جستجو کردن

صادرکننده لوله پلی اتیلن کشاورزی

طی سال های اخیر کشورمان ایران جزو برترین صادرکننده لوله پلی اتیلن کشاورزی به صورت عمده به کشور های اطراف می‌ باشد.

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن کشاورزی

در حال حاضر کشاورزی یکی از مهمترین ارکان کشور می باشد و بسیاری از نیاز های مواد غذایی و حتی مالی کشور و مردم این کشور بر اساس کشاورزی پیش می ‌رود.

به طور مثال در بسیاری از مواد غذایی که ما در طی روز مصرف می کنیم گیاهان و غلات و صیفی جات ها هستند و همین باعث می‌شود تا صنعت کشاورزی همیشه پابرجا بماند.

در حال حاضر با وجود خشکی های پیاپی که هر سال بیشتر می شود، آبیاری قطره ای برای کشاورزان امری واجب شده است و عرضه مستقیم این محصول در سراسر کشور صورت می گیرد.

بسیاری از کشاورزان از آبیاری قطره ای برای آبدهی به گیاهان استفاده می کند و از مهمترین قسمت های سیستم آبیاری قطره ای لوله پلی اتیلن می باشد، که در این صنعت استفاده های زیادی دارد.

لوله های پلی اتیلن که برای کشاورزی استفاده می شود، معمولا به رنگ مشکی می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی است، زیرا این لوله‌ ها شبانه روز در معرض سرما رطوبت و نور مستقیم آفتاب هستند و باید از جنس عالی تهیه شوند، که غیر قابل فرسایش باشند و در عین حال بتواند کاربرد خود را که همان انتقال آب است را به خوبی انجام دهد.

این لوله های پلی اتیلن جزو پر فروش‌ ترین لوله ها در بازار می باشد که در سایز و قطر های مختلفی تولید و ارائه می شود.

انواع لوله پلی اتیلن کشاورزی درجه یک

همانطور که پیشتر اشاره کردیم در صنعت کشاورزی لوله های پلی اتیلن کاربرد بسیار زیادی دارد و این لوله ها دارای انواع مختلفی هستند، که در قسمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

آبیاری قطره‌ ای سیستم پیچیده‌ ای است و دارای قسمت‌ های مختلف است و همین موجب میشه تا لوله پلی اتیلن هایی که برای صنعت کشاورزی تولید می شود دارای ویژگی و استاندارد های مخصوص باشد، تا بتوان از آنها در سیستم آبیاری قطره ای استفاده کرد.

لوله پلی اتیلن انواع مختلفی دارد و تنها یکی از کاربرد های آنها در صنعت کشاورزی می باشد، از لوله های پلی اتیلن در صنایع مختلف هم چون صنایع پتروشیمی صنعت ساخت و ساز های داخلی و تجاری برای پوشش عایق انواع کابل های برق و انتقال کابل های مخابراتی نیز استفاده می ‌شود.

این لوله ها از پی وی سی ساخته شدند و یکی از محکم ترین مواد اولیه در صنایع می باشد و مقاومت بسیار زیادی را تحمل می‌کند و همین موجب شده تا در صنایع کشاورزی و گلخانه های از پر کاربردترین لوله ها محسوب شود.

لوله های پلی اتیلن دارای سایز متراژ و قطر های متنوع می باشد که هر کدام از آنها در جایگاه های مخصوص به خود به کار می روند.

تولید مستقیم لوله پلی اتیلن کشاورزی

در سراسر این کشور ایران کارخانه و تولیدی های زیادی مشغول به تولید مستقیم انواع لوله های پلی اتیلن هستند.

لوله پلی اتیلن مخصوص کشاورزی یکی از انواع این لوله ها می باشد که تولیدی های مختلفی هستند که به صورت تخصصی این محصول را تولید و به بازار عرضه می‌ کنند.

تولیدی هایی که در سراسر کشور مشغول به تولید این کالا هستند، فرمولاسیون و مواد اولیه مخصوص به خود را دارند و همین باعث می ‌شود تا کیفیت آن ها و نرخ فروش شان نیز با یکدیگر فرق داشته باشد و خریداران باید حتما قبل از خرید تمامی این اطلاعات را داشته باشند تا بتوانند با دید بازتری خرید خود را نهایی نهایی کنند تا لوله پلی اتیلن مختص با کاربردی که دارد را تهیه کنند.

بسیاری از این تولیدی ها، لوله های پلی اتیلن را در سایز و قطر های متنوع تولید می کنند و اگر مشتری سفارش خاص داشته باشد می تواند آن را به کارخانه دار ارائه دهد تا سفارش را به صورت مخصوص دریافت نماید.

لوله پلی اتیلن هایی که در صنعت کشاورزی استفاده می شود جز درجه یک ترین لوله پلی اتیلن های موجود در بازار می باشد، زیرا کیفیت در این سیستم حرف اول را میزند.

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی ارزان

همانطور که بالاتر گفتیم، این لوله پلی اتیلن ها دارای کیفیت های مختلف می باشد و همین موجب می‌ شود تا قیمت فروش هر کدام از آنها نیز با یکدیگر فرق داشته باشد، با توجه به نوسانات ارزی در داخل کشور نمیتوان قیمت ثابت و دقیقی برای این کالا تعیین کرد.

عوامل مختلفی بر روی قیمت لوله پلی اتیلن های کشاورزی تاثیر مستقیمی دارد، عواملی همچون نوسانات ارزی و دلار، مواد اولیه به کار برده شده، برند تولید کننده، سایز و قطر لوله های پلی اتیلن.

از دیگر عوامل مهمی که بر روی قیمت این لوله ها تاثیر می گذارد میزان سفارش مشتری است، طبیعتا هر چه میزان سفارش مشتری و خریدار بالاتر باشد، قیمت تمام شده آن نیز می‌ تواند کمتر باشد و مورد بعدی که بسیار اهمیت دارد این است که خریداران با مراجعه به فروشنده که به صورت مستقیم با کارخانه همکاری دارد و دست اول است می‌ توانند کالا را با قیمت بسیار مناسب تر از نرخ بازار تهیه نمایند.

به طور کلی اگر بخواهیم قیمتی برای لوله های پلی اتیلن مخصوص کشاورزی در نظر بگیریم، از متری ١٧ هزار تومان شروع و تا ۴۷ هزار تومان نیز می‌ رسد.

خرید و فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی

چنانچه قصد دارید در زمینه خرید و فروش انواع لوله پلی اتیلن هایی که در سیستم آبیاری کشاورزی استفاده می شود وارد شوید، بهتر است تا مشاوره و راهنمایی های زیادی را در این زمینه دریافت نمایید و مهمترین اصلی که باید به آن برسید این است که بتواند فروشنده باشید که کالا را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه می کند و با حاشیه سود مناسب‌تری اون شروع کرد.

در حال حاضر برد برای بازار های مدرن می باشد و بازار های سنتی رفته رفته رو به افول می ‌رود و بهتر است خریداران با مراجعه به فروشندگان آنلاین محصول خود را خریداری کنند، زیرا در فروش اینترنتی لوله پلی اتیلن کشاورزی قیمت مناسب تری را می توانند پیدا کنند.

چنانچه قصد دارید به صورت عمده لوله های پلی اتیلن کشاورزی را خریداری نمایید، بهتر است با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید تا بتوانید از مشاوره های تخصصی تیم کارشناسی بهره مند شوید و همچنین می توانید قیمت‌ های بازار مدرن این محصول را با بازار سنتی مقایسه کرده و با دید بازتر خرید خود را نهایی کنید.

تماس با ما