جستجو کردن

فروش لوله پلی اتیلن 125 میلیمتر آبیاری

بسیاری از مراکز برای فروش لوله پلی اتیلن 125 آبیاری فعالیت گسترده ای دارند و بهترین روش جهت عرضه این محصول در نظر گرفته اند.

انواع لوله پلی اتیلن آبیاری کدام است؟

یکی از روش های مدرن بهینه سازی مصرف آب در صنعت کشاورزی استفاده از لوله پلی اتیلن آبیاری می باشد که به دلیل کاربرد ها و مزیت های منحصر به فردی که دارد مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است در حقیقت لوله پلی اتیلن آبیاری به لوله های تک جداره معروف است که در سایز ها و فشار های کاری متعددی تولید می شود.

  1. یکی از انواع لوله پلی اتیلن آبیاری، سایز ۱۰۰ میلی متر با فشار کاری ۱۰ اتمسفر می باشد که به صورت کلاف تولید می گردد و کارآیی بالایی در زمینه انتقال آب و آبیاری معمولی، سیستم آبیاری قطره ای، آبیاری بارانی، جمع آوری آب های شور دریا و… دارد و جزء پر فروش ترین لوله ها بوده است.
  2. نوع دیگر لوله پلی اتیلن ۱۲۵ میلی متر است که قابلیت حلقه کردن را دارد و فشار کاری آن ۶ اتمسفر با طول ۱۶ است با توجه به این مزیت می توان نتیجه گرفت که بسیار منعطف و مقاوم در برابر ضربه، فشار و اشعه ماوراء بنفش است هم چنین نوع اتصالات آن به طریق فلنچی است با این قابلیت که ابتدا می توان آن را بیرون از کانال به هم وصل نمود و بعد داخل کانال گذاشت.
  3. لوله ۳۲ میلی متر نیز نقش موثری در آبیاری معمولی و اتصال آب، سیستم های آبیاری قطره ای، آبیاری تحت فشار، سیستم آبیاری سنتر پیوت، لینیر و رول لاین و… دارد لازم به ذکر است که اتصالات آن از نوع پیچی یا جوش لب به لب می باشد.
  4. و نوع آخر سایز ۵۰ میلی متری می باشد که به صورت اتصالات پیچی به راحتی به هم وصل شده و بیشتر در کلاف های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ تولید می شوند که کارآیی بالایی به عنوان لوله های فرعی در انتقال آب به زمین های زراعی دارند.

فروش لوله پلی اتیلن 125 میلیمتر آبیاری

بررسی ضخامت لوله پلی اتیلن 125

لوله پلی اتیلن ۱۲۵ همان طور که ذکر شد کاربرد فراوانی در سیستم آبرسانی دارند و دارای قطر ۱۶ الی ۳۱۵ میلی متر و از فشار کاری ۶ الی ۲۵ اتمسفر برخوردار می باشد بهتر است بدانید این نوع لوله به سه نوع تقسیم بندی می شود.

به صورتی که مرغوب ترین نوع این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه و با منصفانه ترین قیمت، به فروش کلی و جزئی می رسانند.

این لوله در بازار خرید نسبت به سایر محصولات فروش بیشتری داشته و از رونق و رواج خوبی برخوردار بوده است، که کیفیت عالی و قیمت مناسب دلیل فروش بالای آن می باشد.

PE63؛ به دلیل ضخامت و وزن بیشتر هزینه های بسیار زیادی را در بر می گیرد، در نتیجه تولید آن از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست از این رو امروزه به هیچ وجه مورد استفاده قرار نمی گیرد و کارآیی خاصی ندارد.

PE80؛ این مدل لوله نسبت به PE63 ضخامت و وزن کمتری دارد هم چنین فرآیند تولید آن نیز با قیمت منصفانه تری تمام می شود به همین دلیل در صنعت آبرسانی شهری و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد در واقع هر چه ضخامت کمتر باشد قیمت آن نیز کمتر می باشد لازم به ذکر است با افزایش دانسیته مواد، فشار وارد شده به محصول بیشتر و در نتیجه ضخامت و وزن کاهش می یابد.

PE100؛ این از پر مصرف ترین و پر فروش ترین نوع لوله پلی اتیلن می باشد که از لحاظ ضخامت و وزن از دو مدل دیگر در درجه پایین تری قرار دارد ولی بار فشار کاری آن بیشتر می باشد یعنی قابلیت تحمل فشار بالا تری را دارد.

بررسی ضخامت لوله پلی اتیلن 125

ویژگی بارز لوله پلی اتیلن 125 میلیمتر

در قسمت های قبلی تا حدودی با لوله پلی اتیلن ۱۲۵ میلی متر آشنا شدید حال در این مطلب ویژگی های بارز آن را شرح می دهیم؛ یکی از ویژگی های بارز این لوله این است که قابلیت تحمل فشار تا ۶ اتمسفر را دارد بنابراین از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، سرما، گرما و شکستگی برخوردار است پس جهت سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری و روستایی، شبکه های زهکشی، گاز رسانی و… استفاده فراوانی می شود.

وزن سبک و قابلیت حمل و نقل و نصب آسان از دیگر ویژگی های خوب آن است که سبب می شود کارگران بتوانند بدون هیچ مشکلی آن را در مسیر قرار داده و فرآیند گاز رسانی و آبرسانی را به خوبی انجام دهند ضمنا این لوله انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد از این رو می توان آن را حلقه کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده این نوع لوله در سیستم آبرسانی کشاورزی موجب صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از رشد علف های هرز می شود در نتیجه آب به خوبی به پای گیاهان رسیده و بهره وری و رشد محصولات افزایش می یابد.

ناگفته نماند سطح داخلی لوله پلی اتیلن ۱۲۵ میلی متر آن چنان صاف و صیقلی است که مانع تجمع لجن و رسوبات می گردد در نتیجه جریان آب به خوبی برقرار بوده و نیاز به بازدید و تعمیر دوباره ندارد بدین صورت عمر بسیار طولانی می کند و از آن جایی که از مواد آنتی یو وی ساخته شده در برابر اشعه های خورشیدی مقاوم است.

انواع لوله پلی اتیلن آبیاری کدام است؟

مرکز خرید بهترین لوله پلی اتیلن

مرکز خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه و در حجم های بالا بهترین و باکیفیت ترین نوع لوله پلی اتیلن را با قیمت استثنایی و ارزان در اختیار خریداران قرار می دهد و از آن جایی که انواع لوله را با سایز ها و فشار های کاری متعدد در اختیار دارد قادر به پاسخگویی نیاز مشتریان خود می باشد و همواره در تلاش است زمینه خرید لوله پلی اتیلن را به بهترین شیوه فراهم کند.

این مرکز با همکاری مجموعه ما توانسته خریداران زیادی را به پای میز خرید بکشاند چرا که انواع محصولات خود را از طریق فضای مجازی ارائه می دهد در حقیقت خرید مستقیم به مشتری کمک می کند که هم خریدی راحت و آسان داشته باشد و هم از کیفیت آن اطمینان کامل را داشته باشد و بهترین لوله پلی اتیلن را مطابق با نوع کاربرد خود با قیمت تولیدی خریداری کند.

مرکز خرید با ایجاد چنین شرایطی توانسته واسطه ها را از میدان خارج کرده و با جلب نظر بازار های داخلی و خارجی طرفداران زیادی را جلب کند از این رو بازار فروش بسیار پر رونقی را کسب نموده است.

تماس با ما