جستجو کردن

صادرات لوله گاز ایران به عراق و ارمنستان

جهت صادرات و انواع لوله گاز های تولید شده در ایران به کشور های عراق و ارمنستان می توانید با فروشنده های معتبر ارتباط بگیرید.

نحوه صادرات لوله گاز

صادرات یکی از پرسودترین ارکان اصلی اقتصاد کشور می باشد.

صادرات لوله گاز های تولید شده در ایران به دیگر کشور های همسایه همچون عراق، ارمنستان، افغانستان و پاکستان و غیره می‌ تواند در بهبود اقتصاد و تورم های موجود در کشورمان کمک کننده باشد.

تولید کنندگان زیادی در داخل کشور مشغول به تولید انواع لوله گاز های مختلف در سایز و قطر های متنوع می باشد.

گاز یکی از اصلی ترین عناصر برای ادامه حیات می باشد، که در تمامی آنها وجود دارد و ما در حال حاضر شاهد این هستیم که تمامی شهر های ایران و ۹۰ درصد روستا های محروم شامل گازکشی شده اند و از این عنصر طبیعی که خداوند در کشور ما قرار داده است استفاده می کنند.

در حالی که گاز می تواند بسیار پرفایده باشد و در سیستم های گرمایشی و پخت و پز تاثیر مستقیم و فوق العاده ای داشته باشد، به همان اندازه نیز می‌ تواند خطرآفرین باشد.

نشت گاز موجب مسمومیت شده و حتی در مواردی منجر به مرگ افراد می‌شود، پس بسیار مهم و حیاتی است که لوله هایی که برای انتقال این گاز استفاده می شود با کیفیت و مرغوب بوده باشد تا از نشت هرگونه گاز و مسمومیت ای جلوگیری شود.

به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید لوله گاز های باکیفیت و مرغوب می نمایند که طی سال‌های سال دچار فرسایش و اکسید شدن نمی شوند و همچنین کیفیت خود را حفظ می کنند.

صادرات لوله های گاز از طریق مرزهای آبی و مرز های زمینی انجام می شود.

لوله های گاز از جنس فلز و فولاد می باشد و به همین دلیل داره وزن های بسیار بالا می باشند، پس باید از کانتینر های بزرگ و قوی استفاده شود تا بتوان به راحتی و بدون آسیب به لوله های گاز را جابجا کرد.

همچنین این نکته که باید در انتقال لوله های گاز در صادرات به آن توجه کرد، این است که نمی‌ توان کانتینر ها را کاملا پر کرد، زیرا این لوله‌ ها وزن بسیار زیادی دارد و گاه ممکن است حتی اگر مثل کانتینر پر شود، ظرفیت آن تمام شده باشد و اگر بیش از ظرفیت آن بار زده شود ممکن است که آسیب‌ های زیادی به لوله های گاز و کیفیت آنها به وجود آورد و به عنوان فردی که در زمینه صادرات و خرید و فروش لوله های گاز فعالیت می کنید، باید تمامی این موارد را برای صادرات در نظر بگیرید و به آنها عمل کنید.

ویژگی لوله گاز درجه یک

لوله گاز درجه یک و صادراتی دارای ویژگی و مشخصات ثابت شده است، که می توان به راحتی به کیفیت و مرغوبیت آن پی برد، که از جنس فولاد باشد و بسیار با کیفیت و مقاوم باشد و در برابر فشار های خارجی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد و به راحتی دچار شکستگی و یا فرورفتگی می‌ شود و گاز و دیگر سیارات به راحتی از آن به بیرون نفوذ نکند.

همه اطلاعات گفته شده برای ایمنی بیشتر افراد می باشد تا بتوان با تولیدات لوله گاز های باکیفیت در زمینه صادرات این کالا حرف بیشتری برای گفتن داشته باشیم و موجب رونق این صنعت در کشور شویم زمانی که یک کارخانه پیشرفت کند طبیعتا موجب کار آفرینی بیشتر می شود.

این موضوع موجب خواهد شد که افراد بیشتر مشغول به کار شوند و زندگی معیشت افراد بهتر و روان‌ تر خواهد بود.

قیمت فروش لوله های گاز در بازار متغیر است و نمی‌ توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

عوامل متعددی همچون برند سازنده، سایز لوله های گاز، قطر لوله های گاز، همگی در تعیین قیمت نهایی این کالا تاثیر گذار است و عوامل دیگری که می‌ تواند تاثیرگذار باشد خرید این کالا از فروشنده دسته اول است.

زمانی که شما دلالان و واسطه ها را از میان ببرید، می توانید این محصول را با قیمت درب کارخانه دریافت نمایید و به راحتی می توانید حاشیه سود زیادی را عاید خودتان کنید.

بازه قیمتی برای این محصول در نظر بگیریم می توان از زمین ۹۰ هزار تومان تا ۲۴۰ هزار تومان لوله های گاز را با توجه به و سایز و خود خریداری نمود چنانچه قصد دارد این محصول را به صورت عمده خریداری کنید و در بازار های صادراتی فعالیت کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که با شماره های درج شده ارتباط برقرار نمایید و از مشورت و مشاوره کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید و با دید کاملا باز و اطمینان کامل خرید خود را نهایی کرده و محصول را در شهر مورد نظر و یا در مرزی که قصد دارید محصول را صادر کنید دریافت نمایید.

خرید لوله گاز عمده

اگر قصد دارید که لوله های گاز ایران را به صورت عمده خریداری نمایید و به دیگر کشور ها همچون عراق و ارمنستان صادر کنید، بهتر است و تمامی موارد گفته شده در این مقاله توجه نمایید تا بتوانید هم لوله گاز با کیفیت و قیمت مناسب را از تولید کننده های که این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند خریداری نمایید.

امروزه بسیاری از کشور های همسایه به دلیل اینکه کشور های مصرف کننده هستند بیشتر کالا های خود را از تاجران ایرانی خریداری می‌ کنند و این می‌ تواند فرصت بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال کسب و کاری پرسود و پربازده می باشند، زیرا صادرات لوله گاز می‌ تواند برای آن حاشیه سود بالایی داشته باشد، زیرا این محصول در کشور ما با نرخ تومان تولید می‌ شود و دروازه های صادراتی با نرخ دلار به فروش می‌ رفت و این تفاوت قیمت می تواند برای صاحبین کسب و کار همانطور که گفتیم حاشیه سود بسیار بالایی داشته باشد.

پس اگر به فکر این هستید که کاری پر رونق را استارت بزنید می توانید روی صادرات و بازار داخلی فروش لوله های گاز حساب باز کنید.

شما می‌ توانید با ارتباط گرفتن با اپراتور ها و کارشناسان ما در تمامی زمینه‌ ها از آنان مشورت بگیرید و مطمئن باشید که کارشناسان ما با دلسوزی هرچه تمام تر و بیشتر بهترین مشورت را به شما می دهند، تا بتوانند با دیدی کاملا باز وارد بازار کار خرید و فروش لوله های گاز بشوید و بتواند سود های زیادی را از این طریق آیه خودتان کنید پس کافی است یا با شماره های درج شده ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما