جستجو کردن

مرکز خرید لوله پلی اتیلن ارزان در تهران

مرکز خرید انواع لوله های پلی اتیلنی ارزان قیمت در تهران دایر می باشد و خریداران می توانند به این بازار مراجعه نمایند.

کاربرد لوله پلی اتیلن در صنایع

پلی اتیلن یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین لوله در صنایع می باشد که از مواد پلی اتیلن که تحت فشار بالای دما و قالب گیری تولید و به بازار روانه می شوند.

لوله های پلی اتیلن برای انتقال انواع سیالات مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساخت لوله پلی اتیلن معمولا از دانه های گرانولی استفاده می شود و به طور معمول رنگ این لوله ها به رنگ مشکی و یا خاکستری می باشد و هنگام خروج از کارخانه اگر لوله ای به رنگ سفید باشد به آن مواد مشکی اضافه کرده و رنگ آن را به صورت مشکی و یا خاکستری در می آورد.

اگر از گرانول های درجه یک در تولید و ساخت این لوله های پلی اتیلن استفاده شود به آن لوله پلی اتیلن درجه یک می گویند و اگر از مواد افزودنی بازیافتی استفاده کنند به آن پلی اتیلن درجه ۲ می گویند.

همین تفاوت در مواد اولیه این لوله پلی اتیلن ها موجب تفاوت هایی در ساختار و مقاومت این لوله ها شده است.

لوله پلی اتیلن های درجه یک دارای مقاومت بالاتری نسبت به لوله پلی اتیلن های درجه دو هستند و همین موجب شده تا میزان خرید این محصول در بازار های داخلی و بازار های صادراتی بیشتر از نمونه های کم کیفیت موجود در بازار باشد.

معرفی انواع لوله پلی اتیلن موجود در بازار

لوله پلی اتیلن دارای انواع مختلفی می باشد که سایز و قطر های مختلفی در بازار موجود می باشد و ما در این قسمت از مقاله سعی داریم تا به معرفی انواع مدل های آن بپردازیم.

انواع لوله پلی اتیلن در سه نوع می باشد:

لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن کاروگیت

لوله پلی اتیلن اسپیرال

لوله پلی اتیلن تک جداره : لوله پلی اتیلن تک جداره از پرفروش ترین و باکیفیت ترین پارچه های موجود در بازار می باشد، که از مواد اولیه درجه یک تولید می شود این لوله ها معمولا به رنگ مشکی و یا خاکستری می باشند و در صنایع مختلفی کاربرد های متنوع دارد و بر اساس کاربرد های متفاوتی که دارد می‌ تواند قیمت های مختلفی نیز داشته باشد.

لوله پلی اتیلن کاروگیت ( دو جداره ) : لوله کاروگیت و یا همان لوله های دوجداره دارای دو سطح می باشند که سطح خارجی آن دارای موج های زیادی می باشد که وظیفه حمل فشار های مختلف خارجه بر آن را دارد و لایه درونی آن معمولا از جنس فلز و یا پلی اتیلن های سخت می باشد که برای عبور انواع سیالات و پساب های فاضلابی و استفاده می‌ شود و به دلیل جنسیتی که دارد و چگالی آن پایین می باشد موجب می شود تا فشار در محوطه داخلی این لوله کاروگیت تقریبا صفر باشد و سیالات بدون در نظر گرفتن نیروی گرانش زمین به حرکت در بیایند و همین موجب شده تا در صنایع آب و فاضلاب و پساب های فاضلاب بسیار کاربردی باشد، زیرا به دلیل خاصیتی که دارد هیچ بوده و یا کثیفی به سطح درونی این لوله ها نمی چسبد و نیاز به تمیز کاری ندارد.

لوله پلی اتیلن اسپیرال: پلی اتیلن های اسپیرال همان لوله های کاروگیت می باشد که با قطر بسیار بالاتری تولید می‌ شود و برای صنایع بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ داخلی این لوله های کاروگیت معمولا به رنگ زرد و یا آبی می باشد و لایه بیرونی آن به رنگ مشکی است.

کاربرد لوله پلی اتیلن در صنعت

طی سال های گذشته و با پیشرفت صنعت، لوله های پلی اتیلنی جایگزینی برای لوله های فلزی، چدنی و پی وی سی شدند و کاربرد های مختلفی در صنایع متنوع دارد و بر حسب نیاز و کاربردی که دارد بر اساس سایز مورد نظر تولید و روانه بازار می شود.

لوله با جنس پلی اتیلن برای جابجایی آب شرب در مناطق شهری و روستایی استفاده می شود.

کاربرد دیگر این لوله های پلی اتیلن در جابجایی مواد فاضلاب شهری و پساب های آن می باشد.

گاها حتی برای جابجایی و انتقال گاز نیز از این لوله ها استفاده می کنند، منتها یک فرقی که این لوله های پلی اتیلن با بقیه لوله ها دارد این است که این لوله ها مخصوص گاز از استاندارد های جهانی بالاتری برخور دارند تا ایمن تر باشد و حساسیت های لازم حفظ شود.

لوله های پلی اتیلن در سیستم های آبیاری کشاورزی و دیگر مناطق استفاده می شود این لوله های پلی اتیلن کاربرد های فراوانی دارد و هر کدام از اشکال مختلف و آن دارای نوع مصرف مخصوص به خود است.

قیمت عمده لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن ها با توجه به کاربردی که دارند دارای قطر و سایز متناسب با آن کاربرد هستند و این یکی از مهمترین عواملی است که بر روی قیمت نهایی لوله های پلی اتیلن تاثیر می گذارند، عوامل مختلفی می‌ تواند بر روی قیمت عمده روز این کالا نیز تأثیر داشته باشد از جمله:

میزان کیفیت محصول، قطر محصول، سایز این لوله های پلی اتیلن، کاربردی که در صنایع مختلف دارد، نرخ نوسانات روز بازار، میزان سفارش مشتری، استاندارد های رعایت شده، گارانتی ارائه شده از سوی شرکت تولید کننده و غیره.

همه این عوامل می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی این کالا در بازار تاثیر بگذارد.

تولیدی ها و کارخانه های زیادی در داخل کشور مشغول به تولید کالا می باشد و به همین دلیل هر کدام از آنها با توجه به کیفیت مواد سازنده شد قیمت مخصوص به خودشان را دارند.

قیمت فروش عمده لوله های پلی اتیلن بر اساس سایز و قطر بسیار مختلف است، نمی‌ توان قیمت دقیق برای آن مشخص کرد، به طور معمول این لوله ها از متری ۱۶ هزار تومان شروع و گاها تا ۹۰ هزار تومان نیز متغیر می باشد.

خریدار لوله پلی اتیلن باکیفیت

همانطور که تا به اینجای مقاله اطلاعات کسب کردیم لوله پلی اتیلن ها از پر کاربرد ترین مواد در صنایع مختلف می باشند.

خریداران زیادی در داخل کشور و حتی خارج از کشور خواهان خرید لوله پلی اتیلن های ایرانی هستند، زیرا ایران با توجه به اینکه دارای تولیدی و کارخانه های زیادی می باشد، محصولاتش را با قیمت مناسب تری در بازار های جهانی ارائه می‌ کند، زیرا با توجه به پایین بودن نرخ تولید، دستمزد کارگران دیگر عوامل می تواند بسیار مقرون به صرفه تر در آید و این باعث شده تا کشور های خاورمیانه خواهان خرید عمده انواع لوله های پلی اتیلنی از کشور ایران باشند و همین موجب شده تا این صنعت گسترده تر شود و حاشیه سود زیادی به تجار این محصول برسد.

چنانچه قصد خرید عمده لوله پلی اتیلن را دارید ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا این محصول را با قیمت مناسب از فروشنده های معتبر خریداری کنید و شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت به روز و دقیق این کالا و همچنین دریافت مشاوره و خدمات تخصصی شماره های درج شده تماس برقرار نمایید.

تماس با ما