جستجو کردن

صادرات لوله پلیکا فشار قوی به قزاقستان

امروزه توانستیم لوله پلیکا های فشار قوی را به کشور هایی مانند قزاقستان ارسال کنیم و در زمینه صادرات موفق باشیم.

انواع مختلف لوله پولیکای فشار قوی

لوله پولیکا در ابتدا در کشور آلمان تولید و عرضه شد و پس از آن در سراسر دنیا تولید می‌ شود.

معمولا برای عایق پوشش های کابل برقی ساختمان ها، انتقال آب در کشاورزی و یا برای انتقال اسید ها و مایعات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های پلیکا لوله های استوانه ای هستند که در قطر های مختلف و متراژ متنوعی در بازار موجود می باشند و هر مدل آن کاربرد مخصوص به خود را دارد.

لوله های پلیکا معمولا به رنگ طوسی و یا مشکی هستند و مقاومت آنها در برابر فشار های خارجی مناسب می باشد.

لوله های پلیکا فشار قوی جز پرفروش لوله های موجود در بازار می باشد.

لوله های پلیکا فشار قوی از دانه های پی وی سی سخت تولید می شوند و این ماده از پرمصرف ترین مواد اولیه در صنایع مختلف می باشد.

لوله های پلیکا های سخت و فشار قوی قابل اشتعال نیستند و همین موجب می‌ شود تا در بسیاری از صنایع که مربوط به مواد نفتی و مشتقات آن هستند مورد استفاده قرار بگیرند، زیرا نه تنها این لوله ها قابل اشتعال نیستن بلکه اگر آتش بگیرد به خودی خود خاموش می شود و این از ویژگی های ذاتی این محصول می باشد.

لوله پولیکا پودری

کاربرد های مهم لوله پلیکا فشار قوی

همانطور که پیشتر گفته ایم، لوله های پلیکا فشار قوی به دلیل کیفیت و مقاومت بالایی که دارند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد های مهم و حیاتی دارند.

این لوله پلیکا های فشار قوی در بسیاری از صنایع همچون صنایع کشاورزی آبیاری قطره ای و پاششی عایق کابل های ساختمان ها و انتقال انواع مایعات و سیالات مورد استفاده قرار می گیرد.

در بسیاری از شبکه های آب و فاضلاب و انتقال آب و مایعات نیز از این لوله پولیکا های فشار قوی استفاده می شود.

این روز ها به دلیل اینکه کشور ما ایران توانسته است لوله پولیکای با کیفیت زیادی را تولید و روانه بازار می ‌کند بسیاری از خریداران خارجی نیز تمایل به خرید این کالای ایرانی را دارند.

از دیگر کاربرد های لوله پلیکای فشار قوی که موجب شده در سراسر کشور و خارج از کشور خواهان زیادی داشته باشد این است که از این دوره پلیکا ها در شبکه ‌های مخابراتی نیز استفاده می  ‌شود و می‌ توان گفت که در بسیاری از صنایع وجود این لوله های پلیکا می تواند کار را برای افراد تاسیساتی راحت ‌تر کند و همین موجب شده تا جزو پرفروش‌ترین لوله های موجود در بازار به حساب بیاید از دیگر کاربرد های لوله پلیکا های فشار قوی استفاده از آنها در راه ها و شبکه های آب و فاضلاب و فاضلاب های شهری و روستایی می باشد.

لوله پلیکا

فروش انواع لوله پولیکا فشار قوی

در حال حاضر در بسیاری از شهر های کشورمان نمایندگانی برای فروش عمده انواع لوله پلیکا های فشار قوی وجود دارد و خریداران می توانند با مراجعه به این فروشندگان کالا خود را با توجه به کاربرد و نیازی که دارند با قیمت مناسب تهیه نمایند.

ما در حال حاضر در عصر جدیدی زندگی می کنیم که دنیا رو به سمت مدرنیته شدن می باشد و بازار های مدرن، جای بازار های سنتی را گرفته است و همین موجب شده است تا بسیاری از خریداران ترجیح می دهند کالا های مورد نیاز شان را از فروشندگان اینترنت تهیه نمایند.

زیرا با خرید لوله پلیکای فشار قوی از فروشنده آنلاین می توانید این کالا را با قیمتی بسیار مناسب تر آنچه در بازار سنتی به فروش میرسد تهیه نمایند.

فروش عمده لوله پلیکای فشار قوی با قیمت استثنایی امکان پذیر می باشد و خریداران می توانند این کالا را در تناژ مورد نیازشان و ابعادی که به برای کارشان مناسب است خریداری نمایند.

در حال حاضر در کشور ما تولیدی های زیادی وجود دارند، که مشغول تولید و عرضه انواع لوله پلیکا ها مخصوصا لوله پلیکا فشار قوی می باشند و همین تنوع در کیفیت بازار موجب شده تا قیمت‌ ها نیز بسیار رقابتی و نزدیک به هم باشند و خریدار می تواند با دید بازتری خرید خود را انجام دهد.

لوله پولیکا پودری

قیمت عمده لوله پلیکا فشار قوی

در حال حاضر در کشور ما تولیدی های متعددی مشغول به تولید و عرضه انواع لوله پلیکا فشار قوی می باشد و هر برند تولید کننده قیمت فروش مخصوص به خودش را دارد، اما عوامل مختلفی بر روی قیمت عمده فروش لوله پلیکا های فشار قوی تاثیر مستقیم می گذارد، عواملی هم چون نرخ نوسانات ارز در بازار برند تولید کننده کیفیت متریال اولیه رعایت استاندارد های لازم و غیره.

همه این موارد می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت ارائه شده از سوی کارخانه تاثیر بگذارد و یک دلیل مهم و اصلی دیگری که می تواند بر روی نرخ فروش این کالا تاثیر بگذارد نیز آن سفارش مشتری است.

مسلما هر چه میزان سفارش مشتری بیشتر باشد تخفیفاتی که کارخانه می تواند بر روی کالا ارائه دهد نیز بیشتر خواهد بود و هرچه میزان خرید کمتر باشد تخفیفات اعمال شده نیز کمتر خواهد بود و همچنین سایز این لوله ها و قطرشان نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آنها بگذارد.

با توجه به عوامل گفته شده نمی‌ توان قیمت دقیقی برای این لوله پلیکا های فشار قوی در نظر گرفت اما به صورت حدودی می توان گفت این لوله پلیکا های فشار قوی در بازار از متری ۱۲ هزار تومان شروع و گاها تا ۵٠ تومان نیز می رسد.

لوله پولیکا

خرید اینترنتی لوله پلیکا فشار قوی

با خرید اینترنتی لوله پلیکا فشار قوی می تواند در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی نمایید شاید براتون سوال پیش بیاد که چرا با خرید اینترنتی می توان لوله پلیکا های فشار قوی را با قیمت کمتری خریداری کرد جواب ما به شما این است که در حال حاضر با پیشرفت علم و صنعت و مدرنیته شدن تمامی جهان کشور ما نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد و در حال حاضر بازار های مدرن جای بازار های سنتی را گرفته است و این باعث شده است که خریدارانی که به بازار های اینترنتی مراجعه می ‌کنند، می‌ توانند کالا با قیمت کمتر خریداری نمایند، زیرا فروشنده آنلاین بسیاری از هزینه های مازاد و اضافی که فروشنده سنتی دارد را ندارد.

همین موجب می ‌شود تا قیمت فروش پایین تر باشد، زیرا هزینه های همانند اجاره مغازه و سوله دستمزد کارگران و کارمندان و دیگر هزینه های مازاد را نداشته باشد و این موجب می‌ شود تا کالا بدون واسطه و دلال به صورت دست اول به دست خریداران برسد.

جهت کسب اطلاع بیشتر از قیمت فروش اینترنتی لوله پلیکا های فشار قوی با قیمتی که در بازار سنتی ارائه می شود، می توانید با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم و با دید بازتر خرید خود را نهایی کنید.

تماس با ما