جستجو کردن

فروش لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار

فروش لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار از طریق روش های مختلف انجام می گیرد و به شکل کلاف صد متری بسته بندی شده اند.

ویژگی بارز لوله پلی اتیلن تحت فشار

لوله پلی اتیلن تحت فشار لوله ای بسیار مقاوم است که از آن برای آبیاری استفاده می کنند این لوله در انواع تک جداره و دو جداره موجود است که از مواد پلی اتیلنی درجه یک ساخته شده اند و بسیار مانا می باشند به همین دلیل امروزه به فراوانی مورد توجه قرار گرفته اند.

لوله پلی اتیلن با کیفیت در تولیدی های و خانجات سرارسر کشور تولید می شود و با تولید لوله پلی اتیلن به نیاز مردم پاسخگو هستند.

عرضه لوله پلی اتیلن به دیگر کشور های همسایه نیز در اختیار ما است و به اقتصاد کشود کمک میکند.

لوله پلی اتیلن تحت فشار به سبب داشتن ویژگی های خیلی خوبی که دارد امروزه توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد و با توجه به قطر و ضخامت های متنوعی که دارد در حال حاضر در زمینه های مختلفی مانند آبیاری مزارع و انتقال سیالات و … به کار گرفته می شوند.

این نوع از لوله های پلی اتیلنی دارای کیفیت جنسی بالایی می باشند زیرا از مواد درجه یک تولید می شوند به همین سبب در برابر عوامل مختلف از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهند و به این خاطر است که میزان بکار گیری آنها دو برابر لوله های دیگر می باشد.

سطح درونی آنها دارای حالتی می باشد که هرگز رسوب را به خود نمی گیرد و این است که عبور مایع از درون آنها با سرعت زیادی انجام می گیرد، نسبت به مواد اسیدی و شیمیایی حساس نیستند به همین خاطر می توان توسط آنها عمل کود دهی مزارع را هم به صورت محلول در آب به راحتی انجام داد.

ویژگی دیگر مربوط می شود به وزن سبک این لوله ها که برای انتقال و جابجایی آنها نیازی به استفاده از ماشین آلات حمل کننده نیست و خیلی راحت می توان آنها را در محل موردنظر قرار داده و آن را به آسانی نصب کرد.

 

ویژگی بارز لوله پلی اتیلن تحت فشار

خصوصیات لوله پلی اتیلن استاندارد چیست؟

مزایای این لوله نوع متداول لوله برای سیستم های آبیاری قطره ای و تحت فشار است که کاربرد های فراوانی در صنعت کشاورزی، باغبانی، چمن و فضای سبز و غیره دارد.

این لوله ها به عنوان سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود و در مقابل بیشتر حلال های رایج و اسید ها مقاوم است و حل نمی شود.

از همین رو این خصوصیات، پلی اتیلن را به ماده ای ایده آل برای استفاده در ساخت لوله کشی آبیاری تبدیل کرده است.

مقاومت در برابر خوردگی: یکی از مزایای پلی لوله این است که در برابر خوردگی و شیمیایی مقاوم است و آن را به لوله ای ایده آل برای بسیاری از پروژه های صنعتی تبدیل می کند.

خصوصیات لوله پلی اتیلن استاندارد چیست؟

ویژگی های لوله پلی اتیلن باکیفیت چیست؟

لوله پلی اتیلن باکیفیت در تمام تولیدی های کشور تولید میشود و شما با در نظر گرفتن اطلاعاتی که در باره ی این لوله ها دارید و می دانید، می توانید لوله خوب و با کیفیت را تشخیص داده و از آن استفاده کنید.

در برابر رشد بیولوژیکی به معنای امید به زندگی طولانی ،عمر طولانی تر و صرفه جویی در هزینه طولانی مدت مقاوم است.

مقاومت در برابر شرایط جوی: این محصول محصولی مقاوم و انعطاف پذیر است.

برای اطمینان از مقاومت در برابر فشار داخلی و خارجی طراحی و درجه بندی شده است و آن را به محصولی بسیار بادوام و قابل اطمینان تبدیل می کند.

این لوله ها خطر نشت را کاهش می دهند و دارای کاهش هزینه های نصب و فرآیندهای اتصال هستند.

همه اینها باعث استفاده بیشتر از این لوله ها در محیط زیست برای محصول پایدار و طولانی مدت می شود، این محصولات یک لوله پلی اتیلن ماندگار و مقاوم هستند.

 

بازار خرید لوله پلی اتیلن استاندارد

قیمت عمده لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار

شما می توانید با خرید عمده لوله پلی اتیلن آبیاری تحت فشار بهترین ها را با قیمت ارزانی برای خود خریداری نمایید.

لوله آبیاری تحت فشار پلی اتیلن ویژگی های مطلوبی مانند وزن کم، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر خوردگی ،مقاومت در برابر ضربه بالا و انعطاف پذیری برتر را دارند.

مزایای لوله پلی اتیلن بسیار است و می توان آن را به راحتی در بسیاری از پروژه ها به کار برد.

کاربرد لوله آبیاری تحت فشار در سیستم های آبیاری تحت فشار از لوله های پلی اتیلنی با بیش از 1 اتمسفر استفاده می شود که این لوله های دارای نازل و آبپاش یا قطه چکان هستند که از طریق این لوله های آبیاری یکنواختی به زمین های زراعی تان می دهد و محصولاتی با کیفیت تولید و روانه بازار می کند.

این لوله های مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی، زنگ زدگی، خوردگی، فشار و اشعه مخرب uv یا همان اشعه ماواری بنفش را دارد که سالیان زیادی می توانید از این محصول استفاده کنید دارای عمر طولانی می باشد.

برای این که بتوانید از این سیستم آبیاری استفاده کنید باید از لوله های مناسب این کار استفاده کنید تا بتوانید نتیجه مطلوب خود را دریافت نمایید.

لوله هایی که قابلیت فرسایش نداشته و می توانید آب را تحت فشار از آن گذر دهید.

لوله پلی اتیلن می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

قیمت این لوله در بازار از متری 35 هزار تومان موجود است تا 250 هزار  تومان و بسته به کیفیت و اندازه متفاوت می باشد.

لوله پلی اتیلن کشاورزی

بازار خرید لوله پلی اتیلن استاندارد

بازار خرید لوله پلی اتیلن امروزه به دلیل کاربرد های زیادی که دارد رونق خوبی پیدا کرده است و دیده می شود که اکثر افراد این دسته از لوله را نسبت به انواع دیگر خیلی بهتر می پسندند و طبق سابقه و استفاده ای که از آنها شده است همواره رضایت مندی تمامی افراد را جلب کرده اند.

میزان تولید این لوله ها در انواع مختلف در داخل کشور خیلی زیاد است که همگی هم از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل میزان عرضه آنها هم در بازار خرید به فراوانی انجام می گیرد و با این وجود می توان این لوله ها را از طریق روشهای مختلف به راحتی در طول سال با قیمتی مناسب خریداری کرد.

خرید این محصول با کمترین قیمت و با بهترین کیفیت در سایز های مختلفی در تجهیزات کشاورزی آریا موجود می باشد.

خرید لوله آبیاری با کمترین قیمت کاربرد لوله آبیاری تحت فشار در سیستم های آبیاری از لوله های پلی اتیلنی با بیش از 1 اتمسفر استفاده می شود که این لوله های دارای نازل و آبپاش یا قطه چکان هستند که از طریق این لوله های آبیاری یکنواختی به زمین های زراعی تان می دهد و محصولاتی با کیفیت تولید و روانه بازار می کند.

برای خرید و سفارش می توانید همین حالا با مشاور فروش که شماره ی آن در این صفحه موچود می باشد تماس حاصل نمایید.

تماس با ما