جستجو کردن

قیمت لوله کاروگیت دست دوم درجه یک

یکی از لوله های پلیمری که سطح آن مارپیچی است، لوله کاروگیت بوده که قسمت بیرونی آن می تواند فشار بسیار زیادی را متحمل شود.

مشخصات فنی لوله کاروگیت

لوله ها انواع مختلفی دارند و اغلب جهت انتقال سیالات نقش بسیار مهمی را ایفا می ‌کنند.

یکی از لوله های بسیار محکم که با نام لوله پلی اتیلن دوجداره هم شناخته می ‌شود، لوله کاروگیت بوده که در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با مشخصات فنی این محصول آشنا سازیم.

سطح بیرونی لوله های کاروگیت مارپیچ بوده و قسمت های داخلی آن مسطح است که همین موضوع باعث شده بیشترین میزان فشار به قسمت بیرونی لوله وارد شود که می تواند فشار وارده را به خوبی تحمل کند.

این محصول با سایز و گرید های مختلفی تولید می‌ شود که کوچک ترین سایز، سایز 110 و بزرگ ترین سایز آن لوله کاروگیت 3000 است.

این محصول از مواد پلی اتیلنی تولید شده و مصارف گسترده آن در صنعت فاضلاب و شبکه های آب رسانی به وفور مشاهده می‌ شود؛ از این رو با نام لوله پلی اتیلن فاضلابی هم شناخته می شود.

این محصول اغلب در مکان هایی که استحکام بالای لوله حائز اهمیت باشد، به کار گرفته شده و اغلب در آب راه ها، شبکه آب و فاضلاب شهری و زهکشی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

لوله کاروگیت

رنگ قسمت بیرونی لوله، مشکی و رنگ داخلی آن زرد یا آبی بوده که سایز بندی های مختلف آن باعث شده افراد متناسب با نیازی که دارند، آن را خریداری کنند.

قسمت داخلی لوله ها با پوشش مسترپیچ پوشانده شده، که این پوشش قابلیت عدم خوردگی محصول توسط مواد شیمیایی را به وجود می آورد.

این لوله با دو استاندارد تولید شده و هر کدام برای موارد مختلفی می باشد؛ همچنین سایز بندی لوله ها با توجه به اندازه قطر دهانه قسمت داخلی لوله بوده که هر کدام از این سایز ها و مصارف مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

این لوله ها انعطاف پذیری بالایی دارد و وزن سبک آن ها نسبت به لوله های فولادی باعث شده هزینه های حمل و نقل کمتری را داشته باشند.

همچنین سرعت نصب آن ها به دلیل اینکه به صورت جوشی به هم متصل می گردد، بالا بوده و در برابر مواد اسیدی و بازی مقاومت بالایی داشته، همچنین ارزش غذایی نداشته و خوراک حیوانات جونده نمی شود؛ از این رو برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های کاروگیت در برابر رسوب و خوردگی مقاوم بوده و به دلیل این که با مواد شیمایی واکنش  نشان نمی دهد، گاز سمی از خود منتشر نکرده، در نتیجه برای سلامت انسان ها مضر نخواهد بود.

لوله کاروگیت

کاربرد لوله کاروگیت

همان طور که مستحضر هستید، ویژگی ‌های بسیار فراوان لوله کاروگیت باعث شده کاربرد های متعددی داشته باشد و در اکثر صنایع که نیاز به لوله کشی دارند، به کار گرفته می‌ شود؛ از جمله آن ها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله های فاضلابی
  • انتقال مایعات
  • جمع آوری مواد اسیدی و بازی
  • جمع‌ آوری فاضلاب‌ های شهری و صنعتی
  • انتقال آب باران
  • زهکشی و آبیاری کشاورزی
  • پوشش کابل برق
  • تولید مخازن نگهداری مواد شیمیایی
  • تصفیه آب
  • منهول

لازم است بدانید این لوله ها بر اساس سایز بندی هایی که دارد، جهت مصارف مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه بر اساس سایز بندی آن ها کاربرد های محصول را نام می بریم.

سایز ۱۱۰: این لوله ها کاربرد زیادی نداشته و اغلب به عنوان غلاف کابل برق مورد استفاده قرار می گیرد.

سایز ۱۲۵: برای جمع کردن فاضلاب خانگی و جمع کردن آب باران استفاده می شود.

سایز :۱۶۰ یکی از پرکاربرد ترین سایز های لوله کاروگیت بوده که جهت جمع ‌آوری فاضلاب ‌های خانگی در کوچه های ۱۰ متری به کار گرفته می شود.

سایز ۲۰۰: این لوله پرمصرف ترین نوع بوده که اکثر کارخانه های تولیدی  آن را خریداری کرده و جهت زهکشی، محافظت از شیرآلات، انتقال فاضلاب و غیره استفاده می کنند.

سایز ۲۵۰: با نام لوله ۱۰ اینچی کاروگیت هم معروف است و کاربرد هایی همانند سایز ۲۰۰ دارد.

سایز ۴۰۰ ۵۰۰ ۶۰۰: جهت جمع آوری فاضلاب در شهرک های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله کاروگیت سایز ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰: جهت حمل فاضلاب در پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت تولید لوله کاروگیت

با توجه به کاربرد های متعددی که از لوله کاروگیت نام بردیم، این محصول به وفور در کشور مورد تقاضا قرار می گیرد؛ از این رو شرکت تولید لوله کاروگیت توانسته با برطرف کردن نیاز صنایع مختلف در این زمینه قدم بردارد.

این شرکت های تولیدی توانستند سایز بندی های مختلفی از این لوله را تولید نموده و در اختیار خریداران قرار دهند.

شما عزیزان هم چنانچه جز متقاضیان این محصول باشید، به راحتی می توانید با شرکت تولیدی ارتباط مستقیم برقرار کرده و محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

ارتباط مستقیم با تولید کننده مزایای بسیار زیادی برای خریدار خواهد داشت و بیشترین میزان سود به نفع مشتری بوده زیرا می تواند خرید خود را بدون حضور دلالان و واسطه گران انجام دهد.

مجموعه ما هم با برقراری بی واسطه که بین خریدار و فروشنده ایجاد می ‌کند، توانسته موجب رضایت مندی خریداران خود باشد.

شما عزیزان هم می توانید با یک بار خرید به جمع مشتریان قدیمی ما بپیوندید و از تنوع محصولات ما لذت ببرید و متناسب با نیاز خود، بهترین نوع لوله را با بالاترین کیفیت، خریداری نمایید.

قیمت این قبیل از محصولات بر اساس سایز هایی که داشته متفاوت بوده و قیمت هر متر مربع این محصول از کوچک ترین سایز از قیمت ۹۰ هزار تومان شروع شده و فروش آن برای سایز های بزرگتر تا متری ۲۱ میلیون تومان هم می باشد.

نرخ ذکر شده تقریبی است و قیمت ها به طور روزانه با نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد، تغییر می یابد؛ از این رو برای کسب اطلاعات دقیق باید با شماره های زیر تماس بگیرید.

شما خریداران گرامی می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباطی مستقیم برقرار کرده تا بتوانید این محصول را متناسب نیاز خود را پیدا کرده و این گونه هزینه های کمتری را متحمل شوید.

ما برند های مختلفی را ارائه می دهیم، از این رو تنوع قیمت ها در سایت ما بالا است تا افراد با هر بودجه و میزان درآمد به راحتی بتوانند این لوله ها را خریداری نمایند.

تماس با ما