جستجو کردن

لیست قیمت لوله پلی اتیلن جوشی استاندارد

لوله پلی اتیلن، در دسته تجهیزات بسیار مهمی است که در صنایع مختلف برای آبرسانی یا انتقال سیالات، به کار گرفته می شود.

کاربرد لوله پلی اتیلن در کشاورزی

همه ما از کاربرد های متعدد انواع لوله آشنا هستیم و می دانیم که نمی توان اهمیت استفاده از آن ها را در صنایع گوناگون نادیده گرفت.

یکی از صنایع بسیار گسترده ‌ای که نیاز مبرمی به انواع لوله دارد، صنعت کشاورزی می باشد.

لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین نوع آن ها به دلیل مشخصات و ویژگی هایی که در ادامه به آن می پردازیم، می باشد.

لوله های پلی اتیلن بسیار مقاوم در برابر فشار ضربه هستند؛ از این رو به راحتی در زیر خاک هم دفن می شود.

این لوله ها برای آبیاری بهترین گزینه به شمار می روند چون به هیچ عنوان آب در این لوله رسوب نبسته و سبب تغییر طعم یا مزه آب نمی شود.

این محصول مقاومت بالا در برابر هر نوع سیالات شیمیایی داشته؛ بنابراین آبی که از لوله عبور می کند، قابلیت انحلال با انواع کود و سموم را جهت رشد بهتر محصول زراعی، خواهد داشت.

لوله های پلی اتیلن در ابعاد و ضخامت های گوناگون موجود می باشد و همین موضوع کار کشاورز را آسان نموده تا بتواند طبق نیاز و کاربردی که دارد، انواع آن را انتخاب کند.

لوله پلی اتیلن

یکی از مهم ترین استفاده و کاربرد های لوله پلی اتیلن در صنعت کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب است.

از آنجایی که امروزه اهمیت مصرف آب برای همگان آشکار است، باید راهکارهایی را برای جلوگیری از به هدر رفتن این منبع طبیعی به کار گرفت که لوله های پلی اتیلن به گونه ای طراحی شدند تا مانع از هدر رفتن آب شود.

این محصولات دارای دو نوع قطره چکانی و اسپری هستند که برای آبیاری قطره ای و آب پاشی درختان و گیاهان مناسب است.

لازم است بدانید که لوله های پلی اتیلن رسوب نبسته و به همین دلیل فشار آب در آن کم نخواهد شد.

از دیگر کاربرد هایی که می توانیم برای این لوله ها در صنعت کشاورزی نام برد این است که به هیچ عنوان سبب جذب و حشرات نمی شود و باعث جلوگیری از آسیب به گیاهان و محصولات زراعی در برابر آفات می شود.

لوله پلی اتیلن

انواع لوله پلی اتیلن فاضلاب

به دلیل ویژگی هایی که در بالا ارائه کردیم، لوله های پلی اتیلن در چند سال اخیر جزو پر استفاده ترین محصولات موجود در بازار بودند که صنایع مختلفی مانند آب و فاضلاب، کشاورزی و غیره آن را استفاده می کنند.

اگر بخواهیم، انواع لوله پلی اتیلن های فاضلاب را نام ببریم، باید این محصولات را بر اساس ضخامت و اندازه ای که دارند، تقسیم بندی نمود.

اغلب سایز آن ها از ۵۰ تا ۱۶۵ میلیمتر برای فاضلاب درون ساختمان و از سایز های بالای ۱۶۰ برای انتقال فاضلاب های شهری استفاده می شود.

پس در واقع می توان گفت که لوله های فاضلاب خانگی از نوع کم فشار و لوله های فاضلاب شهری از نوع پرفشار هستند.

بر اساس گرید در 3 دسته LDPE, HDPE و کاروگیت تقسیم بندی می شود که HDPE خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی داشته، جزو لوله های سه جداره هستند؛ همچنین برای فاضلاب های تحت فشار مناسب می باشد.

LDPE قادر هستند که دمای کمتر از ۵۰ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند و برای فضا های سرد اغلب مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

لوله پلی اتیلن های فاضلابی کاروگیت هم ساختاری دو لایه داشته و قابل استفاده در فضای باز می باشد.

پس به طور کلی باید گفت که لوله های فاضلاب بر اساس جرم لوله، ضخامت دیواره، قطر، اندازه و طول آن ها تقسیم بندی می شود که همه این ها وابسته به میزان فشار فاضلاب است.

البته این موضوع را هم باید بدانید، لوله های پلی اتیلن به دلیل اینکه هیچ واکنشی با گاز های سمی منتشر شده از فاضلاب های خانگی و شهری نشان نمی دهند، به محیط زیست و سلامت انسان ها آسیب نمی رساند؛ همچنین با انعطاف پذیری بالایی که دارد می ‌تواند، نوسانات و ارتعاشات ناشی از زلزله را به خود جذب کند.

قیمت لوله پلی اتیلن مشهد

از جمله مناطق بزرگ که توانسته به عنوان تولید کننده بزرگ پلی اتیلن در کشور شناخته شود، مشهد است.

قیمت لوله پلی اتیلن مشهد با توجه به نوع و اندازه ای که داشته تعیین می شود که هر چه سایز لوله قطر و طول آن بزرگ تر و بیشتر باشد، به تبع قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

از طرفی، هر چه استحکام، ضخامت و وزن لوله پلی اتیلن ها بالاتر رود، قیمت محصول هم بیشتر می شود.

برند تولید کننده محصول و کشور سازنده از جمله موارد مهم دیگری است که می تواند در تعیین نرخ این محصول تاثیر گذار باشد.

در حال حاضر برند های ایرانی در کشور ما قیمت مناسب تری دارد اما به طور کلی به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه با توجه به افزایش نرخ دلار، محصولات ایرانی هم با قیمت بالا به فروش می رسد؛ ولی در مقایسه با برند های خارجی، نرخ فروش کمتری را دارا می باشند.

شما به عنوان یک خریدار باید در هنگام خرید کالا آن را از لحاظ استاندارد های لازم بررسی کرده و  پس از مطمئن شدن از کیفیت محصول، آن را با قیمتی منصفانه خریداری کنید.

در حال حاضر مراکز متعددی در کشور هستند که این قبیل از تجهیزات مهم را به فروش می رسانند تا شما به راحتی بتوانید به نمونه های با کیفیت و مرغوب دست پیدا کنید.

قطعاً پیدا کردن این مراکز کار کمی سخت خواهد بود؛ چون همه به صورت مستقیم و بدون واسطه محصول را به فروش نمی رسانند و فقط در خرید مستقیم است که مشتری می تواند قیمت واقعی محصول را بداند و بدون هیچ دلالی به کالایی اصل و باکیفیت دست پیدا کند.

مجموعه ما به عنوان یکی از تامین کنندگان این تجهیزات مهم در کشور فعالیت می ‌کند تا شما عزیزانی که در صنایع کشاورزی، گاز رسانی یا آب و فاضلاب کار می کنید، به راحتی بتوانید طبق نیاز خود لوله ها را با گرید های مختلف در سایز بندی های گوناگون سفارش دهید.

تمامی لوله های موجود در وب سایت ما استاندارد های لازم را دارا بوده، بنابراین با خیالی آسوده می ‌توانید آن ها را در محیط به کار بگیرید و با طول عمر بسیار بالای آن ها در هزینه ‌هایتان صرفه جویی کنید.

چنانچه به صورت گسترده تری به این محصولات نیاز دارید، حتماً در خرید خود به خرید عمده اشاره کرده تا بتوانید از مزایای این روش هم بهره مند شوید.

لوله پلی اتیلن

تماس با ما