جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع لوله پلی اتیلن از معتبرترین برندهای دنیا

خرید جدیدترین انواع لوله پلی اتیلن از معتبرترین برندهای دنیا که جزو پر فروش ترین محصولات به شمار می‌آید از امروز آغاز شده است.

کاربرد لوله پلی اتیلن

از کاربردهای پلی اتیلن می توانیم به انتقال آب از جمله هرگونه انتقال آب شهری یا در کل سیستم آبرسانی اشاره کنیم که این از بارز ترین کاربرد های این محصول پر کاربرد است و به منظور انتقال انواع مایع گاز یا هر گونه ماده ای که قابل تغییر است استفاده می شود.

یکی دیگر از کاربرد های لوله پلی اتیلن استفاده آن در طرح های کشاورزی است، چرا که این محصول هم دارای قیمت مناسبی است و همچنین سبک، غیر سمی، استاندارد است و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است، مورد توجه افراد افراد متخصص در این زمینه قرار گرفته است.

از دیگر کاربرد های این محصول می ‌توان به گاز رسانی اشاره کرد که درصد زیادی از این محصول برای توزیع گاز در کشور های مختلف به کار برده می شود.

این محصول در معادن، فرودگاه ها، راه آهن و قطار شهری، نیروگاه‌ های برق، هوا رسانی، نیروگاه‌ های هسته‌ ای، فضای سبز شهری، محل های دفن زباله و بسیاری از مکان های دیگر کاربرد دارد.

انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن در انواع مختلف در بازار خرید و فروش می شود از انواع آن می توانیم به لوله پلی اتیلن مناسب برای آب گرم لوله پلی اتیلن PERT و پلی اتیلن برای سیستم PEX و نواری، دو جداره، تک جداره، گازی، غلافی، فشار قوی، قطره ای، فاضلابی اشاره کنیم.

پلی اتیلن ثانیه خود دارای انواع مختلف است که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارا می باشد و دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی می باشد.

لوله پلی اتیلن گازی باید استاندارد داشته باشد و دارای تاییدیه شرکت ملی گاز نیز باشد.

لوله پلی اتیلن غلافی به عنوان پوشش دهنده و غلاف برای کابل ها و سیم های برق در فشار های مختلف تولید می گردد.

پلی اتیلن فشار قوی در فشار های ۱۰ تا ۳۰ بار و در پای با ضخامت بالا نسبت به بقیه تولید می شود.

لوله پلی اتیلن بر اساس چگالی به انواع سنگین سبک خطی و سبک تقسیم می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

فروش لوله پلی اتیلن

جهت تولید این محصول مراحلی گذرانده می‌ شود تا محصولی با کیفیت تولید و در بازار عرضه شود.

مراحل شامل حرارت دادن قالب ‌گیری ترکیب کردن تبدیل مواد خام به حالت دلخواه، خنک کردن و سرد کردن است.

از آنجایی که این محصول دارای کاربرد های زیادی است و استفاده بسیاری در زمینه های مختلف دارد، در بازار بسیار فروش است و خواهان زیادی دارد.

تولید و فروش پلی اتیلن در ایران دارای ظرفیت بسیاری است و در طرح‌ های مختلفی که در کشور عزیزمان صورت می ‌گیرد با افتتاح پتروشیمی به تعداد چشمگیری رسیده است.

نکته دیگر در مورد خرید و فروش این محصول پر کاربرد و پر فروش این است که این محصول به صورت آنلاین به طور گسترده خرید و فروش می شود و فروش آنلاین این محصول به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت و نرخ  لوله پلی اتیلن بستگی به نوع و اندازه این محصول دارد و با توجه به این فاکتور، دارای قیمت متفاوت است.

برای مثال امروزه قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی از ۱۳ هزار تومان تا ۴۱۲ هزار تومان است.

محدوده قیمت لوله آبرسانی از ۱۰ هزار تومان تا ۵۲۲ هزار تومان است.

قیمت لوله پلی اتیلن پر فشار قوی از ۵ هزار تومان تا ۷۸۳ هزار تومان است.

قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی ۳ هزار تومان تا ۳۷۳ هزار تومان است و بسیاری از انواع دیگر که دارای قیمت های متفاوتی هستند.

از آنجایی که این محصول در اندازه‌ ای به طور حدودی از ۲۰ میلی متر تا ۲۴۰۰ میلی متر تولید می شود و  برای همین دارای طیف مختلفی از قیمت است و با توجه به ویژگی آن نرخ آن در بازار تعیین می شود.

از زمانی که این لوله ها به صورت اینترنتی عرضه می شود نررخ آن بسیار برای خریداری به صرفه شده است و به راحتی شما می توانید در حجم بالایی این لوله را برای خود خریداری و تهیه نمایید و بدون محدودیت مکانی  می توانید خرید کنید چه در بازار داخل باشید و چه در بازار های صادراتی و قیمت ها هنگامی که شما به صورت عمده خرید می کنید بسیار مناسب می شود و می توانید از تخفیف ویژه و استثنایی نهایت بهره را ببرید و این لوله را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید و واسطه ها را کنار بگذارید که این به نفع خریداری می باشد.

خرید لوله پلی اتیلن

شما خریدار محترم که در پی خرید لوله پلی اتیلن از معتبر ترین برند های دنیا هستید باید به کیفیت این محصول توجه کنید چرا که اگر دارای کیفیت بالایی نباشد به آسانی یا در حین استفاده از آن و راه اندازی آن دچار مشکل می شوید و باید هزینه دوباره صورت بگیرد که ضرر و زیان را برای شما خریدار محترم به همراه می آورد، پس کیفیت محصول از جمله فاکتور مهم برای خرید این محصول است.

از دیگر نکاتی که شما خریدار محترم لازم است که به آن توجه کنید اندازه و نوع و کاربردی محصول است چرا که هر کدام دارای نرخ و ویژگی‌ های متفاوت است.

دیگر نکته مورد توجه به استاندارد بودن این محصول است که فاکتور بسیار مهمی برای شما خریدار محترم می باشد.

دیگر مسئله ای که باید به آن توجه کنید این است که این محصول از معتبر ترین برند باشد و اطلاعات مورد نیاز که هر خریداری باید آن را بداند بر روی محصول درج شده باشد.
امیدواریم این مطالبی که برای شما بیان کردیم به شما کمک کند تا بهترین ها را برای خود و همچنین مشتری های خود به ارمغان آورید و خرید خوبی را تجربه کنید.

چنانچه شما خریدار محترم مایل به خرید این محصول باشید می توانید برای اطلاع از نرخ این محصول و کسب اطلاعات در مورد آن با شماره ای که در این صفحه قرار گرفته است تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما