جستجو کردن

قیمت خرید لوله کاروگیت به صورت عمده و خرده

برای خرید لوله کاروگیت درجه یک به صورت عمده و خرده با قیمت مناسب می توانید هم اکنون اقدام کنید و ثبت سفارش نمایید.

انواع جنس لوله کاروگیت

لوله کاروگیت با توجه به کاربرد مهمی که در صنعت آب و فاضلاب و خروجی فاضلاب ها و پسماند های آن دارد در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود.

لوله های کاروگیت از دو لایه تشکیل می شوند و لایه بیرونی آن دارای پیچ و خم هایی می باشد که برای افزایش مقاومت در برابر فشارهای خارجی می باشد و لایه داخلی آن از جنس پلی اتیلن سخت و یا فلزی می باشد.

لایه درونی آن معمولا به رنگ آبی و زرد است و جداره بیرونی آن به رنگ مشکی می باشد.

فضای درون لوله های کاروگیت دارای فشار مطلق صفر می باشد، یعنی بدون توجه به نیروی گرانش زمین این لوله، سیالات را از خود عبور می دهد و به دلیل ماهیت جداره داخلی آن هیچ پسماند و آلودگی به دیواره ها نمی چسبد و همین ویژگی خوب باعث شده تا هرگز نیاز به تمیز کاری درون این لوله ها نیست و همین موجب شده تا کار برای دست اندرکاران تاسیساتی و افرادی که در زمینه آب و فاضلاب شهری و روستایی فعالیت می‌کنند کمتر باشد.

لوله های کاروگیت در انواع کیفیت های متنوع تولید می شود و هر کارخانه تولید کننده با فرمولاسیون مخصوص به خود این لوله ها را تولید می ‌کند و بیشتر این کار لوله ها به دلیل مقاومت و جنس خوبی که دارند بیش از ۵۰ سال عمر می کنند.

لوله کاروگیت

کاربرد های مهم لوله کاروگیت

تا به اینجای کار حتما متوجه شده اید که این لوله های کاروگیت بسیار مهم و تاثیر گذار هستند و در تمامی شبکه ها و راه های آب و فاضلاب ای مورد استفاده قرار می گیرند لوله های کاروگیت گاها برای انتقال سیالات نفتی و فرآورده های آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های کاروگیت دارای شیار هایی در سطح بیرونی خود می باشند که این موجب می‌ شود تا فشار های خارجی که بر روی آن وارد می شود را تحمل کند و همین موجب شده تا فشار درونی آن نیز صفر شود و لوله ها کاملا عاری از هرگونه آلودگی و پسماند باشند.

در بسیاری از شبکه های آب و فاضلاب و یا صنعت های پتروشیمی نفت و مشتقات آن را جابه جا می کنند و از لوله های کاروگیت استفاده می کنند.

کاربرد اصلی لوله کاروگیت برای فاضلاب های شهری و روستایی می باشد، این لوله ها عمر و دوام بالایی دارند و به همین دلیل میزان مصرف آنها بسیار بالا است و جدا از اینکه کشور ما ایران به میزان نیاز داخلی کشور، تولیدات دارد اما این پتانسیل را داریم که این محصول را به خارج از کشور نیز صادر کنیم تا بتوانیم در بازار های بین المللی نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

تولید لوله کاروگیت به صورت عمده

در حال حاضر در کشور ما تولیدی های زیادی هستند که مشغول به تولید انواع لوله ها از جمله لوله کاروگیت هستند، لوله های کاروگیت در کشور ما کاربرد های فراوانی دارد و جای شبکه های آب و فاضلاب های قدیمی را گرفته است و کم کم تمامی شهر ها و روستا ها مجهز به فاضلاب ها و خروجی های فاضلاب از جنس لوله های کاروگیت شدند.

با اینکه کاربرد اصلی لوله های کاروگیت برای خروجی های فاضلاب و آب می باشد، در صنایع نفت و پتروشیمی نیز از این لوله ها برای انتقالات سیالات استفاده می شود و با توجه به اینکه ایران و کشور های اطراف آن در منطقه خاورمیانه هستند و جزو مناطق نفت خیز می باشند کشور های اطراف ما نیز نیاز به این لوله ها برای انتقال سیالات نفتی و فرآورده های آن دارند.

بنابراین این کالا جزو نیازهای اساسی آنان نیز می باشد و برای اینکه بتوانند این لوله ها را با قیمت مناسب خریداری کنند کشور ایران برای آنها بهترین گزینه می باشد تاجران ایرانی می توانند با خرید و فروش لوله های کاروگیت تولید شده در داخل کشور بازار خوبی داشته باشند و حاشیه سود زیادی را از خرید و فروش این محصول به دست آورد و موجب ارزآوری به داخل کشور شوند.

قیمت استثنایی لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت در قطر های مختلفی تولید می ‌شود و همین پتانسیل در کاربرد های متنوع آن دارد و هر قطری با هر سایزی دارای قیمت استثنایی مخصوص به خود می باشد.

لوله های کاروگیت با بهترین جنس پلی اتیلن درجه یکی که دارد در برابر سرمای بیش از حد هوا بسیار مقاوم می باشد و همین موجب شده تا از این لوله های کاروگیت که دارای عمر بیش از ۵۰ سال می باشد در بسیاری از مناطق کویری و کوهستانی استفاده شود.

همچنین این لوله ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و می‌ توان به راحتی در معابر و زمین هایی که حتی ماشین های سنگین مانند کمباین از روی آن رد شود نیز استفاده شود زیرا به دلیل سطح اسپیرالی که دارد مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.

همه این موارد باعث شده است تا لوله کاروگیت دارای کاربرد های فراوانی باشد.

نکته جالب دیگر این است که قیمت فروش لوله کاروگیت از سایر لوله های پلی اتیلن بسیار مناسب تر می باشد عواملی که می‌ تواند بر روی قیمت لوله های کار تاثیر بگذارد عبارتند از:

برند تولید کننده

قطر لوله کاروگیت

سایز لوله کاروگیت

نوع کیفیت مواد اولیه برای ساخت لوله کاروگیت

رعایت استاندارد های جهانی

گارانتی که از سوی شرکت تولید کننده ارائه می ‌شود

نرخ نوسانات دلار

میزان سفارش مشتری

همه این مسائل موجب می شود تا قیمت لوله کاروگیت دارای متغیر های بسیار زیادی باشد و نمی ‌توان برای آن نرخ روز ثابت در نظر گرفت.

لوله کاروگیت

خرید بدون واسطه لوله کاروگیت

همانطور که بالاتر گفتیم با توجه به عواملی که ذکر شده است نمی‌ توان قیمت ثابتی برای لوله های کاروگیت در نظر گرفت.

اما مسئله مهمی که در این میان وجود دارد این است که با خرید بدون واسطه و حذف دلالان می توان این محصول را با قیمتی بسیار مناسب تر از آنچه که در بازار سنتی ارائه می شود خریداری کرد.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه می توان محصولی مانند لوله کاروگیت را ارزان تر از قیمت بازار تهیه نمود؟

پاسخ ما به شما این است که اگر به جای بازار های سنتی به بازار های مدرن مراجعه نمایید شما می توانید لوله های کاروگیت را با قیمتی مناسب تر از بازار تهیه نمایید.

زیرا تاجر این مدرن با بدون داشتن هزینه هایی که در بازار سنتی وجود دارد این کالا را با نرخ کمتر و حاشیه سود کمتری به فروش می رسانند تا بتوانند بازار رقابتی را ایجاد کند و این محصول را با قیمت مناسبی به دست مصرف کنندگان آن برسانند.

چنانچه تمایل دارید از قیمت فروش فروشندگان اینترنتی مطلع شوید و آن را با بازار های سنتی مقایسه کنید ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید.

تماس با ما