جستجو کردن

صادرات عمده لوله گاز به عراق

صادرات عمده لوله گاز های تولید شده در ایران به کشور عراق موجب رشد اقتصادی کشور و رونق این صنعت شده است.

ویژگی لوله گاز با کیفیت

انتقال گاز یکی از مهم‌ ترین و حساس ‌ترین انتقالات انواع گاز ها می باشد که دارای حساسیت های بسیار بالایی است و باید طبق ایمنی های استاندارد و مهم روز پیش برود.

به همین منظور کارخانه هایی که مشغول به تولید لوله های گاز از جنس فولاد هستند، می کوشند تا روز به روز این صنعت را گسترش داده و موجب پیشرفت آن بشوند تا بتواند انتقال گاز با سرعت و کیفیت بهتری صورت گیرد.

لوله های گاز با کیفیت، دارای دو مدل می باشند لوله گاز های توکار و لوله گاز های رو کار که از نامشان مشخص است که تفاوت شان در چه می باشد.

لوله گاز های توکار باید از مقاومت و جنس با کیفیت تری برخور دار باشند تا بتواند ضربه ها و فشار های خارجی وارد شده بر آن را تحمل نماید و موجب نشت گاز نشود، زیرا در صورت بروز نشت گاز ممکن است اتفاقات ناگوار پیش آید.

پر مصرف ترین نوع لوله گاز ها لوله گاز های ششم سری۷ کار هستند، زیرا از این لوله گاز های توکار در ساخت و سازها و صنایع ساختمانی و حتی مصارف خانگی استفاده می شود و جزو پرفروش ها و پرمصرف ترین ها می باشد و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

مشخصات لوله گاز درجه یک در بازار

به دلیل مصرف لوله گاز برای منازل باعث شده است که خرید این مدل از لوله گاز های توکار و روکار بسیار بیشتر از سایر مدل های دیگر باشد و برای همین منظور کارخانه ها و تولیدی هایی که مشغول به تولید این لوله های فولادی هستند می کوشند تا جنسی با کیفیت درجه یک و مقاومت بسیار بالا تولید کنند.

لوله گاز درجه یک و با کیفیت دارای مشخصات بارز می باشد، مشخصاتی همچون مقاومت بسیار بالا در برابر فشار های خارجی، اکسید نشدن، به کار برده شدن فلز های درجه یک فولادی در ساخت آنها.

لوله گاز همانطور که از نامش پیداست در صنعت گاز رسانی کاربرد بسیار مهمی دارد و واجب و حیاتی است تا با کیفیت بسیار عالی و درجه یک ای تولید و روانه بازار بشود.

لوله های گاز در متراژ و سایز های مختلفی تولید می ‌شوند که پرفروش ترین آنها لوله گاز های ۶ متری و ۱۲ متری است که با سه راهی و زانو های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند.

معمولا در کنار لوله گازها از انواع اتصالات استفاده می شود، اتصالات که برای مصارف خانگی و ساخت و ساز ها استفاده می شود با اتصال هایی که برای صنایع بزرگتر و سیستم گاز رسانی کل کشور استفاده می ‌شود متفاوت است، پس بهتر از قبل از خریدتان به این نکته توجه لازم را داشته باشید تا بر طبق نیازتان از این بست ها و اتصال ها خریداری نمایید.

تولید انواع لوله گاز درجه یک

در کشور ما کارخانه ها و تولیدی های متعددی مشغول به تولید لوله های گاز می باشند و نیت و تلاش همگی این است تا بتوانند کالای باکیفیت درجه یک تولید و روانه بازار کند.

سال‌های گذشته کشورمان در زمینه تولید انواع لوله های گاز توانسته است موفقیت های زیادی را کسب کند و همین موجب شده تا بسیاری از کشور های دیگر و کشور های عربی خواهان این محصول ایرانی باشند و این برای تولید کنندگان ایرانی امری مهم و حیاتی می باشد که سود دهی بالایی دارد.

لوله گاز ها با درجه های کیفی مختلف تولید می شوند و خریداران با توجه به نیاز شان می تواند درجه کیفی مورد نیازشان را خریداری نماید، اما توصیه ما این است که از لوله گاز های باکیفیت درجه یک استفاده کنیم، زیرا انتقال گاز کاری بسیار حساس و حیاتی می ‌باشد که باید با ایمنی های لازم صورت گیرد و در صورت نشت گاز ممکن است خطرات جبران ناپذیری به وجود آید، پس بهتر است با کمی هزینه بیشتر جنس با کیفیت و درجه یک را خریداری نمایید.

چنانچه جنس با کیفیت و درجه یک را از کارخانه به صورت مستقیم خریداری نمایید، قیمتش برای شما بسیار مناسب تر در می آید و می توانید با خیال راحت کالای درجه یک را خریداری نمایید.

قیمت عمده لوله گاز

فروش عمده لوله گاز با قیمت های مختلفی در بازار صورت می گیرد و برای خرید عمده این محصول بهتر است به فروشنده مراجعه کنید که دست اول از محصول را بدون حرف واسطه ها و دلالان و با سود بسیار کمی به شما می دهد و این برای شما خریداران می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد پس بهتر است تا جویای چنین فروشندگانی باشید.

عوامل مختلف می ‌تواند بر روی قیمت لوله گاز ها تاثیر بگذارد، عواملی همچون نوسانات دلار در بازار جنس لوله های گاز سایز و وزن و یا حتی برند تولید کننده نیز می تواند تاثیر بسیار مستقیم بر روی قیمت این کالا بگذارد.

پیشنهاد ما به شما این است که بر اساس نیازتان کالایی را انتخاب کنید که بتوانید آن را در حجم بیشتر خریداری نمایید، زیرا هرچه تعداد خریدتان بیشتر باشد قیمت تمام شده محصول نیز برای شما مناسب تر خواهد بود و این موجب می ‌شود تا حاشیه سود شما در چنین جملاتی بیشتر باشد.

خرید اینترنتی لوله گاز به صورت عمده

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، برای خرید لوله گازی با کیفیت و قیمت مناسب شما باید به فروشنده دست اول مراجعه کنید تا بتوانید کالایی با قیمت مناسب و با حذف سود های اضافه را خریداری نمایید در حال حاضر و با پیشرفت علم و صنعت بازار های اینترنتی جایگزینی بازار های سنتی شده است و شما خریداران می توانید با خرید عمده لوله گاز ها به صورت اینترنتی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و کالای مورد نظر خود را با ثبت سفارش آنلاین خریداری نموده و در شهر مورد نظرتان تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی همیشه مقرون به صرفه تر می باشد، زیرا فروشنده اینترنتی نسبت به فروشنده سنتی هزینه اجاره مغازه و دپوی جنس و خیلی از هزینه های مازاد دیگر را ندارد و همین باعث می‌شود تا سودی که روی کالا و محصول می آورد کمتر فروشنده سنتی باشد، پس بهتر است شما برای خرید تان به فروشنده های آنلاین مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا به دست آوردن قیمت روز این لوله های گاز می توانید با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید.

تماس با ما