جستجو کردن

صادرات لوله پلی اتیلن شیاردار زهکشی

لوله پلی اتیلن شیاردار زهکشی یکی از انواع مختلف لوله است که میزان تقاضا برای صادرات، خرید و سفارش آن بسیار زیاد می باشد.

موارد استفاده لوله پلی اتیلن

صادرات هر یک از انواع لوله های پلی اتیلن زهکشی شیاردار در کشور به دلیل تولید بسیار زیاد آن افزایش پیدا کرده است و صادرات هر یک از انواع و نمونه های این محصول به صورت عمده و کلی انجام می شود و این موضوع باعث وارد شدن سرمایه های بسیار زیادی به داخل کشور خواهد شد.

می خوهیم در رابطه با موارد استفاده این لوله ها صحبت کنیم، که برای ایجاد زهکشی کاربرد دارد در مصارف کشاورز می باشد که باید از بازار تهیه کند، که این لوله ها دارای میلیمتر های مختلف بوده در آبیاری و زهکشی کاربرد دارد، همچنین در صنعت آب و فاضلاب نیز لوله های تولید شده از جنس پلی اتیلن از پرکاربردترین لوله ها در انتقال آب آشامیدنی به شهر ها می باشند.

صادرات لوله پلی اتیلن شیاردار زهکشی

انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن یک وسیله بسیار مهم است که انواع مختلفی دارد و از آن برای انتقال آب و مایعات می توان استفاده کرد.

این محصول دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد که از کاربردی ترین نمونه های آن می توان به لوله پلی اتیلن شیاردار اشاره کرد.

این نوع لوله دارای ویژگی های بسیار زیادی است، که اصلی ترین آن دوام و مقاومت بالای این کالا در برابر ضربه می باشد و این نوع لوله دارای لایه های متعددی است و این موضوع باعث شده تا میزان مقاومت آن در برابر شکسته شدن تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

این نوع لوله دارای موارد استفاده بسیار زیادی می باشد که از مهمترین آنها می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • یکی از اصلی ترین موارد استفاده این محصول در صنعت آب و فاضلاب می باشد.
  • از دیگر موارد کاربرد و استفاده این کالا در صنعت کشاورزی می باشد.

موارد کاربرد و استفاده این محصول باعث شده تا میزان تولید آن تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

جا به جایی و حمل و نقل لوله پلی اتیلن شیاردار بسیار راحت و ساده می باشد همچنین از دیگر ویژگی های لوله پلی اتیلن شیاردار می توان به مقاومت در مقابل مواد شیمیایی اشاره کرد، همچنین در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارند که این امر نشانگر دوام بالا و طول عمر طولانی این نوع لوله می باشد.

موارد استفاده لوله پلی اتیلن شیاردار کجاست؟

خرید انواع لوله پلی اتیلن

بازار خرید لوله پلی اتیلن با کیفیت و درجه یک بسیار داغ است، که اصلی ترین علت آن نیز موارد استفاده گسترده این کالا می باشد.

برای خرید هر یک از انواع لوله پلی اتیلن شیاردار زهکشی راه های متعددی وجود دارد که مشتریان گرامی می توانند برای کاهش هزینه های خود از آن استفاده کنند که از این روش ها می توانیم به خرید آنلاین اشاره کنیم.

خرید آنلاین به افراد کمک می کند تا بتوانند بهترین لوله های پلی اتیلن صادراتی را با قیمت مقرون به صرفه و منصفانه ای تهیه کنند.

یکی از مهمترین مزیت هایی که خرید آنلاین برای افراد ایجاد می کند، صرفه جویی در زمان خرید می باشد که این موضوع برای افرادی که وقت کافی برای خرید ندارند، بسیار مناسب خواهد بود.

از جمله مهمترین ویژگی های لوله های پلی اتیلن شیاردار عبارت است از: به دلیل ساخته شدن از مواد مربوط به پلی اتیلن دو رویه عمر بسیار زیادی جهت استفاده های مختلف می باشد.

این لوله های پلی اتیلن شیاردار از مقاومت داخلی بسیار بالایی نسبت به خوردگی و ساییدگی در برابر انواع مواد شیمیایی را دارا می باشد.

مقاومت این لوله ها در برابر گرما و سرما بسیار زیاد می باشد و به دلیل سبک متفاوت طراحی آن مناسب برای انتقال انواع سیالات از جمله مواد نفتی همچنین انتقال گاز مورد استفاده می باشد.

با وجود شیار ها در روی بدنه، از قدرت زهکشی بالایی از اراضی کشاورزی برخوردار است و این نوع یکی از بهترین انتخاب ها جهت انتقال آب و فاضلاب شهری می باشد و همینطور نصب و وصل آن به راحتی امکان پذیر می باشد.

به علت سبک بودن و همچنین قابلیت انعطاف بالا از حمل و نقل بسیار آسان تری نسبت به سایر لوله‌های پلی اتیلن برخوردار است.

بازار خرید انواع لوله پلی اتیلن صادراتی

قیمت لوله پلی اتیلن

 

لوله های پلی اتیلن شیاردار فروش بالایی دارند، زیرا قیمت آن مناسب می باشد و همینطور کاربردی است و به دلیل وجود شیار هایی که بر روی سطح آن به ایجاد زهکش در زمین‌های کشاورزی کمک شایانی را خواهد کرد و همچنین لوله ها برای انتقال آب در زمین‌های کشاورزی به کار گرفته می‌شود.

امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن به دلیل مزیت هایی که دارند مورد توجه قرار گرفته است، این لوله ها به راحتی در مقابل انواع فشار مقاوم می باشند، قابلیت انعطاف دارند و بسیار سبک هستند.

قیمت این لوله بستگی دارد که شما کدام اندازه را بخواهید برای مثال قیمت لوله پلی اتیلن 16 بار سایز 110، صد و سی و هشت هزار تومان می باشد.

تولید لوله پلی اتیلن در کشور ما به دلیل مزایای گفته شده بسیار انجام می شود.

عرضه لوله پلی اتیلن در سراسر کشور به خاطر تولید انبوه ما به راحتی صورت می‌گیرد، همچنین فروش لوله پلی اتیلن نیز در تمامی فروشگاه های لوازم ساختمانی انجام می شود.

مواد پلی اتیلن را در یک دسته بندی کلی به دو بخش تقسیم بندی شده است:

  1. مواد پلی اتیلن مشکی یا خود رنگ
  2. مواد پلی اتیلن سفید

بررسی کاربرد لوله پلی اتیلن شیاردار

خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن

خرید اینترنتی لوله پلی اتیلن این روز ها بسیار زیاد شده است و نوع دیگری از لوله های پلی اتیلن در بازار موجود است تحت عنوان لوله پلی اتیلن درجه 2 یا غیر استاندارد که از مواد پلی اتیلن گرانول شده بازیافتی تولید می شوند که کاربرد خاص خود را دارند، مانند استفاده جهت پوشش کابل های برق و مخابراتی، جهت انتقال گاز طبیعی نیز از این لوله ها که اغلب خطوط زرد رنگی روی بدنه آن ها کشیده شده استفاده می شود.

به دلیل کاربرد های گفته شده در قسمت بالا، مردم اقبال زیادی را برای خرید لوله پلی اتیلن شیاردار در استفاده های خانگی خود دارند چرا که با استفاده از این دوره می‌توانند لوله کشی بهتری را برای ساختمان خود انجام بدهند .

همچنین به دلیل اینکه این لوله با استقبال زیادی از مردم مواجه شده است تولید انبوه آن در کشور صورت می‌گیرد و همچنین عرضه بسیار زیادی را در سراسر سطح کشور دارد.

امیدوارم که مطالب گفته شده در این مطلب برای انتخاب مناسب طرح لوله شما برای لوله کشی ساختمان های تان مفید واقع شده باشد و همچنین بتوانید انتخاب مناسب تری را داشته باشید و برای خرید این کالا می توانید هم اکنون با مشاور فروش که در این صفحه موجود می باشد تماس حاصل نمایید.

 

تماس با ما