جستجو کردن

قیمت لوله پلیکا فشار قوی اصفهان

لوله پلیکا فشار قوی محصولی پر مصرف در فاضلاب صنعتی و ساختمانی است که انتخاب مطمئنی برای حمل و نقل آب آشامیدنی محسوب می شود.

مشخصات لوله پلیکا فشار قوی

از مشخصات لوله پلیکا فشار قوی، می توان به جنس UPVC آن ها اشاره کرد که این لوله ها از مواد تشکیل دهنده مشابهی تولید می شوند چه بسا در فرآیند تولید متفاوت هستند.

این لوله ها به PVC سخت نیز معروف هستند، زیرا در مراحل تولید هیچ ماده نرم کننده ای به آن ها اضافه نمی گردد.

مقاومت بالا مواد پلیمری باعث می شود که  لوله ها در زیر زمین، دیوار ها یا با تماس مواد مختلف فرسایشی، کیفیت خود را حفظ کنند.

لازم به ذکر است که لوله های پلیکا دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله ؛دوام بالا، عملکرد مکانیکی بالا، مقاوت شیمیایی بالا، قابل بازیافت از نظر زیست محیطی و غیره هستند.

لوله پلیکا یا همان لوله UPVC  رایج ترین کاربرد آن ها در انتقال فاضلاب صنعتی و ساختمانی است اما به جرائت می توان گفت این تنها کاربرد این محصولات نیست بلکه در آب رسانی در کشاورزی و کانال کشی های انتقال آب آشامیدنی، پوشش و عایق کابل های برق صنعتی، برای انتقال اسید ها و غیره نیز استفاده می گردد.

لوله های پلیکا فشار قوی به نسبت انواع دیگر آن ها از ضخامت بالاتری برخوردارند؛ از این رو دوام و طول عمر بالاتری به دلیل عدم پوسیدگی دارد.

در زمان های گذشته اغلب از لوله هایی با جنس آهن و فولاد استفاده می شد، این نوع لوله ها به دلیل سنگین بودن، جابجایی سختی را به همراه داشت؛ همچنین در صورت تماس با رطوبت، دچار زنگ زدگی هم می شدند.

با تولید لوله های پلیکا، این محصول جایگزین نمونه های قدیمی شد که هم سبک تر بوده و هم به دلیل پلیمر هایی که در تولید آن به کار رفته، دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود.

لوله پولیکا پودری

سایز لوله پلیکا فشار قوی

در سال های اخیر یکی از محصولاتی که جزو پر استفاده ترین نوع لوله های موجود در بازار بودند لوله پلیکا فشار قوی بوده که صنایع مختلفی مانند آب و فاضلاب، ساختمانی و کشاورزی و غیره از آن استفاده می کردند.

این محصولات را بر اساس ضخامت و اندازه ای که دارند، تقسیم بندی می کنند که از سایز ۵۰ تا ۳۱۵ میلی متر در بازار موجود است، که طبق سایز، قطر، وزن و طول متفاوتی دارند.

کوچیک ترین سایز، لوله ۱ و۲/۱ اینچی این محصول که ۵۰ میلی متری هستند، برای انتقال آب آشامیدنی از منبع اصلی استفاده می گردد و بهترین ویژگی این محصول تغییر نکردن مزه آب است.

لوله ۲ اینچی یا ۶۳ میلی متری که در بازار با نام نمره ۶ شناخته می شود، در صنعت ساختمان سازی برای پوشش دهی به کابل ها و سیستم هواکش و آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله پلیکا ۳ اینچی که ۹۰ میلی متری نیز گفته می شود به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار زیاد آب، اکثرا برای آبیاری مزارع و گل خانه های بزرگ و کوچک استفاده می شود.

پرکاربرد ترین سایز این محصول، ۴ اینچی یا ۱۱۰میلی متری هستند که نقش پوششی رو برای سیم ها و کابل ها ایفا می کنند، تا در برابر آسیب دیدگی و خطر برق گرفتگی جلوگیری شود.

لوله پلیکا ۵ اینچی یا ۱۲۵ میلی متری که در بازار سایز ۱۲ شناخته شده است، در سیستم انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد تا میزان صدا و لرزش ناشی از فاضلاب کاهش داده شود.

لوله های ۶ اینچی ۱۶۰میلی متری، به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند می توان جهت عبور سیالات با ماهیت اسیدی استفاده شود.

سایز های ۸ – ۱۰ – ۱۲ اینچی که به ترتیب ۲۰۰ – ۲۵۰ – ۳۱۵ میلی متری هستند که به دلیل دوام بسیار بالای این محصول در صنعت ساختمان سازی و فاضلاب شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روز لوله پلیکا فشار قوی

موضوع بسیار مهمی که در خرید لوله  پلیکا فشار قوی حائز اهمیت است، قیمت روز آن می باشد که در حال حاضر با نوسانات قیمت دلار، نرخ فروش آن هم افزایش یا کاهش پیدا می کند و این موضوع تبدیل به معضل بزرگی برای خریداران شده است.

به طور کلی، قیمت لوله پلیکا ها، به عواملی چون کیفیت و وزن و برند تولید کننده بستگی دارد.

از آن جایی که این محصولات دارای سایز بندی های مختلفی است، هر چه سایز لوله قطر و طول آن بزرگ تر و بیشتر باشد، مطمئنا قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

برند تولید کننده محصول و کشور سازنده از جمله مواردی است که در تعیین نرخ محصول تاثیر گذار است.

این محصول از برند های مختلف ایرانی و خارجی تولید می شود، که تولیدات داخلی از نظر کیفیت نسبت به خارجی برابری می کند، محصولات ایرانی به نسبت خارجی از قیمت مناسب تری برخوردارند، از این رو عواملی چون نوسانات ارزی باعث تفاوت قیمت می شود.

برای خرید این محصول بهتر است به مراکز معتبری که به صورت مستقیم و بدون واسطه آن را به فروش می رسانند، مراجعه نمایید.

شما به عنوان خریدار باید محصول را از نظر استاندارد های لازم بررسی و با اطمینان کامل کیفیت و قیمت منصفانه خریداری کنید.

لوله پولیکا

مجموعه ما به عنوان یکی از تامین کنندگان این تجهیزات مهم در کشور فعالیت چشم گیری دارد تا شما عزیزانی که در زمینه صنایع کشاورزی و ساختمانی، آب و فاضلاب، گاز رسانی فعالیت می کنید طبق مصرف خود لوله ها را با تنوع زیاد در اندازه گوناگون سفارش دهید.

تمامی محصولات موجود در وب سایت دارای استاندارد های لازم هستند و با توجه به استحکام و طول عمر بسیار بالای آن ها، می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید.

در صورت تمایل به خرید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید، اگر قصد خرید گسترده تری از این محصولات را دارید به خرید عمده اشاره کنید تا از مزایای این روش بهره مند شوید.

در مجموعه ما کارشناسان کار بلدی حضور دارد که می توانند در حین خرید همراه شما بوده و تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

لازم است ذکر کنیم، شما در وب سایت ما هیچ محدودیتی از لحاظ انتخاب و خرید نداشته تا با دیدی بهتر، خریدی هوشمندانه انجام دهید، در نتیجه خریدتان مقرون به صرفه تر انجام می شود که همین موضوع به کاهش هزینه هایتان کمک خواهد کرد.

لوله پولیکا پودری

 

تماس با ما