جستجو کردن

‎معرفی انواع لوله کاروگیت + قیمت خرید

قبل از خرید انواع لوله کاروگیت، خوب است که انواع این محصول برای شما معرفی شود و بر اساس قیمت ویژه این کالا را بخرید.

‎معرفی انواع لوله کاروگیت

قبل از خرید خوب است که انواع لوله کاروگیت را به شما معرفی کنیم تا شما خریدار محترم بتوانید بهترین این لوله را برای خود تهیه کنید و این لوله دارای قابلیت های زیادی می‌باشد و در صنعت ساختمان سازی، راه سازی و شهرسازی کاربردی است و مواد اولیه این لوله از پلی اتیلن می باشد و مطلع  هستید که این لوله در برابر اشعه های نور بنفش بسیار مقاوم است.

مواد اولیه این لوله ها با هم متفاوت می باشد و با کیفیت های مختلفی تولید می‌شود و همین موجب می‌ شود که مقاومت و استحکام این لوله ها با هم متفاوت باشد.

طول عمر لوله های کاروگیت بسیار بالایی است، برای همین از این لوله استفاده های زیادی می شود و به راحتی در آب های اسیدی و محلول های اسیدی حل نمی شوند.

این لوله بسیار سبک می باشد، بیشتر از جنس فلز است و برای ساخت این لوله ها، از فلز و آهن استفاده می کنند، همچنین این لوله ها بسیار سبک و قابل حمل می باشد و یکی از مزیت های مهم این لوله همین است.

‎خرید لوله کاروگیت

با خرید لوله کاروگیت می ‌توانید بهترین ها را از آن خود و مشتری های خود نمایید و می توانید برای انتقال مایعات همانند آب مورد استفاده قرار دهید، همچنین برخی برای بعضی از لوله ها در صنایع مختلف هم از این لوله بهره مند می گردند و همچنین در بارندگی های زیاد از این لوله استفاده می شود بخصوص برای مناطقی که باران فراوانی می آید.

می توانید با خرید این لوله، جدیدترین و مدرن ترین آن را برای خود تهیه کنید، یعنی لوله کاروگیت دارای انواع مختلفی می باشد، پر استفاده ترین آنها نوع سی است، که هم داخل این لوله و هم قسمت خارجی آن کاملا مدور می باشد و مدل دیگری نیز هستند که مدل اس است، که تفاوت هایی با مدل سی دارند تفاوت آن در این است که سطح بیرونی آن مدور و سطح داخلی آن کاملا صاف می باشد، شما باید قبل از خرید به این نکته دقت کنید تا بهترین لوله را انتخاب نمایید.

پیشنهاد می کنیم برای خرید این لوله با کیفیت می توانید با مشاور فروش که شماره آن در این صفحه موجود است، ارتباط برقرار کنید و قبل از خرید، اطلاعات دقیق و به روز را به دست آورید تا خرید پر سودی را تجربه کنید و بهترین ها را از آن خود و مشتری های خود نمایید.

لوله ها از نظر اندازه هم با هم فرق دارند و شما می توانید بر اساس نیاز خودتان یکی از این لوله ها را انتخاب و خریداری کنید که از انواع مدل ها، کاروگیت ۴ اینچی است که فروش بسیار بالایی دارد و علاوه بر اینکه مشتری های داخلی این لوله را سفارش می دهند، تاجر های شهر های خاورمیانه هم این لوله را سفارش می دهند و اندازه آن ١١٠ متری می باشند، قابل ذکر است که بدانید که کاروگیت های ۴ اینچی برای فاضلاب ها اصلا مناسب نیستند.

مدل دیگری هم موجود است که ۵ اینچی است و اندازه آن ۱۲۵ میلیمتر می باشد، برای فاضلاب های خانه های کوچک می تواند کاربردی باشد.

‎تولید لوله کاروگیت

تولید لوله های کاروگیت از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کنند تا در نتیجه این لوله بهترین فرایند ها به بازار عرضه شود و برای تولید این لوله از دستگاه های مدرن و به روز کمک گرفته می‌شود، تا در مدت زمان بسیار اندکی این لوله تولید شود و بتواند نیاز بازار داخلی را تامین نمایند.

تولید کننده تلاش می کند تا لوله ای را تولید کند که هم ماندگاری این لوله بالا باشد و هم طول عمر آن و ویژگی های خوب این لوله موجب شده که این گونه بسیار پر طرفدار باشد و جالب است بدانید لوله در داخل زمین دفع می گردد و فشار های زیادی را متحمل می شود.

شما خریدار محترم باید مطلع باشید که در هنگام نصب این لوله یک سنگ و یا ریگی نباید اطراف این لوله قرار داشته باشد، زیرا با فشار هایی که وارد می ‌شود امکان سوراخ شدن این لوله نیز ممکن می باشد و این مورد می تواند در ماندگاری این لوله ها تاثیر گذار باشد و همچنین عمق خاک برداری بسیار اهمیت دارد، که در هنگام نصب این لوله باید به آن دقت کنید و معمولا طول عمر این لوله ها بین تا ١٠٠ -۵۰ سال می باشد.

‎قیمت لوله کاروگیت

قیمت تمام شده لوله کاروگیت بسیار ارزان است در بازار داخل، زیرا مواد اولیه این لوله موجود است و یک تولید کننده می تواند به راحتی این لوله را در حجم زیادی تولید و روانه بازار نماید.

شما می توانید به صورت آنلاین همین امروز قیمت به روز لوله کاروگیت را به دست آورید و بدون اینکه هزینه و وقت اضافه رو در نظر داشته باشید می توانید به اهداف خود برسید.

هنگامی که به صورت عمده و کلی خرید کنید، می توانید از تخفیف ویژه و استثنایی محصول نهایت بهره را ببرید.

لوله کاروگیت ۱۶۰ با واشر معمولی صد و چهار هزار تومان می باشد و همچنین لوله کاروگیت ۳۱۵ با واشر معمولی سیصد و چهل و یک هزار تومان می باشد.

‎خرید اینترنتی لوله کاروگیت

با خرید اینترنتی لوله کاروگیت می توانید به راحتی این محصول را برای خود تهیه کنید و برای اینکه هزینه های خرید را کاهش دهید، می توانید این لوله ها را در تناژ بالا تهیه کنید تا در نتیجه نهایی هزینه برای شما کمتر شود.

لوله کاروگیت نسبت به دیگر لوله ها برتری بالایی دارد، زیرا هم کیفیت آن زیاد است و هم مواد اولیه آن درجه یک است.

بعد از ثبت سفارش می توانید این لوله ها را با کمترین هزینه حمل و نقل کنید و این لوله ها وزن بسیار کمی دارند و بدون استفاده از جرثقیل می توانید آنها را جابه جا کنید و در مکان مورد نظر خود قرار دهید.

از نظر زیست محیطی هم این لوله بسیار خوب است، زیرا مساحت کربن بسیار کمی دارد و انرژی بسیار پایینی برای تولید و نصب و حمل آن صرف می شود.

تماس با ما