جستجو کردن

تولید لوله پلی اتیلن کشاورزی در تهران

لوله پلی اتیلن کشاورزی از جمله مهم‌ترین تجهیزاتی است که در صنعت کشاورزی و آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات لوله پلی اتیلن کشاورزی

همه ما از کاربردهای متعدد انواع لوله آشنا هستیم و می دانیم که نمی توان اهمیت استفاده از آنها را در صنایع گوناگون نادیده گرفت یکی از صنایع بسیار گسترده‌ای که نیاز مبرمی به لوله  دارد، صنعت کشاورزی می باشد.

لوله ها انواع مختلفی داشته و لوله پلی اتیلن یزد پرکاربردترین نوع آنها می باشد که در ادامه به مشخصات و ویژگی های آن می پردازیم.

لوله های پلی اتیلن بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه هستند از این رو به راحتی در زیر خاک هم دفن می شوند، این لوله ها برای آبیاری بهترین گزینه به شمار می روند؛ چون به هیچ عنوان، آب در این لوله ها رسوب نبسته و سبب تغییر طعم یا از بین رفتن مزایای آب نمی شود.

لازم است بدانید که لوله های پلی اتیلن به گونه ای طراحی شده اند که فشار آب در آنها کم نمی شود و به راحتی می توان از آنها در کشاورزی بهره برد. این محصول مقاومت بالا در برابر هر نوع موادشیمیایی آلی و غیر آلی و همچنین خوردگی را دارد و دارای عمر طولانی مدت است به همین دلیل استفاده از آن سبب کاهش هزینه تعمیر و نگهداری می شود، لوله پلی اتیلن همچنین در برابر حمله جوندگان و ریزجاندارها، زلزله، آفتاب و اشعه فرابنفش و سرما و گرمای شدید بسیار مقاوم است.

لوله های پلی اتیلن در ابعاد و ضخامت های گوناگون موجود می باشد و همین موضوع کار کشاورزی را آسان نموده تا بتوان طبق نیاز و کاربردشان، آنها را انتخاب نمود.

صادرات لوله  پلی اتیلن کشاورزی به عراق

در چند سال اخیر در کل جهان لوله های پلی اتیلن به عنوان پرکاربردترین نوع لوله شناخته شده اند و در اکثر صنایع همچون ساختمان سازی، کشاورزی، آب و فاضلاب و … کاربرد دارد لازم است بدانید که بخش قابل توجهی از انواع لوله پلی اتیلن در کشور ما تولید می شود و از آنجایی که این محصول استفاده بالایی دارد، تولیدات آن هم به صورت گسترده انجام می شود.

کشور هایی که تولید کننده این لوله ها نباشند لازم به واردات آن دارند؛ بنابراین صادرات لوله های پلی اتیلن از طریق کشور ما انجام می شود و بیشترین صادرات به کشورهای همسایه از طریق راه های زمینی و دریایی انجام می گردد.

شایان ذکر است که صادرات لوله های پلی اتیلن نیز مستلزم رعایت یک سری اصول و قوانین است که در تجارت این محصول باید از این قوانین پیروی کرد، در ابتدا برای صادرات باید تاجر و صادر کننده اطلاعات کافی راجع به قوانین کشورهای مبدا و نیاز آنها داشته باشد و سپس محصول را مطابق با نیازهای آنها ارسال نماید، خوب است بدانید که صادرات این محصول به گونه‌ای انجام می‌شود که در حین حمل و نقل و جابجایی هیچ فشار و ضربه ای نمی تواند آسیب به لوله برساند و سبب شکستگی آنها شود.

فروش کلی لوله پلی اتیلن کشاورزی در بازار

همانگونه که مستحضر هستید، قطعا می دانید که فروش کلی لوله پلی اتیلن کشاورزی در بازار رونق زیادی دارد چون مشتری می‌تواند با پرداخت مبالغ و هزینه‌های کمتری، میزان بیشتری از این محصولات را خریداری نماید.

در حال حاضر فروش این قبیل لوله ها به روش های متعددی انجام می شود؛ از جمله این روش ها می توان به فروش مستقیم و غیرمستقیم اشاره نمود.

در روش فروش مستقیم مشتری می تواند به راحتی با تولید کننده اصلی لوله در ارتباط باشد ، به این صورت هیچ واسطه‌ای در این میان وجود نداشته و مشتری می‌تواند با پرداخت مبالغ مناسبتری به محصول دست پیدا کند روش دوم که فروش غیر مستقیم نام دارد، مشتری به واسطه افراد دلال به محصول دست پیدا می کند، این روش به هیچ عنوان به صرفه نیست؛ چون با دست به دست شدن کالا، مشتری هزینه های زیادی را متحمل خواهد شد.

لازم است بدانید که فروش کلیه این لوله ها برای افرادی که نیاز بالایی به این محصول دارند به صرفه تر می باشد، چرا که با خرید عمده از تخفیفات زیادی بهره مند خواهند شد.

فروش انواع لوله پلی اتیلن از طریق برندهای گوناگون و در ابعاد و ضخامت های گوناگون صورت می‌پذیرد که تمامی این محصولات از آن جایی که طبق استانداردهای جهانی تولید شده اند،  بازار بسیار خوب و پر رونقی دارند.

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی ارزان

در کنار کیفیت یک کالا قیمت عامل بسیار مهمی است که میزان خرید هر مشتری را تعیین میکند، اگر شما هم میخواهید لوله پلی اتیلن کشاورزی ارزان قیمت خریداری کنید باید بدانید که روش‌های بسیار متعددی هستند که می توانند نرخ فروش محصول را دستخوش تغییرات گرداند تا شما بتوانید با بهترین قیمت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اولین عامل که مهمترین تعیین کننده قیمت این محصول می باشد برند تولید کننده لوله است، همه می دانیم که برندهای معتبر و شرکت های بزرگ و معروف به دلیل استفاده از متریال درجه یک در خط تولید، بالطبع قیمت گذاری بالاتری نیز برای فروش محصولات تولیدی خود می نمایند، در نظر داشته باشید که اگر متریالی که برای تولید این محصولات استفاده می گردد،  وارداتی باشد، به دلیل هزینه های گمرک و حمل و نقل ، به نسبت نمونه های ایرانی گران قیمت تر است، البته تاثیر نوسانات قیمتی و افزایش نرخ دلار از مهم ترین عواملی است که در تعیین قیمت این قبیل از محصولات اثر می گذارد. ضخامت، ابعاد و اندازه لوله ها هم یکی دیگر از مواردی است که در قیمت گذاری این محصولات تاثیرگذار است.

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی

شما عزیزان باید بدانید برای خرید ارزان با قیمتی مناسب فقط کافی است که خرید خود را بدون واسطه و از تولید کننده اصلی انجام دهید، خرید از تولید کننده اصلی این فرصت را به شما می دهد که علاوه بر هزینه کمتر، بهترینها را برای خود تهیه نمایید.

کوچکترین سایز این لوله ها، سایز ۱۶ میلیمتر می باشد که از متری ۳۸۰۰ تومان شروع می گردد و فروش آن تا  لوله هایی با سایز بزرگتر با متری ۳۷۰,۰۰۰ تومان هم مشاهده می شود.

در صورت تمایل به خرید انواع لوله پلی اتیلن و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

تماس با ما