جستجو کردن

خرید بهترین انواع لوله کاروگیت با قیمت ارزان

چنانچه قصد خرید بهترین انواع لوله کاروگیت با قیمت مناسب و ارزان را دارید تا انتهای این مقاله با همراه باشید .

کاربرد لوله کاروگیت باکیفیت

پیش از آنکه بخواهیم از کاربردهای لوله های کاروگیت صحبت کنیم، ابتدا می پردازیم به توضیح اینکه لوله کاروگیت چیست.

سیستم کارکرد لوله کاروگیت جوری است که از گرانش زمین برای انتقال سیالات بهره می برد و لوله ای دوجداره است که هرکدام از لایه های آن دارای جنس مختص به خود می باشد.

شاید در بازار نام ‌های دیگری از این محصول را شنیده باشید مانند لوله های اسپیرال و یا لوله های شیاردار و مارپیچی.

سطح درونی لوله ها سطحی صاف و صیقلی و از جنس فولاد می باشد که باعث می شود افت فشار در فضای درونی این لوله ها تقریبا صفر بشود.

رنگ لایه های درونی لوله های کاروگیت معمولا آبی و یا زرد می باشد.

و اما سطح بیرونی که دارای لایه های مارپیچی است موجب می‌ شود تا این محصول بسیار سبک باشد و تحمل بسیار بالایی در برابر فشار های خارجی وارد شده بر آن داشته باشد و همچنین به دلیل کیفیت بالایی که دارد مانع از پوسیدگی و خراب شدن سطح روی می شود.

اصلی ترین کاربرد لوله های کاروگیت در شبکه های آب و فاضلاب می باشد.

این موضوع که جداره داخلی لوله های کاروگیت دارای سطحی صاف و صیقلی است و افت فشار را صفر می‌کند.

شاید در شبکه های آب و فاضلاب کاربرد چندانی نداشته باشد، اما همین ویژگی باعث می ‌شود تا توده های درونی فاضلاب به سطوح داخلی لوله نچسبد و همین باعث می‌ شود که این لوله ها هرگز نیازی به تمیز کاری نداشته باشند.

بررسی انواع لوله کاروگیت در بازار

لوله های کاروگیت انواع مختلفی در بازار دارد و شامل دو نوع لوله های کاروگیت معمولی و لوله های کاروگیت اسپیرال می باشند.

لوله کاروگیت های معمولی از پلیمر که تحت فشار و شرایط خاص دمای قرار می ‌گیرد، از طریق قالب سازی تولید می شود.

این در حالی است که لوله کاروگیت های اسپیرال توسط دستگاه های مخصوص اکسترودر تولید می شوند.

برخی از لوله کاروگیت ها دارای جداره داخلی از جنس فولاد هستند و برخی دیگر از لوله کاروگیت ها دارای جداره داخلی از جنس پلی اتیلن سنگین هستند.

ویژگی های لوله کاروگیت می توان به طول عمر بالا و چگالی کمی که دارند اشاره کرد و همچنین نصب این لوله ها بسیار راحت می باشد.

لوله های کاروگیت مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی سائیدگی و حتی نور ماورا بنفش دارد.

به راحتی در زمین مدفون می شود و نصب کردن آن راحت است و اصطکاک سیالات درون آن با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

تولید کننده لوله کاروگیت

با توجه به اینکه لوله های کاروگیت در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، تولید کنندگان زیادی در سراسر کشور به تولید این لوله های پرکاربرد مشغول هستند.

عمر طولانی و دوام بالای لوله کاروگیت های تولید شده در ایران باعث می ‌شود تا تقاضا برای خرید آن بیشتر از اندازه باشد و ایران می تواند علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور به بازار های صادراتی نیز قدم بگذارد و این باعث می‌ شود تا کارخانه های تولید کننده این لوله ها رونق بیشتری یابند و بتوانند کار خود را گسترش دهند.

معمولا کارخانه های تولید کننده دستگاه ها و روش های مخصوص به خود را برای تولید لوله های کاروگیت دارند جنس مواد اولیه برای تولید این لوله ها در کارخانه ها و تولیدی های مختلف متفاوت می باشد و همین نیز موجب تفاوت در سایز و کارایی آنها می شود.

یکی از مزیت های مناسب و عالی که لوله های کاروگیت دارند و تولید کننده ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند این است که میزان کربن ای که در تولید و ساخت این لوله ها استفاده می شود بسیار کمتر از سایر لوله ها می باشد و به عنوان محصولی به بازار ارائه می‌شود که زیست تخریب پذیر نمی باشد و باعث صدمه زدن به خاک و آب نمی شود همچنین طول عمر این لوله ها بیش از پنجاه سال می باشد که این یکی از مزیت های مهم لوله کاروگیت نسبت به دیگر لوله ها می باشد.

قیمت لوله کاروگیت درجه یک

لوله کاروگیت درجه یک از میزان کربن بسیار کمی برخوردار است و در مقابل دارای پودر های پی وی سی درجه کی می باشد که در هنگام ساخت از آن استفاده می شود و همین موجب می ‌شود تا قیمت این محصول در بازار متنوع باشد در واقع هر کارخانه فرمولاسیون مخصوص به خودش را دارد و تفاوت های بسیار فاحشی در قیمت و نرخ این محصول وجود دارد همچنین عوامل مختلف دیگری نیز بر قیمت فروش عمده این لوله های کاروگیت تاثیر می گذارد.

جنس و کیفیت لوله درونی لوله های کاروگیت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت آن بگذارد، معمولا لایه های درونی از جنس فولاد و یا پلی اتیلن سخت می باشد که بین این دو نوع جنس کیفیت متفاوت و قیمت مختلف نیز وجود دارد و نوسانات ارز نیز بر روی قیمت نهایی این محصول تاثیر مستقیم و موثر می گذارد.

این لوله های کاروگیت در سایز و قطر های مختلفی تولید می ‌شود و وزن های متفاوتی دارد این عوامل نیز در نهایت منجر به متغیر بودن قیمت فروش عمده این کالا می شود.

عوامل دیگری همچون استاندارد های لازم هنگام ساخت میلان گارانتی کالا نیز می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی محصول بگذارد.

خرید لوله کاروگیت به صورت عمده

چنانچه شما تاسیسات در خرید عمده لوله کاروگیت را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم از جنس درجه یک و با کیفیت این محصول خریداری نمایید، تا بتوانید در دراز مدت از این محصول استفاده نمایید این کالا دارای گارانتی می باشد و کارخانه تولید کننده ضمانت کیفیت و طول عمر را به شما می دهد.

در مقابل وقتی شما لوله کاروگیت را با درجه بندی دو، سه و یا چهار تهیه می کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که این محصولات شامل گارانتی نمی شود و تولید کننده ضمانتی در برابر طول عمر و نحوه عملکرد این لوله ها به شما نخواهد داد پس بهتر است کالای درجه یک را تهیه نمایید.

برای آنکه نرخ تمام شده این محصول درجه یک برای شما مناسب تر در بیاید، ما به شما پیشنهاد می کنیم با افرادی وارد معامله شویم که خط تولید کارخانه را در دست دارند و محصول را با قیمت بسیار کمتر و با حذف سود دلالان و واسطه ها به شما ارائه می دهد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این می باشد که جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انواع لوله های کاروگیت با توجه به کاربردی که از آن انتظار دارید، این است که با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید و از متخصصین ما در این زمینه راهنمایی و مشورت بگیرید تا با دید بازتری بتوانید خرید خود را نهایی کنید و از قیمت روز لوله های کاروگیت مطلع شوید.

تماس با ما