جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن 110 میلیمتر شیراز

جهت خرید لوله پلی اتیلن 110 می توان روش های مختلفی را برگزید که بهترین و مطمئن ترین روش، مراجعه به نمایندگی فروش به طور مستقیم یا غیر مستقیم است.

کارآیی لوله پلی اتیلن 110 ده بار کجاست؟

لوله پلی اتیلن با قطر خارجی ۱۱۰ میلی متر با فشار ده بار از جمله لوله های بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد که مقاومت بالایی در برابر انواع عوامل محیطی و گرما و سرما دارد حال ما در این مطلب کارآیی این مدل لوله را برای شما شرح می دهیم.

بیشترین کارآیی لوله پلی اتیلن 110 ده بار در صنعت کشاورزی می باشد به صورتی که به عنوان لوله فرعی جهت آبیاری و انتقال آب به باغات و زمین های کشاورزی و هم چنین جهت آبرسانی به پای گیاهان گلخانه ای مورد استفاده قرار می گیرد و سازگاری مطلوبی با اتصالات مختلف دارد.

زیرا در این صورت می توان انواع لوله پلی اتیلن را مشاهده نمود و پس از دریافت اطلاعات کامل آن و مورد بررسی قرار دادن کیفیت و قیمت، محصول مورد نظر را با کمترین هزینه خریداری نمود. این لوله با توجه به کارآیی های بالایی که دارد توانسته بازار خرید پر رونقی را به خود اختصاص دهد.

هم چنین جهت آبیاری معمولی در منازل، سیستم های آبیاری تحت فشار، آبیاری قطره ای نیز کاربرد دارند لوله پلی اتیلن با فشار کاری ۱۰ بار به صورت کلاف تولید می شود که انعطاف پذیری بالا و مقاومت خوبی در برابر فشار، ضربه و مواد اسیدی و بازی دارد.

از دیگر کاربرد های این نوع لوله می توان جهت انتقال آب و فاضلاب نام برد چرا که وزن سبک و قابلیت حمل و نقل بسیار آسانی دارد و می تواند جایگزین مناسبی برای لوله های فلزی و سیمانی قدیمی پر دردسر باشد معمولا برای انتقال سایر فاضلاب ها باید لوله کاملا مقاوم به شکستگی و نشتی باشد؛ این لوله این خصوصیات را دارد و در اثر گذشت زمان خراب نمی شود.

کارآیی لوله پلی اتیلن 110 ده بار کجاست؟

وزن لوله پلی اتیلن 110 چقدر است؟

لوله پلی اتیلن 110 شیراز با فشار کاری ۱۰ اتمسفر از باکیفیت ترین و بهترین نوع لوله های موجود در بازار است که به صورت کلافی و شاخه ای و با سطح درجه کیفی عالی تولید می گردد و از آن جایی که وزن و قیمت مطلوبی دارد مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است.

اگر خواسته باشیم وزن این لوله را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که وزن آن با این قابلیت ها حدود ۲/۱۷ است که تاثیر فراوانی در تعیین قیمت آن دارد به گونه ای که با دانستن وزن و سایز لوله می توان قیمت شاخه آن را به دست آورد و مطابق با بودجه خود برنامه ریزی کرد.

در واقع هر چه وزن لوله بیشتر باشد مقاومت و ضخامت آن نیز بیشتر و عملکرد بهتری از خود نشان می دهد در نتیجه با افزایش وزن، قیمت نیز بالاتر می رود به طور کل لوله های پلی اتیلن ۱۱۰ به علت وزن سبک بیشتر در مناطقی که فشار آب کم است استفاده می شود به طور مثال؛ سیستم انتقال آب و فاضلاب مناطق مسکونی، سیستم آبیاری قطره ای باغات سبزیجات، شهرک های صنعتی.

این لوله به دلیل کاربرد های متنوع و فشار کاری متوسط جزء پر فروش ترین انواع لوله محسوب می شود که مزیت های دیگری نیز دارد به گونه ای که از مواد آنتی یو وی ساخته شده که در برابر اشعه های مضر خورشیدی و مواد شیمیایی مقاوم است هم چنین در اثر تماس با انواع کود های شیمیایی تغییر رنگ و ساختار نمی دهد.

لازم به ذکر است جهت حمل و نقل راحت و تسریع انجام کار، آن را به طور حلقه ای تنظیم کرده و به روش های مختلفی به یک دیگر متصل می کنند بنابراین با تمام این مزیت ها در می یابیم لوله پلی اتیلن با وزن مناسب سبب تسریع انجام کارهای عمرانی و افزایش بهره برداری محصولات کشاورزی شده است.

وزن لوله پلی اتیلن 110 چقدر است؟

کاربرد انواع لوله پلی اتیلن در صنایع

لوله پلی اتیلن کمک زیادی به انتقال سیالات و آبرسانی شهری و صنعتی نموده است به گونه ای که مطابق با تمام استاندارد ها و با استفاده از مواد پلی اتیلن نو ساخته شده و کاربرد فراوانی دارد که در ادامه به ذکر برخی از آن ها می پردازیم امید است موثر واقع شود، یکی از کاربرد های بسیار مهم این لوله در شبکه های گاز رسانی و آبرسانی است زیرا مقاومت کششی خوبی داشته و عایق رطوبتی بی نظیری به شمار می رود و قابلیت تحمل دما های مختلف در شرایط گرما و سرما را دارد نوعی دیگر از این لوله ها جهت سیستم آبرسانی قطره ای مورد استفاده است.

این نوع لوله ها سبب انتقال صحیح آب به پای گیاهان می شوند و از اتلاف آب و رشد علف های هرز جلوگیری می کند از آن جایی که سطح درونی آن صاف و صیقلی می باشد در اثر گذشت زمان دچار رسوب گیری نمی شود و جریان آب را به خوبی برقرار می کند در نتیجه از همه لحاظ مقرون به صرفه است و عمر طولانی می کند.

هم چنین جهت انتقال فاضلاب های شهری و روستایی نیز گزینه مناسبی است زیرا برخی از این مدل لوله ها چند لایه هستند که در برابر مواد اسیدی مقاوم بوده از این رو اجازه نفوذ مواد آلوده به بیرون را نمی دهد علاوه بر موارد ذکر شده جهت جمع آوری آب های سطحی، شبکه آبیاری و زهکشی، آبیاری تحت فشار، سیالات شیمیایی، عایق کابل های برق و فیبر نوری و نیرو گاه ها و… کاربرد زیادی دارد.

کاربرد انواع لوله پلی اتیلن در صنایع

بازار فروش انواع لوله پلی اتیلن

بازار فروش لوله پلی اتیلن دارای رونق بسیار زیادی است که مهم ترین عامل آن نیز میزان استفاده زیاد از این محصول در صنایع مختلف می باشد در حقیقت برای فروش این مدل لوله راه های زیادی وجود دارد که مهم ترین روش، فروش عمده آن از طریق سایت مجموعه ما است زیرا قیمت عمده فروشی آن در حد منصفانه بوده و همه افراد می توانند آن را تهیه کنند.

فروش این محصول به صورت اینترنتی امروزه بسیار گسترش یافته است و علت آن افزایش کسب و کار های اینترنتی و مشغله های کاری می باشد از این رو مجموعه ما کار را برای خریداران عمده سهل و آسان نموده به صورتی که زمینه فروش مستقیم و بدون واسطه را فراهم کرده و توانسته با ارائه محصولات باکیفیت بازار فروش داغی را برای این محصول کارآمد فراهم کند.

تماس با ما