جستجو کردن

خرید انواع لوله پلی اتیلن درجه دو + قیمت

با خرید انواع لوله پلی اتیلن درجه دو می توانید این کالا را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای خود خریداری نمایید.

مشخصات لوله پلی اتیلن درجه دو

‎یک خریدار تلاش میکند تا قبل از خرید لوله پلی اتیلن درجه دو، مشخصات کامل آن را بدانند تا در نتیجه خریدی که می کند موفق باشد و بتواند بهترین ها را از آن خود نماید.

‎این کالا از جنس پلی اتیلن است یا همان پلاستیک که بسیار کاربردی می باشد و در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اندازه و قطر متفاوت است که شما می توانید بر اساس نیاز خود، هر کدام از این اندازه و مدل ها را که می خواهید را سفارش دهید.

‎خوشبختانه مواد اولیه این لوله در بازار داخل موجود است و تولید کننده تلاش می کنند تا با استفاده از مواد اولیه این لوله را به بهترین قیمت تولید و روانه بازار کند.

‎این لوله با کیفیت خوبی که دارد علاوه بر عرضه به بازار داخل به بازار های صادراتی هم راه پیدا کرده است و سالانه حجم زیادی از این لوله به کشور های اطراف و خاورمیانه سال می شود.

‎لوله پلی اتیلن درجه دو در صنعت بسیار پرکاربرد است و اگر بخواهیم کارایی آن را بیان کنیم می توان در صنایع کشاورزی، آبیاری قطره ای و همچنان آب و فاضلاب، گاز رسانی، برق و مخابرات کاربردی است و این لوله با استفاده از مواد ضایعات تولید می شود، برای همین قیمت آن مناسب است و مهندسین برای اینکه بخواهند در پروژه خود تا پنجاه درصد صرفه جویی کنند، از این لوله ها به صورت بهینه استفاده می‌ کنند.

این لوله بسیار عالی عمل می کند و از داخل این لوله کابل برق و تلفن  عبور داد می شود تا در برابر ضربات فیزیکی و رطوبت در امان باشند و مصرف کننده می تواند با استفاده از این لوله، به راحتی نیاز خود را برطرف نماید، اگر بخواهیم مشخصات بارز آن را بیان کنیم می‌توان گفت رنگ لوله مات و کدر است و هر چه درجه ضایعاتی که برای تولید این لوله به کار گرفته شود کیفیت بیشتری داشته باشد، رنگ آن براق تر می شود.

انواع لوله پلی اتیلن درجه دو

‎لوله پلی اتیلن درجه دو دارای انواع و مدل های گوناگون می باشد که هر کدام برای کار خاصی تولید شده است.

‎همانطور که از اسم این لوله پیداست، برای تولید این لوله پلی اتیلن، از مواد درجه یک و اعلا استفاده نمی‌شود، زیرا کاربرد این دوره در قسمت هایی است که نیاز به مقاومت بالا ندارد و فشار زیادی را تحمل نمی‌ کند برای همین مصرف کننده می تواند به راحتی با هزینه بسیار کمتر، کار خود را انجام دهد و از این لوله به صورت بهینه استفاده نماید.

‎البته قابل ذکر است که این لوله نیز از نظر کیفیت به قسمت های ضعیف، متوسط و قوی تقسیم می‌شود که قیمت های آنها با هم متفاوت است.

‎حمل و نقل این لوله بسیار آسان است و با وزن سبکی که دارد به راحتی جابه جا می شود.

‎پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اطلاعات دقیق در رابطه با این لوله کسب کنید تا در نتیجه بتوانید خرید خوبی را تجربه نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلن درجه دو

‎لوله پلی اتیلن درجه دو قیمت های متفاوتی دارند و عواملی که می تواند بر روی قیمت نهایی این محصول تاثیر بگذارد، حجم سفارش است و شما می توانید با خرید عمده و کلی از تخفیف ویژه و استثنایی دریافت کنید و ارزان ترین این کالا را برای خود و مشتری های خود به ارمغان آورید.

‎امروزه با وجود دستگاه های مدرن و جدید تولید این لوله در حجم بالای صورت میگیرد و روزانه تعداد زیادی از این لوله تولید می شود تا بتواند نیاز بازار داخلی را تامین نماید.

‎این لوله برند های متفاوت دارد و شما می ‌توانید هر برندی را که مایل هستید خریداری کنید و هر لوله ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و همچنین برخی با تراکم بیشتر و برخی دیگر با تراکم کمتر تولید می شوند.

‎در نظر داشته باشید که قیمت پلی اتیلن می تواند بر اساس شرایط اقتصادی، نوسانات دلاری و ارزی قابل تغییر باشد و شما خریدار محترم می توانید هر روزی که مایل به خرید این لوله هستید به راحتی با مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید و قیمت دقیق و به روز آن را دریافت نمایید، معمولا به صورت اکسل ارسال می‌ کنند و جزئیات قیمت را به روز برای شما یادداشت می نمایند.

‎قیمت لوله سایز هفتاد و پنج، چهار بار 29300 هزار تومان می باشد و همچنین قیمت ۱۶ بار 64600 تومان است و همانطور که مطلع هستید این لوله دارای سایز های ۳۲، ۴۰،  ۶۳، ۹۵ و غیره می باشد که هر کدام از آنها بر اساس این که ده بار هستند و یا ۱۶ با قیمت آنها با هم کاملا متفاوت است.

خرید عمده لوله پلی اتیلن درجه دو

‎خرید عمده لوله پلی اتیلن درجه دو از امروز آغاز شده است و بشتابید تا بتوانید این کالا را با قیمت کارخانه برای خود تهیه کنید.

‎این روز ها از این لوله استفاده های زیادی می شود و برای حمل و نقل آب در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و سطح آن کاملا صاف است و به راحتی آب را از خود عبور می دهد و سرعت عبور آب نیز در این لوله ها زیاد است و می تواند حجم زیادی را انتقال دهد.

‎شما خریدار محترم می توانید برای تهیه این کالا هم اکنون با مشاوره فروش که شماره آن در پایین موجود می باشد تماس حاصل نمایید و با کسب اطلاعات بیشتر، خرید خود را ثبت کنید و شما قادر می باشید این لوله را با قیمت درب کارخانه تهیه کنید که می تواند از نظر اقتصادی، هم برای شما و هم برای خریدار به صرفه باشد.

‎این لوله به دورترین شهر ها هم ارسال می شود و شرایط خرید این لوله هیچ محدودیتی از نظر مسافت وجود ندارد و به گونه‌ای بسته‌بندی می‌ شود تا در طی جابجایی و ارسال بار و همچنین شرایط آب و هوایی متفاوت صحیح و سالم به دست خریدار برسد.

‎امیدواریم این مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم به شما کمک کند تا بهترین ها را تهیه کنید و این لوله را با شرایط ویژه خریداری کنید.

تماس با ما