جستجو کردن

خرید لوله کاروگیت با قیمت ارزان از بهترین برندها

جهت خرید لوله کاروگیت با قیمت ارزان و با بهترین برند ها بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع لوله کاروگیت در بازار داخلی

لوله های کاروگیت در بازار داخلی دارای انواع مختلفی هستند و در سایز های متنوع موجود می باشند و خریداران با توجه به نیاز شان این محصول را خریداری می ‌کنند.

لوله های کاروگیت یکی از پر فروش ترین لوله های پلی اتیلنی در بازار می باشد این لوله ها دارای دو لایه هستند، لایه داخلی صاف و صیقلی می باشد و لایه ی دومی دارای سطوح مارپیچی و به اصطلاح اسپیرال می باشد.

از لوله های کاروگیت معمولا برای انتقال سیالات و آب و پسماند های فاضلاب استفاده می شود و این محصول جزو محصولات پرفروش ای است که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد، همچنین در شبکه های انتقال آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز از لوله های کاروگیت استفاده می شود.

جنس لایه های درونی لوله کاروگیت معمولا از جنس فولادی و یا پلی اتیلن های سخت می باشد و رنگ آن به طور معمول به رنگ آبی و یا زرد است و لایه خارجی آن از جنس پلی اتیلن و فایبر گلاس های سخت و با دوام است و معمولا به رنگ مشکی تولید می شود.

خریداران باید اطلاعات لازم را در مورد این لوله ها داشته باشند تا بتوانند از بین انواع مختلف این لوله ها، لوله کاروگیتی که مناسب نیاز و کاربردشان است را خریداری نمایند.

این لوله ها در قطر های مختلفی تولید می ‌شود و همچنین سایز آن نیز قابل تغییر می باشد و بنا به سفارش مشتری قطر و سایز مورد نیاز را تحویل می دهند.

این لوله ها جزو لوله های پر فروشی است که در داخل کشور تولید می ‌شود و در بازار های داخلی کاربرد بسیار زیادی دارد و خریداران زیادی از سراسر کشور مایل به خرید این لوله های پرکاربرد باشند.

مشخصات لوله کاروگیت باکیفیت

لوله های کاروگیت با کیفیت دارای مشخصات معین می باشد و اگر لوله کاروگیت این ویژگی ها را داشته باشد نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد و با کیفیت است که دارای بدنه ای بسیار مقاوم در برابر ضربه روی داخلی و خارجی باشد لوله کاروگیت های با کیفیت از لایه های درونی فولادی و یا پلی اتیلن سخت می باشند.

عمر مفید لوله های کاروگیت ۵۰ می باشد و این نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد، زیرا محصولی که کیفیت بالایی داشته باشد می‌تواند ۵۰ سال در برابر انواع فشار ها و رطوبت و زنگ زدگی مقاومت از خود نشان دهد و دچار شکستگی نشود.

کارخانه ها و تولیدی های مختلفی در داخل کشور مشغول به تولید انواع لوله های پلی اتیلنی مخصوصا لوله های کاروگیت می باشند و توانستند پیشرفت بسیار چشمگیری در این زمینه داشته باشند و علاوه بر اینکه بازار های داخلی و نیاز مردم کشور خودمان را تامین نموده اند توانستند در زمینه بازار های صادراتی نیز موفق عمل کنند و این محصول را با قیمت های بسیار عالی در بازار های خارج از کشور به فروش برساند و موجب ارز آوری به کشور عزیزمان ایران بشوند.

لوله های کاروگیت جنس بسیار خوبی دارند و برای بسیاری از صنایع می تواند کاربردی باشد.

تولید انواع لوله کاروگیت درجه یک

لوله کاروگیت های درجه یک و باکیفیت بسیار زیادی در داخل کشور ما تولید می شود و انواع این دو لوله کاروگیت های درجه یک می تواند برای بسیاری از افراد پر کاربرد باشد معمولا از لوله های کاروگیت در انتقال انواع سیالات استفاده می شود، زیرا این لوله ها بسیار مقاوم هستند و در برابر بسیاری از فشار ها و مواد اسیدی و خطرناک مقاومت نشان می دهند.

لوله های کاروگیت دارای دو لایه داخلی و خارجی هستند و فشار درون لایه داخلی آن تقریبا صفر می باشد و همین موجب می شود تا مواد مایع و سیالات بدون در نظر گرفتن نیروی گرانش زمین به راحتی جابجا شوند ساز به تمیز کاری ندارد و همین موجب فروش سیاه به آن در بازار شده است.

این ویژگی لوله های کاروگیت باعث شده که طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و این برای تولیدکنندگان بسیار خوشایند می باشد زیرا میزان تولیدات آنها بیشتر شده و در پی این تولیدات فروش محصول نیز بالاتر می ‌رود و در حال حاضر ما شاهد تامین بازار های داخلی و بازار های خارجی هستیم توسط تولید کنندگان ایرانی صورت می گیرد.

قیمت عمده لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت دارای قیمت عمده ثابتی نمی باشند و در بازار قیمت های متغیر ای دارد و این متغیر بودند به عوامل مختلفی بستگی دارد، عواملی همچون نرخ نوسانات ارز، کیفیت مواد اولیه جهت تولید لوله های کاروگیت، قطر لوله های کاروگیت، متراژ لوله های کاروگیت، رعایت استاندارد های لازم، گارانتی ارائه شده از سوی تولید کننده، تمامی این موارد بر روی قیمت گذاری نهایی لوله های کاروگیت تاثیر می گذارد و عامل مهم دیگری که می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد میزان سفارش خریدار می باشد.

طبیعتا هرچه میزان سفارش خریدار بیشتر باشد قیمت تمام شده محصول برای آنها عمده تر می آید و می تواند بسیار مناسب می باشد.

لوله های کاروگیت دارای قطر های مختلفی می باشند و هر کدام از قطر های آن دارای قیمت فروش مخصوص به خود می باشد، اما آنچه را که به صورت حدودی می توان برای این لوله های کاروگیت به صورت نسبی در نظر داشت این است که این لوله های کاروگیت با متراژ حدودا ١٧٠٠ تا ۵۶٠٠ در بازار موجود می باشد و بر اساس عوامل گفته شده این قیمت متغییر می باشد.

خرید اینترنتی لوله کاروگیت در تهران

یکی از اصلی‌ ترین عواملی که بر روی قیمت فروش لوله های کاروگیت تاثیر گذار است.

خرید اینترنتی در بازار های تهران می باشد با وجود بازار مدرنی که در داخل کشور ما رایج است بسیاری از محصولات را می توانید با قیمتی مناسب تهیه کنید، زیرا فروشنده که به صورت اینترنتی این کالا را به فروش می رساند.

بسیاری از هزینه های مازاد بازار سنتی را ندارد و همین موجب می ‌شود تا محصولات را با قیمت کمتر به فروش برساند لوله های کاروگیت به دلیل کاربرد بسیار زیادی که در صنایع مختلف دارند پرفروش می باشند و خریداران می توانند این محصول را در متراژ مورد نظر خود را تهیه آیند.

لوله های کاروگیت حجم زیادی دارند اما در عین حال دارای وزن سبک می باشد و همین موجب می ‌شود تا  از هزینه‌ های حمل و نقل برای خریداران مناسب تر در بیاید و به راحتی این محصول را در شهر خود تحویل بگیرند.

چنانچه قصد دارید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که با شماره های درج شده در همین صفحه تماس برقرار نمایید و پس از کسب اطلاعات بیشتر و نظرات تخصصی کارشناسان ما با دید کاملا بازتر خرید خود را نهایی کرده و محصول را در محل مورد نظر دریافت نمایید.

تماس با ما