواع لوله های پلی اتیلن را از کارخانه به مشتریان عرضه می نمایند فروش بدون واسطه را دارند.

خرید مستقیم لوله پلی اتیلن با قیمت درب کارخانه به نفع مشتریان عمده این محصول است زیرا با حذف واسطه های متعدد در طی معامله محصول مستقیما بدون افزایش قیمت به صورت آنچنانی به دست خریدار می رسد.

از دیگر مزایای خرید بدون واسطه لوله پلی اتیلن می توانیم‌ به سرعت ارسال بیشتر، دقت بیشتر در عرضه محصول، اطمینان از اعتبار منبع تامین کننده لوله پلی اتیلن، ارتباط مستقیم با فروشنده که ممکن است تولید کننده باشد اشاره کنیم.

بهتر است خرید بدون واسطه لوله پلی اتیلن از یک مرکز معتبر و حرفه ای که دارای سابقه خوبی در زمینه عرضه مستقیم این لوله ها است انجام شود زیرا تنها در این صورت است که خرید می تواند کاملاً ایمن باشد.

تمام لوله های پلی اتیلنی که به روش استاندارد تعیین شده اند در مجموعه ما به صورت مستقیم عرضه می گردند، مشتریان می توانند با استفاده نمودن از روش های خرید امن و مطمئن پیش روی خود براحتی هر تعداد و مقدار از این لوله ها را خریداری نمایند.

قبل از خرید انواع لوله های پلی اتیلن مورد عرضه در مجموعه ما بهتر است مستقیما با مدیریت فروش تماس داشته باشید تا بتوانید قیمت دقیق این محصولات را قبل از خرید به دست آورید و همچنین با مشخصات کامل آنها آشنا شده و با کسب اطمینان از بابت کیفیت بالای لوله ها خرید لوله پلی اتیلن درجه یک را نهایی سازید.

تماس با ما